Aby som ukoncil akekolvek diskusie na temu zmeny poradovych cisel liniek v obci. Jedna sa o zmenu, ktora ziadny zasadny problem v systeme MHD negeneruje. Verte mi, ze cislo linky je ta posledna vec, ktoru v suvislosti s MHD je nutne takto horlivo riesit. Navyse, ja si nepamatm, ze by niekto mal problem s tym, ze sa cisla liniek sa zmenili,rovnako tak vlani, ked vznikli linky ako 21, 23, 97, 98 a ine.
Samozrejme pripustam, ze nazory mozu byt rozne, rovnako aj pristupy, tak ako uviedol aj PIT, ale nikto nemoze prehlasit, ze iba ten jeho postoj je ten spravny a cokolvek ine je nepripustne.
Jednoducho, aby som to uzavrel, spustenie trolejbusov je prilezitost na zmenu, v ramci celho balika zmien, ktore ocakavm, ze sa podari zrealizovat v celom rozsahu. Cize ziadny hlbsi vyznam ani sprisahanie za tym netreba vidiet. Este raz hovorim, ak by cisla liniek 4 a 5 resp. 8 a 9 mali zachranit BB MHD, tak mi verte, ze dnes nemusime riesit daleko vacsie problemy. A preto, ako som uz niekomu aj napisal, som naozaj rad, ze uz dnes riesime v suvislosti s DPM len otazku cisel liniek. ?
Samozrejme pripustam, ze nazory mozu byt rozne, rovnako aj pristupy, tak ako uviedol aj PIT, ale nikto nemoze prehlasit, ze iba ten jeho postoj je ten spravny a cokolvek ine je nepripustne.
Jednoducho, aby som to uzavrel, spustenie trolejbusov je prilezitost na zmenu, v ramci celho balika zmien, ktore ocakavm, ze sa podari zrealizovat v celom rozsahu. Cize ziadny hlbsi vyznam ani sprisahanie za tym netreba vidiet. Este raz hovorim, ak by cisla liniek 4 a 5 resp. 8 a 9 mali zachranit BB MHD, tak mi verte, ze dnes nemusime riesit daleko vacsie problemy. A preto, ako som uz niekomu aj napisal, som naozaj rad, ze uz dnes riesime v suvislosti s DPM len otazku cisel liniek. ?
Habibi