Reply on: S499.1023 #21329:
Vidím, že tebe nerobí problém sledovanie viacerých diskusií. ? Ale k tvojmu príspevku. Rast IAD bude naďalej pokračovať, s tým nikto nič nespraví. Ale myslím si, že tento stav nebude trvalý a je len otázkou času (aj keď hovorím o desiatkach rokov), kedy bude trend opačný. Stane sa to vtedy, keď pre IAD nebudú kapacity, či už parkoviská, ale väčší problém bude s priepustnosťou komunikácií. Môžeme budovať obchvaty, rozširovať cesty, parkoviská... Ale dokedy? Ja len chcem, aby MHD (alebo VHD) bola konkurencie schopnejšou voči IAD. A to je v BB rozhodne problém. A povedz mi, prečo to v PO ide? Čo je tam iné? Tak nechápem, prečo to nemôže fungovať aj inde.
Ali B.
http://www.imhd.sk/bb/index.php?w=2f2c24293a2f36eff2212c24293a2f36ef1f&id=4764
neviem či je skutočne z Levoče, zjavil sa v BB okolo roku 1992, najskôr premával na L41 (Internátna - Tatranská), neskôr na L31 (Internátna - ŽSR, Mládežnícka - Sásová) a od 1996 robil zálohy, krátko bol pridelené v 1997 aj na L25.
Náter bol celý biely, spodok červený, ale aj v tom červenom spodku mal jeden biely pás. Interiér bol pomerne zachovaný, obloženie malo pripomínať tmavé drevo a mal fialové poťahy.