Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Vie mi tu niekto povedat preco si BB nezalozi svoj vlastny dopravny podnik ktory bude urcovat vsetko ohladne MHD a urci aj roznych dopravcov na prepravu osob napr.:t-busy BBDS a Busy SAD ZV ale aj akokolvek....ved napriklad v prahe to funguje na 100% a na jeden listok tam clovek moze jazdit t-busom, elektrickou, busom metrom a niektorymi vlakmi tak preco to v BB musi byt jak za stredoveku a este k tomu u toho otravovat vodica ktory ma potom nerva...ved staci dat mesacniky a vyslat do busov revizorov vdaka ktorym by dopravny podnik zarabal vo velkom bo za jednu cestu v priemere chytia 2 ciernych pasazierov a na pokutach by podnik bol vo velkom ziskovy a hned by sa zaplatilo aj rozsirenie t-busovej trate na sasovu (teda aspon cast) tak preco nasi papalasi neuvazuju logicky a v prospech vsetkych ale v prospech seba .... ❓ ❓ ❓
Reply on: LUK #12470:
Naozaj zmizlo, ale uz by mal chodit web normalne 🙂 Aspon dufajme 🙂 Presuvala sa totiz databaza 🙂
Reply on: Peva1 #12473:
No, co aj viem, zase to Komarno nie je od tej Bystrice az o tolo mensie ?
Reply on: Vladimír #12463:
nevieš nahodou, ake napajanie mali prvé bratislavske trolejbusy z roku 1909? Dík ?
Reply on: Peva1 #12465:

Citujem Ťa: Nema tu niekto informácie, ako chodili dnes T-linky po 18.00h? Ako šla trebárs tá 2dni vynechávajúca 8 o 18.15 h zo Žel.st., atď......

Prosím Ťa nedráždi!!! Aké T -linky? Čo? Ty ešte asik silvestruješ či čo.??? !!! My tu máme týždeň MHD v BB organizovaný (alebo už ani organizovaný???) bordel a Ty sa pýtaš, ako chodili T -linky. Od 01,01,2006 Trolejbusy v BB nepremávajú. Dnes som mal voľno a strávil som celý deň ba aj večer pri PC na tutok imhd.sk/bb. Radšej som nevystrčil ani ňufák von, takže neviem, ako to zvládali. Zbadáme budúci týždeň. ?


LUK tak toto Zmyzlo. To má čo byť webmajstro?????
? ? ?
Reply on: 81-71 #12471:
ty si v Hotentótsku alebo v Bystrici? čo sa rovno neopýtaš na také Horné-Dolné, alebo Vyšné-Nižné...
Reply on: LUK #12468:
A to maju ludia odkial vediet? V CP asi tie linky zaznacene su, ze?
Reply on: S499.1023 #12464:
a Komarno-Kolárovo normalne funguje? ?
Tu zase čosi zmizlo... Ale tentoraz naozaj zmizlo...

prevzaté z MD.net:
"To je tedy reseni, Sem zvedavej jestli v pondeli budou mit vsechny abusy jasne a citelne oznaceny cislo linky , trasu linky, v kazdem vozidle budou vyveseny tarifni podminky a prepravni rad . A zda budou oznaceny vsechyn zastavky.

Pokud ne , doporucoval bych podat na provozovatele stiznost ke kontrolnimu uradu. Protoze jak to tak sleduju tak to vypada spis jako kdyby si parta nadsencu rekla ze si zaridi MHD , a ne ze to provozuje jiz zavedeny dopravce." ? ? ?
Reply on: 81-71 #12471:
ale tu to už vypada ako v Kocurkove. Kto z tohoto vyťaží najviac? No predsa ten najmenej zainteresovaný : SÚD. Žaluje Zvolen Bystricu, Bystrica Zvolen, Králik obidvoch a obidvaja Králika. Ako to povedal ten vodič rozlúčkovej T-jazdy... niekto si príde k pekným peniažkom... ale splatíme to my-cestujúci na zdražení lístkov !!
Reply on: Peva1 #12465:
tebou spomínané spoje asi tak skoro jazdiť nezačnú, nakoľko ich vykonávalo záložné vozidlo - a tie zrejme nie sú turnusované novým dopravcom... ?
NEMA TU NIEKTO PROSPEKTY KAROSY 700 A 14Tr..NASKENVANE, ALEBO VO WORDE ALEBO V PDF..
Reply on: ja #12459:
S radosťou Ti musím oznámiť, že Tvoje informácie sa nezakladajú na pravde. Absolútna väčšina troeljbusových prevádzok na svete má napájanie 750 V. Aj v bývalej ČSFR bolo od roku 1989 normou nariadené, že každá novovznikajúca prevádzka elektrickej trakcie v MHD musí mať napáajcie napätie 750 V. Poslednou prevádzkou s napájacím napätím 600 V tak bolo Ústí nad Labem. Okrem toho Škoda už dávno predtým vyrábala kompletné trolejbusy i časti elektrických výzbrojí na napätie 750 V pre vývoz. Asi 90% všetkých trakčných motorov pre trolejbusy na celom svete pochádza z plzenskej Škodovky.
Súčasné trolejbusy sa na napájacie napätie 600/750 V "prerábajú" natiahnutím príslušnej verzie software, takže trolejbus na 750 V nie je ani o korunu drahší, než na 600 V. A 600 V trolejbusy jazdia práve v menovanom Ústí nad Labem alebo aj v Bratislave do ďaleko väších kopcov, než sú tie bystrické.

Stačí takto?
..... Nema tu niekto informácie, ako chodili dnes T-linky po 18.00h? Ako šla trebárs tá 2dni vynechávajúca 8 o 18.15 h zo Žel.st., a čo L7 o 19.30 zo Žel.st. ? Kolko že žiakov pobrala?????
Reply on: radob #12450:
Len by som si dovolil upresniť terminológiu - žiadna trať okrem Kvetoslavov-Šamorín na Slovensku v posledných rokoch zrušená nebola. V Tebou vymenovaných prípadoch sa jedná o zastavenie osobnej dopravy.
Celá situácia vznikla tak, ako vo väčšine prípadov organizovaných Pro*****ovičovým mninsterstvom a veľmi podobneako súčasná situácia v BB - bezhlavým hrnutím sa do niečoho, čoc nebolo absolútne pripravené. Pro*****ovič žiadal VÚCky a okresy, aby si miestnu dpravu financovali sami, ale nedal im na to peniaze, volal po lacnejších súkromníkoch, ale ani vtedy, ani dnes (po troch rokoch!!!) nebol na svete zákon, ktorý by umožňoval v železničnej doprave dotovať zo štátneho rozpočtu iného dopravcu než Zločineckú Spoločnosť!
Reply on: ja #12459:
750 V až tak atypických nie je. Majú ho VŠETKY trolejbusové prevádzky v ex. CS otvárané po roku 1988. Na Slovensku teda Banská Bystrica (1989), Košice (1993) a Žilina (1994). 600 V má na Slovensku len Bratislava (1941) a Prešov (1962).
Reply on: adrive #12460:
logo s konom ukazuje jak vyzera doprava v BB ❗
Reply on: adrive #12460:
no ved prave o to ide ze maju tak strasne logo...keby bolo aspon schopne trochu ale je strasne...a uvidime ake budu busy mozno sa dockame aj nejakej exotiky ? ? ?
Reply on: mcross #12458:
nejdem sa vyjadrovať k logu s koňom, ale nemá ďaleko od zvolenského loga. Ako bývalý grafik a autor niekoľkých log (lôg?) toto logo musím hodnotiť ako logo bez myšlienky zvládnuté sekretárkou o 5 minút dvanásť tak, ako sa aj tento dopravca ocitol v Banskej Bystrici. Boh nás ochraňuj, ako nám tento dopravca skrášli mesto. Skazený image mestskými zástupcami bude dotvárať "gulášová zmes" vozov nesúcich ohizdné logo.
k porovnavaniu trolejbusov s autobusmi....
Dnes som sa dozvedel, ze naklady na trolejbusy v BB budu VZDY VACSIE ako naklady na trolejbusy v inych mestach na Slovensku. Je to preto ze tie bystricke su atypicke - boli konstruovane a jazdia na 750Voltov, kdezto v inych mestach su len na 600Voltov(vsetky okrem BB a zopar v CR). Koli tejto odlisnosti su nahradne diely (motory a riadenie) pre bystricke trolejbusy drahsie. Vraj to bolo koli kopcovitemu terenu v BB, vyrobca Skoda Plzen chcel vyssim napatim dosiahnut mensie straty v trolejovom vedeni.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.