Zmena trasy linky X13 (od 16.9.2013)

Nová trasa linky X13 prinesie zrýchlenie a zlepšenie dostupnosti historického centra.

Od 16. septembra 2013 bude zmenená trasa autobusovej linky X13, ktorá zabezpečuje čiastočnú náhradu za električky na Hlavnú stanicu. Nová trasa náhradnej dopravy prinesie zrýchlenie a zlepšenie dostupnosti historického centra.

Premávka bude po novom zabezpečovaná v 15-minútovom intervale po nasledujúcej trase:

Hlavná stanica - Štefánikova - Suché mýto - Námestie SNP - Kamenné nám. - Štúrova - Šafárikovo nám. - Dostojevského rad/Pribinova - Nové SND

Na trase budú obslúžené nasledujúce zastávky:

  • Hlavná stanica - ako doposiaľ
  • SAV - ako doposiaľ
  • Suché mýto - nová zastávka povyše Hurbanovho námestia
  • Námestie SNP - v smere na Hlavnú stanicu spoločne s električkami, v smere k Novému SND pred Starou tržnicou pri "Manderláku"
  • Šafárikovo nám. - v smere na Hlavnú stanicu na súčasnom nástupišti liniek 78 a X13, v smere k Novému SND pri križovatke Štúrovej a Dobrovičovej ul.
  • Malá scéna - iba v smere k Novému SND spoločne s linkami 50 70 78 95
  • Nové SND - priebežná konečná na Krupkovej ul.

Odporúčané spojenia z doterajších zastávok, ktoré nebudú obsluhované linkou X13:

  • Hodžovo nám. - linka 93 (zastávky pri križovatke s Palisádmi)
  • Kollárovo nám. - linka 206 alebo 212 s prestupom na linku 93 na zastávke SAV
  • Špitálska, Cintorínska, Ul. 29. augusta - linka 206 s prestupom na linku 93 na zastávke SAV
  • Wüstenrot - linka 88 s prestupom na Autobusovej stanici na linku 210 alebo linka 78 s prestupom na zastávke Krížna na linku 210

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Tedomík #91:
Zlý link
http://goo.gl/maps/bKZux
Volať by sa mohla potom Osobný prístav
Reakcia na: Error 0x007 #90:
No to by bolo fajn. Dnes tam tiež veľmi chýba zastávka smer Šafko ale skôr by bola lepšia tu https://maps.google.sk/maps?hl=sk&ll=48.140037,17.110548&spn=0.0011,0.001206&t=h&layer=c&cbll=48.14002,17.110134&panoid=bmSt5YLSLtgzKXvH7y6btA&cbp=12,72.83,,0,9.98&z=20 zajedno je bližšie k SNM a Strojnickej a Osobnému prístavu a zadruhé je Ďalej od Mosta SNP

A v budúcnosti keď tam má vraj budúci rok jazdiť Propeler by tam zastávku trebalo mať už duplom (škoda, že ten nebude v IDS BK 😃 )

Reakcia na: Error 0x007 #89:
Bolo by treba zastavku wiedenskeho typu...

Alebo zastavku nam l. stura dat sem http://goo.gl/maps/xSsrd , v tom pripade by sa vyriesil aj smer Safko, ale spomalilo by to uz aj tak tak pomaly neNS MHD
Reakcia na: Tedomík #88:
Ked sa vola SND mali by ju skor nazvat "Stara Budova SND" tak ako bola aj nova (a potom to nejaky pako premenoval na "Nové SND" co je dost nezmysel, SND je to iste, len je nova budova)

Moje ako aj tvoje riesenie obsluhuju elektricky do vsetkych smerov.
Problem pri tvojom vidim v tom ze keby na SNP stala 2/7/8 a prisla by L9 tak potom by sa sekla za tou 2/7/8, dalo by sa to vyriesit bud nejakou preferenciou alebo zeby aj na SNP L9 otvorila dvere...
Problem v mojom vidim v tom ze by sa prechod od Dunajskej musel posunut dost daleko smerom na Safko aby sa tam dalo urobit nastupiste dost dlhe, napr. 65 metrov aby sa zmestili dve supravy...

Mohli by aj zrusit obe Jesenskeho/SND a namiesto toho zobojsmernit Štúra (mozno by bol problem s autami)
Reakcia na: Error 0x007 #81:
Tam by sa podla mňa dali zastávky urobiť lepšie

Vybudovať zastávku smer Karlova ves oproti zastávke Kamenné nám. To pre linky 4+9 ale musela by sa tam zjednokoľajniť tá trať.
A linka 9 by nestála na Nám.SNP smer tunel

https://maps.google.sk/?ll=48.144882,17.112845&spn=0.000005,0.002599&t=h&layer=c&cbll=48.144986,17.112927&panoid=2c3N9wSVYEfYj9hbHbsajQ&cbp=12,18.22,,0,12.28&z=19

A ptm pred St.tržnicou ako stojí X13 pre linky z smer Nám.Ľ.Štúra

a ptm spraviť zastávku tu (ako stojí X13 teraz)
https://maps.google.sk/?ll=48.145082,17.11196&spn=0.000005,0.002599&t=h&layer=c&cbll=48.145202,17.111564&panoid=n7b2PQnKpWFxNQ_17J_MwA&cbp=12,133.06,,0,16.88&z=19

Zároveň vybudovať zastávku aj ako si navrhoval ale to len ako náhradnú pri výluke cez tunel (t.j. linka 5 by išla z Obchodnej na Nám.SNP a cez nábrežie)

Takže na zastávke Kamenné námestie smer Trnavské mýto (nástupište smer východ) by stáli linky ako doteraz (3, 4, 9)
na zastávke Kamenné námestie smer SND (nástupište smer Karlova ves) by stáli linky 4 a 9
Na zastávke Nám.SNP smer Obchodná (nástupište smer Obchodná a hlavná stanica) by stáli linky 2, 7, 8, X13
Na zastávke Nám.SNP smer Nám. Ľ.Štúra (nástupište smer SND) by stáli linky 2, 7, X13

Ak by z Petržalky bola len jedna linka (Petržalka-Nám.SNP-Hlavná stanica) tak by mohla využívať zastávky namiesto X13

Zároveň by sa zastávky Kamenné námestie (prípadne aj Rajská) mohli premenovať na Námestie SNP.

Ak by sa na Nám.SNP takto "prerobili" zastávky mohlo by sa zrušiť Jesenského a nahradiť ju zastávkou oproti bývalej zastávke linky 9)

Neviem či ste si všimli ale táto zastávka (Jesenského) ako sa tu písě aj keď sú rôzne akcie s historickými vozidlami už sa dávno nevolá Jesenského ale SND)

Bolo by fajn keby sa zastávka Viedenského typu spravila aj na Šafku obojsmerne (aj pre budúcu električku do Petržalky) a linka X13 by v smere na stanicu stála na eletkričkovej zastávke
Reakcia na: Dan.Gerous #84:
Linka 206 ide po Ul. 29. Augusta po takmer rovnakej trase, a jazdi este aj v lepsych intervaloch ? ? ?
Reakcia na: gejza #83:
Jaj §nikdysatotaknerobilo a §cestujucibytozneuzili?

Mohli tam zastavovat aj eliny do Petrzky a bolo by mozne prestupit, newiem ci teraz budu mat najblizsiu zastavku na Safku...
Reakcia na: Dan.Gerous #84:
ešte stále tam premávajú aj trolejbusové linky ?
X13-ka mi stála na Ul. 29. augusta rovno pred domov, teda iba cez cestu som prešiel a bol som doma, teraz môžem pekne šlapať z Malej scény. 🙂
Reakcia na: Error 0x007 #81:
znie to logicky, je to jednoducho zrealizovateľné a malo by to význam pre cestujúcich .... z toho jasne vyplýva, že pri súčasnom vedení to nemá šancu na úspech .....
Reakcia na: Error 0x007 #81:
v BA sa skôr vylúči premávka električiek z Kamenného námestia ako sa takéto niečo zrealizuje ?
Nedala by sa na tomto mieste zridit zastavka Wiedenskeho typu?
http://goo.gl/maps/XxnqT

Prechod by sa posunul trochu, zastvaka Jesenskeho by sa mohla zrusit(❓)
Reakcia na: 810zssk #77:
Ale ludia si prejdu ten kusok hoci by som nebol proti ale urcite by bol lepsi 10 min. zapamatatelny interval jak blizsie statie

Keby sa spravila zastavka niekde ako sa už zabáča doprava v smere na Šafko. Len tam nieje priestor...
Reakcia na: Valec #78:
?
Reakcia na: 810zssk #77:
A Leonis už poslali naspäť do Popradu?
Reakcia na: Tedomík #76:
Ak by sa naslo (bohvie kde) to tretie vozidlo tak osobne som skor za i=12 min a lepsiu trasu pri Eurovei.
X13 ty brďo tam je problém cez týždeň nastúpiť. Poobede smer hlavná stanica.... Na Nám. SNP je to veľký problém.

Zastávka Suché mýto by mala byť na znamenie a v smere na hlavnú stanicu by mala obsluhovať aj Hodžovo nám. a Šafárikovo nám. bude snaď preložené k električkám. Tá zastávka so 78 je riadna blbosť.

Snáď tam po čase dajú aj tretie vozidlo a bude interval 10 min. Súčasný stav je hrozný. Narvaté jak....
Reakcia na: kecho #72:
Hej to je ale iny fail kolko elektrickovych aj trolejbusovych bolo zburanych a teraz sa horko tazko pracuje na oziveni tychto trati ?
Reakcia na: Valec #73:
Hlavne z 95 sa da prestupit aj na Safku 🙂
Reakcia na: medulienka #65:
Z čoho by ľudia na Malej scéne prestupovali do X13? Napadá ma jedine L95, ale nemyslím, že by sa niekto z Petržalky na Hlavnú stanicu potreboval voziť cez Apollo. Z ostatných liniek možno na Autobusovej stanici prestúpiť na L210, je to kratšie a aj 210 jazdí častejšie.
Reakcia na: Error 0x007 #67:
Bola, ale čo je reálnejšie?
Dokáže ju DPB zaplatiť? Nie. Dokáže na ňu získať Efondy? Podľa mňa nemá nakreslenú ani čiarku projektu, takže nie... Keby mali aspoň nejakú ideu, mohli lobovať v rámci tramu do Pe ajo zaradenie tejto trasy. Najväčší fór je, že ideme/chceme stavať eliny tam, kadiaľ kedysi išli (Štefánikova, Nivy), ale sme si ich sami zlikvidovali 😞
Okrem toho o Tbus trati sa hovorilo už pri výstavbe Eurovea...
Reakcia na: ivanbuto #70:
Sprostosti pises ty. Protekcne decko v DPB, co si jazdi protekcne linky! Vdaka tvojmu slizkemu fotrovi.
Reakcia na: 44 #46:
Na stanici nie je prestávka, ale vyrovnanie meškania + technológia + obrat (dokopy 8 min).
Inak tu píšeš samé sprostosti.
Reakcia na: gejza #68:
ikea sa významnou časťou spolupodieľala na zakúpení mercedesu capacity 4921. Ináč nič nedotuje. Možno pár € že sa zastávka volá ikea, aj to nie je isté...
Reakcia na: Mike #61:
a čo keby sa tak EUROVEA podieľala na prevádzke linky X13 ... pokiaľ viem, tak IKEA nejakým spôsobom dotuje (?) linku 96 ....
Reakcia na: kecho #66:
Nebola by lepsia el. trat Safko - Dostojevskeho rad - Karadzicova( - Legionarska - Sancova) ❓
Reakcia na: TeBeCe #51:
ozaj a na predĺženie Tbusov do Eurovea sa už zabudlo? či si to spí pokojným spánkom ako spojenie DD-zvyšok tratí?
X13... veľmi dôležitý spoj !!!
ale teraz tie zastávky...na trati z hl.stanice v rámci možností, ok. až na konečnú sátavku!!!! úplne mimo... že : "Nová budova SND"... tej uvidíte tak možno strechu... úplne mimo ostatných spojov!!!!. !!!!! bolo by pre cestujúcich lepšie, ak by mala konečnú ako spoj č. 28. a začínala by ako č.28 ... a pokračovala na zástavku pri Malej scéne... ktorá je tiež veľkou križovatkou cestujúcich... teraz tý musia utekať buď na Šafárikove nám. alebo prebehnúť na zástavku oproti.
Zástavka smerom na Hl. stanicu na Suchom mýte.... úplná blbosť!!! kto by tam nastupoval???????
Prečo nemôže byť ako pred tým, tam je najväčia koncentrácia cestujúcich a nie na Suchom Mýte!!!
Dnes sme sa aj s vodičom linky X13 pobavili na mávajúcich cestujúcich na Hodžovom námestí, ktorí nám mávali,nič netušiac ( poloprázdny spoj prefrčal olklo nich )- že majú o jeden prípoj (NELOGICKY) menej.... bolo to ako kedysi na 1. mája...... ?
a ešte niečo, skúste cestovať týmto spojom najmä v piatok popoludní... pár cestujúcich, pár kufrov a konečná.....!!!! turisti sa vždy dobre bavia... nemáme na väčší autobus...
Tento návrh tu už bol. No L94 spája východné časti z Petržalkou v prestupnom bode Vazovova ako kapacitná náhrada za zdegradovanú L59 a ex.L54.
V dohľadnej dobe bude dúfam premávať aj zo spoločnej zastávky z pred Daňového úradu.
Reakcia na: david1 #59:
Mohla by sa na stanicu predlzit L94, potom by sme sa vsak tak isto ako pri L83/84 pytali ci ma zmysel vypraovovat dve linky z >90% subeznou trasou...
Reakcia na: 44 #60:
Pre mňa a teba určite nie. No rozhodne by som to ako prestup neponúkal. Ako prestup by som označoval iba ,kde sa dá prestúpiť na hrane.Tak to by to malo fungovať pri prestupnom systéme v MHD.

L93 bola na hrane kapacity aj pred zrušením električiek. Interval je tam adekvátny. Nepostačuje však v úseku Zochova-Stanica v špičkách.
Zváža komplet Petržalku,centrum + batôžkárov z Ml.Doliny.
Reakcia na: 44 #60:
V trase ktorou tá linka chodila do 15.9 bola Eurovea zastávka s najväčším nástupom a výstupom (po hlst...) tam viac ľudí nastupovalo/vystupovalo aj ako na hodžovom či kollárku.. na šafko/zo šafka išlo vždy iba minimum ľudí... Súhlasím že je to nové spojenie ktoré tu nebolo, ale ja fakt veľmi využívané...
preto sa uznalo za vhodné že X13 aj po presmerovaní cez centrum by k tej eurovei mala ostať... možno sa po časom prehodnotí..
Reakcia na: david1 #59:
Pisal som, ze 210 spaja Stanicu a Nivy. A samozrejme prestupny bod Racianske Myto. Centrum jednoznacne spajaju busy 93 smerujuce na Hodzovo a trvam na tom, ze ich jazdi dost a v slusnom intervale. Na Postovu to je pre pomalu pipku na opatkoch 5 minut - pre nas normalnych 3 minuty. Dovolim si povedat, ze pri "zelenej vlne" na semaforoch na Suchom myte to rezkejsiou chodzou dam za 2 minuty. TO JE VELA ?
Reakcia na: 44 #58:
Na rozdiel od iných tebou nazvaných "vyprosených" je táto max.využívaná. L93 to v špičke kapacitne nezvláda.
Ja som navrhoval L84 ešte pred zlúčením s L34 presmerovať z Petržalky na stanicu čo by výrazne kapacitne pomohlo.Je však bohužial doba kedy sa ,len škrtá a hranica pokial je to únosné už bola podla mňa prekročená.
Z tou L210 to nemôžeš myslieť vážne. To je potom na pešiu dostupnosť aj centrum zo stanicou.
Reakcia na: david1 #57:
OK, ale X13 je vyprosena linka za zrusenu 13. Tam by som na mieste DPB maximalne spojil stanicu s centrom a nehladel na Euroveu pre pana krala. Ja osobne si ale myslim, ze by sa ludia bez tej X13 zaobisli. Na Nivy odtial chodi 210 a do mesta sa da dostat autobusmi na Hodzovo. Prejdem podchodom a som na zastavke linky 2, ktora mi porobi vyhliadkovu jazdu celym centrom. Skratenu verziu vyhliadky mi spravi 3/8 z tej istej zastavky.
Reakcia na: 44 #56:
L13 nemohla... chýbalo zo 300 m kolají 🙂 To otáčanie by sa dalo poriešiť. Momentálne sú tam však kvetináče + stoja tam autá tak neviem či tam nemá niekto vyhradené parkovanie.

Pol roka riešili /projektovali/prejazd cez SNP tak neviem kolko by toto trvalo.

Oproti minulosti však územie okolo Eurovei je dosť navštevované takže určitú dopravnú obsluhu si zaslúži.

V dobe ,keď tam ešte bol tak akurát DPB a TASR tade premávala Ex 113 /85/ Petržalka-Jurajov Dvor a L23 /82/ Matador-Vieden.cesta - Hl.St.

Reakcia na: david1 #54:
Mna by tiez zaujimalo, preco to vlastne musi chodit k Eurovei??? 13 chodila k Eurovei? Preco sa to nemoze tocit na Safku? Na Sturovej by sa to zaradilo do uplne laveho pruhu a okolo verejnych hajzlov by sa to otocilo do obratiska.
Reakcia na: Mike #48:
Suhlasim, preto ta posledna veta 😉
Reakcia na: 44 #50:
V prvom rade je to náhrada za električku 13,ktorá bola jediná resp.najviac využívaná priebežne celý deň zo staničných liniek.
Prečo by domáci obyvatelia nemali mať moznosť nastúpit či prestúpiť na ňu na SAV?
Nie je to turisticka linka.
Počas môjho testovania už v prvý deň novej trasy dosť ludí pristupovalo na Suchom mýte smer Eurovea. Naspäť sa zapĺňala postupne asi rovnakým dielom od Eurovei,Šafka a do sardinkárne sa naplnila na SNP. Na Suchom mýte pár ludí vystupilo,dalších cca 10-15 na SAV ,kde ostali čakať na prestup.Absolvované v poobednej špičke po dve kolá.

Rozhodne pri súčasnom int. by sa tam uživili dve dlhé Sorky NB18. Prípadne int.špička 8 min. pri kraťasoch.

Prázdne vozy sú k dispozícii z L82 /Bobina by vozil dispečer z pod mosta 🙂 / a L90. L90 nahradiť zachádzkami L91 alebo L191 k AVŠ tak isto ako poriešili L80 a jej zachádzky k cintorínu.
Najvyšší čas pripustiť si tú kacírsku myšlienku obnovenia električky na stanicu po Štefánikovej ?
Reakcia na: TeBeCe #51:
Ja suhlasim.
Reakcia na: 44 #50:
a vobec, cela linka je uplne zbytocna. z eurovei je v pesej dostupnosti autobusova stanica, odkial jazdi L210 ?
Reakcia na: Mike #48:
Riesenim je aj znizit pocet zastavok. Ma to byt spojnica Hl. st. - centrum, nac to stoji na SAV ? SNP, alebo Safku by tiez mohlo ist prec. Kazdopadne Mala scena je zbytocna tiez.
Reakcia na: 810zssk #47:
Tak ak to je tak ako pises, tak je daco nahovno. Nie? Nepride mi normalne, ze vodic pride standardne po svojom odchode.
Reakcia na: 810zssk #47:
V situácií keď sme rušili a skracovali linky aby sa ušetrilo čo najviac vozov do výpravy (spolu cez 20 busov a asi 8? tbusov k 2.9 oproti júnu) pochybujem že bude dpb (mesto) súhlasiť pridaním do výpravy čo i len jedného vozidla...
Reakcia na: 44 #46:
Stridac uz je nasadeny a neviem co chces skracovat ked uz dnes sa stava ze voz dojde na hlavnu po odchode. Proste bud tam pojde voz navyse (a nech je takt 12' a tvoja trasa), alebo bude sucasny model. Zvaz co je realnejsie.
Reakcia na: Mike #45:
Skrati sa prestavka na stanici, nasadi sa striedac.
Reakcia na: mr.lenin #43:
Okolo olejkárskej dookola je to +2 minúty a už by sa nestihol vyjazdiť interval 15 minút ale musel by ostať 20 minút ako bol pôvodne...
Ta konecna na tej ulici, ktora by ani nemala byt ulicou, ved tam nie ej ziadna budova je totalna blbost ! By ma zaujimali tie argumentacie toho, co to navrhol a schvalil. Ten bus by mal regularne obsluzit zastavku Nova budova SND a nie tam stat na uzemi nikoho !
Ja som siel s X13 rano, odchod 9:19, z HLST vsak vykonany o 9:21... zaujimave tiez boli pohlady ludi, ktory o zmene trasy nevedeli a sa cudovali, preco na Hodzovom sa neodbocovalo dolava ? a ta konecna na Krupkovej je fail, kludne mohla byt priebeznou konecnou zastavka, kde stoji L28...
Reakcia na: Solider #39:
Ta vyrovnavacka je aj teraz kratka. Dnes poobede meskanie 4 min. a to nebola ziadna zapcha na Prazskej. Kapacitne to tie kratke Sorky vobec nezvladaju. To nevyhlasovanie zastavky je fakt vtipne. Musia asi stiahnut tetu rozpravacku,aby nahovorila zastavku ktora sa doteraz nepouzivala.
Reakcia na: 810zssk #40:
Podľa mňa by to cestujúci zneužili ... napríklad by ani nevystúpili a chceli by sa odviezť ďalej ... takto ich aspoň bude môcť vodič "úplne že legálne" vyštvať z vozidla von, však konečná ... ach jaj ...
Reakcia na: Solider #39:
Lebo potom by to bolo prilis dobre a to by cestujuci neprezili. Radsej nech sa z Malej sceny prejdu na Krukovu...
To bol koho nápad, aby bolo na Krupkovej oddelené nástupište a výstupište, pričom výstupište je na mieste vyhradenom pre turistické autobusy? Prečo keď raz je tam vyrovnávačka asi 2 minúty, to nemôže byť aj papierovo priebežná konečná, prečo sa všetko zbytočne komplikuje?!
Na Suchom mýte okolo 21 neboli.
Reakcia na: AAA #36:
Na SNP je 4 sťahovacími páskami pripevnený k betónovému stĺpiku.
Kedy namontujú označníky, keďže ešte stále nie sú?
cestujucibytozneuzivali (na cestovanie na stanicu z Hodzka) to nesmieme dopustit!
Reakcia na: 810zssk #2:
Na Hodzku stat? Si sa zblaznil, to chces, aby to bolo zneuzivane na cestu Mierhodzovo-Stanica a museli by zhustit interval?
Reakcia na: Error 0x007 #32:
Luscinia megarhynchos
Reakcia na: gejza #31:
Vtáčik speváčik? ?
Reakcia na: Error 0x007 #30:
síce sem chodí len málo kompetentných, ale zase sú tu (s výnimkou jedného vtáka) ľudia, ktorí tomu rozumejú
Reakcia na: skeli #25:
Keby bola na imhd.sk taka anketa by to asi sotva pomohlo lebo viacmenej nikto z (ne)Kompetentnych nenastivuje tuto stranku, jedine ak by niekto ten vysledok poslal DPB (ktory by sa aj tak podla toho asi nezariadil)
Reakcia na: Marek1978 #28:
je to na cp.sk
odchody z SND
5 00 15 30 45
6 00 15 30 45
7 00 15 30 45
8 00 15 30 45
9 00 15 30 45
10 00 15 30 45
11 00 15 30 45
12 00 15 30 45
13 00 15 30 45
14 00 15 30 45
15 00 15 30 45
16 00 15 30 45
17 00 15 30 45
18 00 15 30 45
19 00 15 30 45
20 00 15 30 45
21 00 15 30 45
22 00 15 30 45
23 00
z hl.st.
4 49
5 04 19 34 49
6 04 19 34 49
7 04 19 34 49
8 04 19 34 49
9 04 19 34 49
10 04 19 34 49
11 04 19 34 49
12 04 19 34 49
13 04 19 34 49
14 04 19 34 49
15 04 19 34 49
16 04 19 34 49
17 04 19 34 49
18 04 19 34 49
19 04 19 34 49
20 04 19 34 49
21 04 19 34 49
22 04 19 34 49
Reakcia na: Andreas.Papak #26:
Zalezi.
Bože ako keby na tom záležalo, pár metrov ?
Napríklad tak,že napíšu na imhd.zoznam.-sk alebo dpb.sk a vyjadria súhlas či nesúhlas s daným stavom,ako si píšeme my teraz .Niektorým to bude vyhovovať,niektorým nie.Každému sa vyhovieť nedá. Veď ani DPB v tom nemá (nemalo) jasno.Viď namaľované zástavky.
Reakcia na: skeli #22:
To akoze chces aby sa vyvesili ankety na vsetkych zastavkach ❓
Reakcia na: skeli #22:
Ako mozu cestujuci rozhodnut?
Reakcia na: 810zssk #21:
Ja som vyslovil názor,ty si vyslovil názor.A teraz to nechajme na cestujúcich,nech rozhodnú.
Reakcia na: skeli #20:
V com je lepsie? Podla mna je jednoznacne vyhovujucejsie to elektrickove.
Čo sa týka prestupu z Petržalky na X13 ,je lepšie nástupište L 78 ako nástupište električiek.No a z jednej i druhej strany bude závisieť od vodičov L 95 a L X13,či počkajú alebo odídu.Tak ako niektorí doteraz pri prichádzajúcich električkách.
Reakcia na: Juraj76 #18:
To by tam bol napis tram 🙂 naozaj tam je nove znacenie, len zial v DPB/na magistrate zas lava ruka nevie co robi prava.
Reakcia na: pharel #17:
Pharel, ak sa nemýlim, toto značenie tam už bolo, iba ho nanovo dali. Je tam možno preto, že električka nestojí priamo pri zástavke a preto je dôležité, aby tam bol priestor pre ľudí, ktorí musia vstúpiť do vozovky.
Jedna vec mi je divna. Preco ked pisu, ze v smere na hlavnu stanicu bude mat zastavku ako doteraz na Safku na nastupisti linky 78, ked nove zlte vodorovne znacenie oznacujuce zastavku s napisom BUS urobili na terajsom nastupisti elektriciek? 🙂
Reakcia na: bobino #9:
Možno časom..
Reakcia na: 810zssk #14:
tak pisssss blbosti a kritizuj!!!!!
Reakcia na: bobino #13:
Presne dospely pisu taktoooooooooooooooooooooooooo!!!!!!!!!!!! a este viac vykricnikooooooooooooooovvvvvvvvvvvvvvvvv!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!§
boooooozzzzzzzzeeeeeeeeee moj pisete ako male deecccckkkooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Reakcia na: 810zssk #10:
? veď to bude lepšie ako nosná linka 82 cez deň
Reakcia na: bobino #9:
Jé, bobino, ahoj! Dobre že si sa ozval, až teraz som si spomenul, že do Sadu Janka Kráľa ešte stále nejazdí nočák ? Najvyšší čas začať to riešiť min. na magistráte!
Reakcia na: bobino #9:
Nie, ale vraj sa uz planuje linka N82!
a nočný bus n 80 alebo 95 do petrzalky nebude???to by mohlo prejst cez snp safko, mala scena,most apollo do ovsista,ne??? ako bolo pred tym cez stary most.
Isto bude zastávka na Šafku v smere na stanicu na nástupišti 78? Prečo potom mali v pláne VDZ zastávku spoločnú s električkami?
Reakcia na: 810zssk #5:
wtf? akoze ako? ze by sa tym autobusom odviezol? ?
Co ti dava, to sa uz blizi máj (2013) ? ?
Reakcia na: hroch #4:
niektobytomoholzneuzit
Reakcia na: Ike #3:
a aky je dovod pre to hodzovo namestie? tosaneda? ❓
Reakcia na: 810zssk #2:
Zas to s tými civilizovanými krajinami nepreháňajme. Tam by bola trať na stanicu už zrekonštruovaná ? Ale inak celkom úspech. Škoda toho Hodžka.
Neverim, dockali sme sa! Gratulujem, trvalo to len o ∞% dlhsie (0 dni vs. takmer 2 roky) ako taketo veci trvaju v civilizovanych mestach. Samozrejme, nebol by to DPB keby to spravili poriadne, takze na Hodzku sa nebude stat ani smerom na stanicu, "vsak naco".