Zavrieť

Mimoúrovňové križovanie vlaku a električky

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie
  2. Update
  3. Vozidlá poháňané elektrinou (21.4.2023) (3/14)
Stiahnuť materiál
Mimoúrovňové križovanie vlaku a električky.
Príspevok:
Lokalita: Račianska ul.
Dátum: 21.6.2022
Vozidlo: Škoda 30T ForCity Plus #7518
Galéria: Bratislava › Škoda 30T ForCity Plus
Vozidlá poháňané elektrinou (21.4.2023)
Linka: 3
Autor: Tragáčik
Počet zobrazení: 2632

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
david11

david11

24.4.2023
#16 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: 3pa3ck3 #15:
aha ok to je fotene medzi mostami..
Odpovedať
3pa3ck3

3pa3ck3

24.4.2023
#15 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: david11 #14:
Vlak na fotografii ide smer Trnava (smer Galanta jedine ak by bol odklon cez Rendez) - most sa dá identifikovať aj podľa graffiti zachytenom aj na Streetview: https://www.google.com/maps/@48.1870937,17.1347085,3a,75y,313.93h,103.38t/data=!3m6!1e1!3m4!1s2sslqyOpRWeqGMlUNF3scw!2e0!7i16384!8i8192?authuser=0
Odpovedať Príspevok bol upravený autorom.
david11

david11

24.4.2023
#14 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Ike #11:
Jazdili z hlavnej, ale nie smer Galanta. Toto bol skôr vlak smer Zvolen.
Odpovedať
si

si

23.4.2023
#13 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: 810zssk #9:
nuz, pohybujem sa tak v priestore trate 120 (raca) ako aj trate 130 (vajnory) a rovnako tak aj tu kde sa tieto trate stretavaju (zastavka zst. vinohrady) a kym nie tak davno natrafit v tychto lokaciach vlak osobnej dopravy tahany niecim v nezavislej trakcii bola rarita tak posledne tyzdne mam na ne vcelku velke stastie na oboch tratiach a v cisto nahodnych casoch a dennych dobach, takze skor by som predpokladal tu spravkovost alebo kombinaciu oboch faktorov....
Odpovedať Príspevok bol upravený autorom.
810zssk

810zssk

22.4.2023
#12 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Ike #11:
To síce áno, ale predpokladám že pod "v poslednom čase" myslel skôr obdobie po zmene GVD než pred ňou 🙂
Odpovedať Príspevok bol upravený autorom.
Ike

Ike

22.4.2023
#11 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: 810zssk #9:
Ale v čase vzniku fotky bol platný GVD kedy jazdili "prievidzské rexy" z hlst
Odpovedať Príspevok bol upravený autorom.
3pa3ck3

3pa3ck3

22.4.2023
#10 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: si #8:
Prievidzké rýchliky majú dvojhodinový takt
Odpovedať
810zssk

810zssk

22.4.2023
#9 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: N/A #4:
Treba ale povedať že tieto vlaky nejazdia cez miesto kde vznikla táto fotka (idú z/na BANM). Takže je otázka kde presne ich Si vídava.
Odpovedať
si

si

22.4.2023
#8 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Ike #5:
v pripade vlakov pokracujucich na trate mimo trakcne vedenie mi to je vcelku jasne, ale je ich v priebehu dna tolko ? (nepozeral som GVD)
Odpovedať
Ike

Ike

22.4.2023
#7 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: 3pa3ck3 #6:
Áno, aj keď maximálna rýchlosť != priemerná rýchlosť, to HDV samozrejme vzhľadom na rýchlostné obmedzenie nejaký čas stratí. Ale, aj keď to vyznie cynicky, z behaviorálneho hľadiska cestujúci skôr znesie pomalšiu plynulú jazdu, ako 15 minútový prestoj.
Odpovedať
3pa3ck3

3pa3ck3

22.4.2023
#6 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Ike #5:
Tak ale zase je to za cenu maximálnej rýchlosti, keďže takto môže ísť vlak na úseku Svätý Jur - Leopoldov iba 100 km/h miesto hypotetických 160 (áno, viem, že Bd(g)teer sú len na 120). Pri "troške" zapojenia fantázie si predstavujem namontovať ETCS do 861 a nasadiť ich zdvojené na tieto rýchliky (mohlo by sa jazdiť 140 km/h a kapacita by bola rovnaká ako teraz).
Odpovedať Príspevok bol upravený autorom.
Ike

Ike

22.4.2023
#5 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: si #3:
Toto je úmysel. Šetrí sa HVD, jeden rušňovodič a tak cca 15 min na jazdu. Ak sa teda vravíme o vlaku do PD
Odpovedať
N/A

N/A

22.4.2023
#4 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: si #3:
ZSSK má katastrofický nedostatok HKV závislej trakcie (áno, správkový stav).
Zmenou GVD začali do uzla jazdiť ďalšie HKV 754 a 757, aby sa ušetril čas preprahu na prievidzkých rýchlikoch.
Odpovedať
si

si

22.4.2023
#3 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
v poslednom case inac vcelku casto vidim vlaky v tejto lokalite vedene v nezavislej trakcii... zeby bolo tak vela elektrickym masin spravkovych ?
Odpovedať
birch

birch

22.4.2023
#2 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: BA2301 #1:
Pohyb okuliarnika tiež zabezpečujú elektromotory, takže podmienky zaradenia do galérie spĺňa :))
Odpovedať
BA2301

BA2301

21.4.2023
#1 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne 2
Vlak nie je elektrický 😂
Odpovedať