Zavrieť

Najstaršia bratislavská Škoda 15 Tr už dávno doslúžila

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie (1/1)
Stiahnuť materiál
Najstaršia bratislavská Škoda 15 Tr už dávno doslúžila.
Príspevok:
Lokalita: Račianska ul., Vozovňa Krasňany
Dátum: jar 2020
Vozidlo: Škoda 15 Tr #6607
Galéria: Bratislava › Škoda 15 Tr
Vozidlá, ktoré dnes už neexistujú (20.3.2023)
Linka:
Autor: Irskybus
Počet zobrazení: 2341

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
upravovač fotiek

upravovač fotiek

20.3.2023
#8 Ohodnotiť kladne 4 Ohodnotiť záporne 4
6617 sa pomaly robí. 6607 nech ide preč z DPB, ako statický exponát si ho môžu niekde vystaviť tí, ktorí ho tak strašne moc chcú zachrániť. Nech si vezmú, vyčistia, ponatierajú a pod. Ideálne do nejakého múzea. Alebo k T3 čo stojí pri Starom moste na Petržalskej strane.

Nemôžeme mať historičák zo všetkého. Ak bude miesto, tak určite odložiť dve červené 15TrM pre retro šoto prevádzku a držať ich pri živote. Pre vozidlo je dôležité, aby jazdilo a nestálo mesiace odstavené. DPB by mal ale vymyslieť iné využitie ako nočníky, lebo vysokopodlažky na bežné linky už fakt nepatria (v noci by absencia klímy ani tak nevadila). Bolo by fajn keby ich využili ako svojho času 9Tr, ktoré vozili pneumatiky medzi vozovňami, vďaka čomu sa až dve zachránili. 6053 by sa mala humpľovať spolu s 15TrM na nejakej nostalgickej linke počas sezóny, za bežnú tarifu. Linka by zároveň bola doplnková, aj pre bežných "vlčákov". Jedine ak to bude dávať zmysel.
Odpovedať
Andrej

Andrej

20.3.2023
#7 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 2
Reakcia na: mirec240 #6:
Mas pravdu, ak to nevyjde s 6617 tak by som tiez bral lubovolny voz zo serie 6632-6638 prelakovany do povedneho stavu. Nie som si vobec isty ze este tuto cestu nakoniec nezvolia, ale za mna je 6617 jeden z najzaujimavejsich vozidiel co tu kedy jazdilo, takze ak ho chcu spravit, nemam nic proti. Rad by som na opravu aj prispel.

Co sa tyka 15 Tr... urcite ich bolo dost, a ja dufam ze nikoho nenapadne 6607 zosrotovat, ale podla mna je vyber 15 TrM vs. 15 Tr nieco podobne ako T6A5/I vs /III alebo zrychlovacova T3 vs. T3G. Nemam nic proti (T3G a T6A5/III su moje najoblubenejsie serie vozov v BA), a urcite maju svoje miesto v nasej historii, ale ak by muselo byt na vyber, tak musim uprednostnit T3CS a T6A5/I, lebo reprezentuju ich typ najlepsie.
Odpovedať
mirec240

mirec240

20.3.2023
#6 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Andrej #5:
Zástupcovia 15TrM tu predsa stále jazdia, 6621 a 6634-38. Ak by sa chcelo, pokojne by sa mohli nejaké dva kusy odložiť pre retroprevádzku a slúžiť ešte niekoľko rokov (samozrejme na nočákoch to už nemá čo hľadať), akurát je otázne, či budú retrolinky vzhľadom na finančnú situáciu mesta pokračovať aj počas ďalších sezón... 15TrM bolo síce viac ale aj 15Tr bol nezanedbateľný počet. Pre mňa bola jazda s 15Tr omnoho väčší zážitok ako jazda s 15TrM, ale tak dá sa za 15Tr aspoň vycestovať do neďalekého Brna.
Odpovedať
Andrej

Andrej

20.3.2023
#5 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: mirec240 #4:
6617 chatrala pod holym nebom minimalne 5 rokov predtym ako na nej zacali pracovat, a neviem ci by sa dalo tvrdit ze v nejak extra dobrom stave bola uz predtym, nemala GO a o udrzbe u trolejbusov nemam ziadne iluzie. Urcite nebude na tom o vela lepsie nez 6607.

Za mna je ale 6617 spravna volba. Pre ludi ktori nepoznaju trolejbusovu techniku to bude najreprezentativnejsia forma 15 Tr/M, jazdilo tu viac Miek ako originalnych, a tbusov s tym naterom a nalepkami tiez bolo najviac (6617 a 6627-6638). Ja dufam ze sa toho vozu vobec dozijem, ked v dnesnej dobe nie su peniaze ani na sprostu premavku MHD tak neviem kde planuju zohnat peniaze aj na opravu hociktoreho historickeho vozidla.
Odpovedať
mirec240

mirec240

20.3.2023
#4 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: upravovač fotiek #3:
6617 tiež asi nebola v najlepšom stave ale aspoň ju nenechali takto schátrať. Keby však bolo na mne, 6617 by som poslal hneď do šrotu a neinvestoval do nej ani euro. Ten "medzikus" nie je vôbec ničím zaujímavý... Čo sa týka renovácie, aj z totálneho vraku akým bol Sanos sa podarilo spraviť historičák na úrovni, aj keď je jasné, že popri 6617 (ak sa podarí ju dokončiť) sa už DPB do 15Tr určite púšťať na vlastné náklady nebude... So 6604 súhlasím.
Odpovedať
upravovač fotiek

upravovač fotiek

20.3.2023
#3 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne 1
Osud toho trolejbusu bude rovnaký ako tej tretej koľajnice na fotke. Hrdzavieť a následne rozpáliť. Nič iné si ani nezaslúži. Ak niektorí chceli prvosériovú 15Tr, mali robiť všetko pre to, aby 6604 nebola predaná. Najazdila iba 30 tisíc km od GO a išla za smiešny peniaz na Ukrajinu. Bola v neporovnateľne lepšom stave ako tento plesniak, ktorý mali na UA poslať miesto nej. No nič, aspoň sa robí 6617/II.
Odpovedať Príspevok bol upravený autorom.
trolejbus6207

trolejbus6207

20.3.2023
#2 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: rosomak44 #1:
Nie je zošrotovaná, zatiaľ je asi tam, kde je odfotená na fotke, ktorú spomínaš (aj s 6613-kou)
Odpovedať
rosomak44

rosomak44

20.3.2023
#1 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
A je už zošrotovaná? V galérií vozu je novšia fotka s popisom, že unikla šrotovaniu v 2021.
Odpovedať