Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Miro #23099:
No drahé to je riadne, tak asi áno 😂
Myslíš že by riskovali jazdy kade-tade bez ŠPZ?

https://www.epi.sk/zz/2010-351
Skús preštudovať vyhlášku, možno § 101 to vysvetľuje:

''Pri neverejnej doprave na električkovej dráhe a trolejbusovej dráhe pri vydávaní licencie na základe žiadosti dráhového podniku je možné upustiť od náležitostí licencie podľa odseku 2 písm. d) a e) a vydať na takúto dopravu všeobecnú licenciu bez uvedenia liniek, len s uvedením podmienok, za akých môže byť takáto doprava vykonávaná.''

Ak vie niekto presnejšie, nech opraví/doplní. ❗
Reply on: TB94 #23098:
Je to ešte dráhové vozidlo, keď si jazdí kade-tade mimo trolejovej dráhy?
Trolejbus v Zástraní ?! 😗

https://www.facebook.com/dpmzoficialny/

(Nie) je to výškový rekord min. vrámci V4 (ak nie EU)? 🤔


[pre neporovnanie] V piatok tie klasické nevyšli ani len na Hájik 😗

https://www.zilinak.sk/video/697/video-trolejbus-v-oblakoch-dymu-piatkove-snezenie-skomplikovalo-vyjazd-mhd-na-sidlisko-hajik
Reply on: URBINO #23096:
''Pod nimi'' sú aj ''protilotériové značky'' pre vodičov! 😅

Na stránke dopravcu sú dva náčrty (link - tretí riadok tabuľky) a vybratý uchádzač projektovej dokumentácie
pre ''dlhé strechy'' zastávky Matice slovenskej (písal o nich Solider v novembri), tie krátke v jame sú dočasné riešenie?
Trochu sci-fi: Tam by sa v budúcnosti uživilo nabíjanie predĺženej L26, zastávka možná vedľa striešok na chodníku,
len to by sa najskôr musela jama rozšíriť pre prechádzajúce TB o jeden pruh.
Čítal som o plánoch upraviť/rozšíriť obratiská na sídliskách, dúfam raz k tomu dôjde,
lebo napr. na Hájiku L27 často blokuje TB a nie je to tam ideálne, výstup cestujúcich nie je možný vždy na chodník...

http://www.dpmz.sk/prieskum-trhu---zakazky-v-hodnote-do-10-000-eur-rok-2019/
Na Fatranskej(v jame), osadené natrolejovacie striešky.
Reply on: MrVain #23093:
Pekné, len ten nápis na prednom transparente😂
Reply on: MrVain #23093:
Vďaka! Gratulujem k novým vozom.
https://youtu.be/CjgUZwBA1cw
Nahraté špecialne pre Vás😃
Dvojička 26 Tr dorazila v noci do DPMŽ.
Dobrý deň, chcel by som sa opýtať či tu niekto náhodou nemá staré hlásenia zastávok DPMŽ,,, tie, ktoré boli ešte pred cca 6-7-mi rokmi,,, videl som že niekto ich pýtal a vedel poslať na e-mail. Chcel by som to pre vlastnú potrebu... Ak je tu niekto kto to má a vedel by mi to poslať na email ebonykraken@gmail.com bol by som mu veľmi povďačný. Ďakujem.
http://www.zilina.sk/userfiles/2020/komisie/materialy/20200217/Pl%C3%A1n%20zhustenia%20spojov%20na%20link%C3%A1ch%20MHD.pdf
DPMŽ pripravil plán zahustenia spojov na linkách. Oproti pôvodne zvažovaným návrhom sa zrejme upustilo od zahustenia intervalov na nosných linkách 3, 4 a 14 v špičkách, čo by ale predstavovalo aj tak iba rozdiel dvoch minút. Takisto v návrhu nefiguruje ani L62. Namiesto nej sa v pozmenenej podobe plánuje L28, ale až o dva roky.
Veľmi príjemné a pôsobivé propagačné video k modernizácii vozidlového parku DPMŽ:

https://www.youtube.com/watch?v=ie-HswOKUVs&fbclid=IwAR2uo93CkZlPEqlk5iDCv9QMhudg5b4D_4qzfGLCZqeeohDcXsytyBSrOI8
Tak prvý nový trolejbus je už hotový.
Reply on: Bodrik #23084:
Díky.
Reply on: Vladimír #23082:
Som rád, že zdravý rozum zvíťazil a tento populistický nezmysel skončí. 👏
Študenti už nebudú jazdiť v žilinskej MHD zadarmo

https://myzilina.sme.sk/c/22273656/studenti-uz-nebudu-jazdit-v-zilinskej-mhd-zadarmo.html?ref=trz

Myslím, že správne rozhodnutie a správna motivácia 👍
DPMŽ plánuje úpravu trolejového vedenia v obratisku na Ul. Matice slovenskej

http://www.dpmz.sk/userfiles/prieskum%20do%2010000EUR/2019/Projektová%20dokumentácia%20k%20úprave%20trolejového%20vedenia%20na%20ulici%20Matice%20Slovenskej%20v%20Žiline/PT_Výzva_Projektová%20dokumentácia%20k%20úprave%20trolejového%20vedenia%20na%20ulici%20Matice%20Slovenskej%20v%20Žiline.pdf

Časť prvá: Úprava trolejového vedenia na zástavke Matice Slovenskej, smer mesto pre automatické navedenie zberacích hlavíc elektrického prúdu trolejbusu pre nezávislú jazdu s pomocným pohonom APU (Auxiliari power unit – Pomocná zdrojová jednotka) na trolejové vedenie (natrolejovanie).

Časť druhá: Pridanie stopy trolejového vedenia pre potreby parkovania na otočke na ul. Matice Slovenskej.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.