Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Jozef #9568:

neviem,či sa problemy s fajčením a telefonovaním riešia,ale ak by sa riešili,tak by sme sa tak často nestretavali s týmto problémom.Máš nejaké podklady o tom,či sa to riesi?Ak áno,môžeš ich uverejniť?Zrejme budeš tiež fajčiar,ked Ťa netrapi,že cestujuci na zač.zastavke nastupi do autobusu v ktorom je nafajčené.O čom tu potom píšeme??? ?
Reply on: Juraj #9534:
Myslíš, že Mercedes Conecto alebo SOR sú veľmi ukrajinské vozidlá:-D? Inak s tebou samozrejme súhlasím, dnes to už nemá zmysel.
Je uzasne sledovat ako niekto napise, ze po presove maju aj v ziline novy kasselsky obrubnik. no skor by som privital vybetonovanie plochy cesty na zastavke. najkrajsia je asi zeleznicna stanica a nemocnica... tam cestujucich vyjazdene???/vystate??? kolaje na zastavkach dostatocne ubezpecia o tom, ze oni vedu vozidlo a nie vodic...
Otazocka na Juraja - budu tento rok premavat nejake zvlastne spoje na Novy cintorin, aspon 31.10. a 1.11.? Najma podvecer by sa zislo.
Reply on: Miro #9570:
Podla mna by to mali kontrolovat aj revizori, ale to od nich tazko mozno cakat vzhladom na vacsinou priatelske vztahy s vodicmi.

Ale s tym telefonovanim je naozaj problem a vyzera ako keby sme len hrach na stenu hadzali, ale Juraj na jednom stretnuti vravel, ze kazdy takyto postreh sa v DPMZ presetruje, ale s tym postihovanim a naslednym poucenim sa to nie je take lahke. Len skoda, ze vysledky stale nevidiet. Ale telefonovanie za volantom MHD je nieco, co nielenze nema byt zakazovane zverejnovat, ale je to na hodinovy vyhadzov!
Čo sa tých dverí týka, videl som asi dvakrát, že autobus odišiel zo zastávky s otvorenými dverami a nezavrel ich, kým mi zmizol za rohom. Mňa by zaujímalo, či toto registrujú palubné počítače a či sa v DPMŽ tieto záznamy kontrolujú.
Reply on: Jozef #9568:
To iste nie, ale stačilo by, keby sa Juraj všeobecne vyjadril, ako sa takéto prípady riešia. Netreba písať nič konkrétne.

Mňa by napríklad zaujímalo, či má DPMŽ aj nejakých "revízorov" na vodičov, ktorí by sledovali ich prácu, najmä ohľaduplnosť k cestujúcim, telefonovanie či fajčenie za volantom.
Viem, mala by to robiť predovšetkým polícia, ale ja som bohužiaľ okrem kontrol na alkohol nezachytil, že by polícia sledovala a postihovala u vodičov hromadnej dopravy priestupky ako je telefonovanie či fajčenie.
Na teletexte TV Patriot na stranách 112 a 113 je uverejnený článok "Žilina skvalitňuje mestskú hromadnú dopravu".
Reply on: anonym1 #9566:
Odkiaľ vieš, že problémy sa neriešia? To tu má do fóra napísať ekonomický námestník alebo pracovníčka PaM, že tomu alebo tomu sme strhli prémie? Alebo ako si to predstavuješ, keď tak hodnoverne napíšeš a priam rozkazovačne „kedy budete riešiť problém vodičom“.
Reply on: anonym1 #9565:
Hmm, ale keď privreš ruku do dverí staršej osobe, dieťatu... (proste niekomu, kto má tenšiu ruku), tak ruka zostane zakliesnená medzi gumovým tesnením ale dvere sa normálne zavrú, takže tu ti ani blokovanie rozjazdu nepomôže.
Reply on: Juraj #9545:

juraj,pytam sa kedy budete riešiť problem vodičom,ktorí počas jazdy telefonuju pripadne aj fajčia ?
co sa tyka daného vodiča,takych ako je on je v DPMŽ asi tak 20%,myslim tym,že ked rano sadne za volant,už ma nechut vozit ludi a nie tak sa počas dna na nich usmievat.Ano,je to problematicky vodič,ale v danom podniku sa nerozlišuju vodiči na dobryých a zlých.Je stale považovaný,len za vodiča MHD.
K danemu problemu zavretia cestujucej do dverí sa mohlo stat,ale verim tomu,keby mal vodič zapnutu blokaž(kolikovy vypinač,ktory zamedzuje rozbehnutiu trolejbusu,pokial su dvere otvorene)trolejbus by sa nerozbehol a nemuselo dvojsť k takej tragédii.Lenže vodiči to podcenuju a dany kolikovy vypinač odisťujú. ☠
Po dopravnej nehode dňa 16.10.2006 hod bol poškodený autobus Karosa B 732 #96. Nehodová udalosť sa stala o 14.40 hod. na Kamennej ceste, kde do autobusu stojaceho na zastávke na linke č. 26 zozadu narazilo nákladné auto. Autobus je poškodený na ľavej zadnej strane. Pri nehode mala byť zranená jedna cestujúca, ktorá si v tom čase označovala cestovný lístok.
Reply on: Jozef #9562:
Postupne sa budú všade vymienať? Som zvedavý, kedy sa takéto (alebo vôbec akékoľvek) obrubníky vyskytnú na zastávke Hlinská v smere na Solinky. ?
Reply on: Jakub #9561:
Možno sa ti to na prvý pohľad zdá, že nie sú ničím výnimočné. Budúcnosť je však taká, že postupne sa budú kasselské obrubníky na zastávkach vymieňať. Pre vozidlá je potrebné, aby zastavili čo najbližšie pri nástupnej hrane. To bolo možné síce aj pri klasickom obrubníku, ale tento „kasselský“ obrubník, ktorý vyvinuli v Nemecku, umožňuje približovanie kolies k obrubníku bez toho, aby došlo k poškodeniu pneumatík. Zároveň vedie vozidlo a zaisťuje najmenšiu stálu medzeru medzi vozidlom a hranou nástupnej plochy. Trolejbus alebo autobus sa takto priblíži k nástupišťu zastávky. Obrubník je vo výške asi 20 cm ako je aj nástupná hrana vozidla. Toto umožňuje ľahké nastupovanie. Výhody kasselského obrubníka sa prejavia hlavne pri nízkopodlažných vozidlách, pri nastupovaní starých ľudí, invalidných vozíkov a kočíkov. Myslím si, že ideme s dobou, kde aj u nás po Prešove sa začali budovať medzi prvými na Slovensku nové nástupištia tohto typu.
Dnes som videl tie nove, kasselske obrubniky, ale akosi sa mi nepodarilo prist na to, cim su vynimocne. Hm...?
dnes zacali vykopove prace na prekladku 4ks tr.stlpov na zastavke Obchodna.
Reply on: Jozef #9558:
ja len este doplnim,ze CVR-ka sa objavila po prvykrat na vozidle s otvorenim OC Duben v novembri 2001.Dozila sa peknych 5 rokov.
Reply on: URBINO #9448:
Takmer bez povšimnutia tu prešla správa, že z trolejbusa #223 bola odstránená celovozidlová reklama OC Dubeň a Carrefour. Táto reklama na trolejbuse bola pekná, pôsobivá a zaujímavá tým, že na bielom podklade na ľavej strane vozidla bola reklama OC Dubeň a na pravej strane Carrefour. Strecha vozidla bola modrej farby. Reklama na trolejbuse bola umiestená od februára 2005 do októbra 2006. Teraz vozidlo, ako tu už spomínal URBINO, premáva v uliciach mesta v bielom laku ako aj #211. Kto si chce zaspomínať alebo len pozrieť túto reklamu, tak v katalógu vozidiel je pár fotografií trolejbusa Škoda #223.
Nieco podobne sa aj mne stalo par rokov dozadu.
Dôchodkina vystupovala a vodič (meno a aj trolejbus neuvadzam) mal naponahlo, pritom neviem kam lebo ho cakal 24 minutový prestoj na konecnej,tak na Smrekovej zastavke urychlene zatvoril dvere a nevsimol si ze ona este nedovysupovala a zachytil sa jej kabat medzi dvere.Samozrejme vodic uz nesledoval spatné zrkadlo na strane zastavky ale sledoval ci nejdu nejake vozidla za nim aby vysiel zo zastavky.Co sa nemalo stat stalo sa babku stiahol zo sebou a tahal ju za poslednou 3 napravou asi 20 metrov kym si nevsimol ze cely trolejbus je hore nohami a krici aby zastavil.Nakoniec sa to az tak zle neskoncilo.Modriny odreniny a stara pani bez zavolania akehokolvelk vozidla (sanitka, policia) chcela ist domov po vlastnych..Tak aj isla....
Vsetko by velmi zle skoncilo keby vystupovala 3 dverami od predu..tam by isla pod koleso..vystupovala vsak poslednymi...
Vodic stale pracuje v DPMZ a aj na rovnakom vozidle a myslim ze to bola pre neho velka skola...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.