Reply on: Miro #2621:
Ale v tom pripade uz bude zbytocne vyhradzovat jeden pruh, iba pre MHD by to bol luxus. Kedze by ten kruhak pri Lidli zmizol, uz by sa tam netvorili kolony a auta by isli s MHD v dvoch prudoch az k tomu kruhaku pri Carrefoure. A pri nom uz take velke kolony nebyvaju, navyse tam by sa to dalo vyriesit prednostnym vyjazdom MHD zo zastavky. A ako navrhoval Jozef, vyznacit vjazd ku Carrefouru este pred tym kruhakom.
Miro
Okrem toho chodci, ktorí budú prechádzať popri tom dome z podchodu k zastávke MHD smerom do mesta, budú mať k dispozícii jeden meter široký chodník hneď vedľa nepretržitého prúdu vozidiel.
Zatiaľ je tam nechaný aj priechod pre chodcov cez štvorprúdovku, keďže podchod ešte nie je dokončený. Kvôli tomu je tam rýchlosť obmedzená na 20