Reply on: Jozef #2577:
Tak toto funguje mozno v DPMZ, ked uz sekretariat riaditela DPMZ nema na starosti nic ine ako triedit vsetky e-maily dosle do firmy, ale v normalnej firme by som ocakaval, ze pre kontakt so zakaznikom maju nieco ako info@firma.sk. Chces mi povedat, ze ak mas problem napr. mobilnym operatorom alebo sa chces informovat ohladom tarify na zelezniciach, to vzdy pises generalnemu riaditelovi alebo na jeho sekretariat? Mozno ty si tak zvyknuty, ale mna by to naozaj nenapadlo pisat kazdu otazku na sekretariat riaditela. To mam podla tvojho tvrdenia pisat priamo riaditelovi, ze mi meskal spoj? Mna tiez netrapi aku maju organizacnu strukturu a tiez je mi jedno, ze sa mozno riaditel podujal zodpovedat vsetky maily. Ale ocakavam, ze ked pridem na stranku s kontaktmi, najdem priamo adresu, kam mozem smerovat svoje otazky/podnety.Ad zavadzanie - nie je mi jasne, o com hovoris, to, co som tu pisal, som podlozil tvrdeniami. To, ze tebe vyhovuje, ze na meskanie spojov sa budes informovat u riaditela, to, ze tebe vyhovuje sucasna protireciaca si Tarifa, to, ze ty si nevies vynachvalit sucasny system, zatial co pre ostatnych to znamena len komplikacie v doprave, to je tvoja vec. Ale snad mozem napisat kriticky pohlad na vec. Toto forum nepatri DPMZ a preto si myslim, ze kriticke prispevky su a mali byt vitane, aby sme sa pohli dalej. Ty budes vzdy nekriticky obhajovat DPMZ, nech kona cokolvek, vsetko si odovodnis, ze to tak ma fungovat, v poriadku. To by som ja mohol tebe povedat, ze ostatnych zavadzas tym, ako tu opisujes, ze mame skvele fungujuci system mestskej dopravy. Na take clanky je mozno miesto v Zilinskom vecerniku, ale toto je nezavisle forum. Boli casy, ked som aj ja obhajoval zilinsku MHD, ale v sucasnoti uz nemam preco.
Uznavam, ze moje prispevky mohli byt pisane v trocha viac kritickom duchu, ale to sposobilo poznanie, kam az sa dostala nasa MHD. Nechapem, preco by sa mal robit z DMPZ a jeho sucasneho riaditela nejaky fetis a to, co tvrdia a cinia, brat ako nejaku nedotknutelnu dogmu.
Miro