Reply on: Jakub #2562:
"ohromny vztak k zakaznikom, ze sa neobtazoval ani len zverejnit nejaku relevantnu e-mailovu adresu. Na ich stranke su len nejake zahadne funkcie "EON", "DPN", "tech. dok."
Jakub trošku miernejšie k tej kritike. Toto už nie je ktitika, ale zavádzanie ostatných, nechcem to nazvať horšie. Na stránke DPMŽ máš e-mailové adresy. Každá pošta v organizácii prechádza cez sekretariát riaditeľa a ten si poštu pridelí podriadeným. Prípadne aj sám riaditeľ má e-mail. Hádam nechceš písať ma oddelenie logistiky (MTZ), že ti meškal spoj. A skratky, ktoré sú uvedené vychádzajú zo systemizácie, kde je riaditeľ tak musia byť aj námestníci. Môže byť výrobný námestník, ekonomický námestník, prevádzkový a pod. V DP majú ekonomicko-obchodného námestníka (EON), dopravno-prevádzkový námestník (DPN) a podobne. Mňa to netrápi akú majú systemizáciu a ako sa volajú ich funkcie. Kontakt na DP je cez sekretariát riaditeľa, prípadne priamo riaditeľ.
Jakub
Inak o integracii verejnej dopravy sa hovori len v suvislosti s Rajeckou dolinou, ale pripad tvojej dcery ukazuje, ze treba integrovat aj ostatne subezne useky. Aby sa nestavalo, ze so SAD je to lacnejsie, lebo SAD pocita cestovne podla km pasiem a MHD podla zastavkovych. Takto si zbytocne konkuruju. Keby sa zaviedlo rovnake cestovne (samozrejme casove), mohlo by sa usetrit. Sucasna L26 by sa mohla zrusit v useku ZST-Rosinska, VUVT. Proste vytvorit skutocny IDS, kde bude jedno, akym dopravcom sa cestujuci vezie, bude to za rovnakych podmienok. Sucasny paskvil honosne nazvany ZRIDS totiz s IDS nema spolocny asi nic (ak pominieme par spojov L2, nadvazujucich na vlak a pokus o akesi cestovne na jeden listok, ktore svojou komplikovanostou odradi uz na prvy pohlad).