Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: PDM.8.99 #22845:
Iste to má nejaký dôvod, hoci je to menej zapamätateľné. 🙃
Vie mi niekto vysvetliť, že prečo linky 1 až 16 jazdia niekedy v intervaloch 25, 35 a 45 minút? To nejde potiahnuť dlhšie interval 20min a potom prejsť na 30min? Alebo tie skoky, že z 20 na 30, potom 25, potom 35, 40, 35 ako na L5 sú k čomu dobré? To nevie DPMŽ vytvoriť normálny CP od rána do večera? A rovnako tak tie sprznené CP L3, 4/14 a 6 s večerným intervalom 25 minút. To absolventi SŠ a VŠ v DPMŽ nevedia čo sú delitele 60 bezo zvyšku?!


Rovnaký dotaz mám na linky 20 až 31. Prečo pri takom neveľkom počte spojov sa v niektoré časy nakopia odchody ako napr. na L27 na odchodoch zo Zástrania.

04: 55
05: 10, 25, 45
06: 00, 20, 35h, 55
07: 10h, 20h, 30h
08: 10h, 40h
09: 30h
10: 20
11: 35h
12: 35h
13: 05, 30h
14: 00, 30h, 40h, 55
15: 15h, 35h, 55h
16: 10h, 25
17: 00h, 20, 40h
18: 00h
19: 00h
20: 00h
21: 00h, 44
22: 48hn

Je taký problém zostrojiť takýto CP?:
04: 55
05: 15, 30, 45
06: 00, 15, 30, 45
07: 00, 15, 30
08: 00, 30
09-12: 30
13: 00, 30
14: 00, 30, 45
15: 00, 15, 30, 45
16: 00, 20, 40
17: 00, 30
18: 00, 30
19-22: 30

Ráno interavaly 20 a 15 min, plynule prejdú cez 2x30 min v rozmedzí 7:30-8:30 na hodinový interval a potom plynule cez 30min v čase 12:30-14:30 na 15min, potom počas 16h cez 20min interval na 30min do 19:30 a od toho odchodu už iba v 60 min intervale. Podobne by premávali aj ostatné linky, žeby sa držali 15, 20, 30 a 60 min intervalov.
Reply on: Vladimír #22836:
Áno, rieši. Ja som rád že to pridali. Podla mňa bude mať ten spoj zmysel.
Ja som ale argumentoval že musí fiktívna osoba pracovať do 21:59:59. A ak nepracuje v civile alebo nechodí MHD v motérkach tak mu spoj 22:07 stále moc nepomôže - preto to ten problém "moc nerieši".

Len v danom príspevku som uviedol chybne že dané prípoje nestíha. L 14 síce stále nestíha ale L24 a L31 áno. Linka 27 prichádza na Hurbanovu cca 22:25 (čo aj podľa CP z Polície 22:23 sedí) a 5 minút stojí na zastávke (mal som možnosť odsledovať). Zjavne o tom ľudia vedia kedže bolo dosť ludí čo prestupovalo. Podla mňa je troch škoda že to niekde v CP nie je uvedené pretože ak si lajk pozrie že odchod 22:30 (a v Žiline bežné že sa na zastávkach nečaká = teda podľa mojho pozorovania) môže mať dojem že prestup nestihne.
Reply on: Dispecer #22834:
Tak ja sa tiež bežne nachádzam 200 km od ZA. Jedine víkend a aj to len niekedy. Ale treba sa pripomenúť 😃
Reply on: Mongolec #22841:
Stačí nastriekat žlté srafovanie na cestu BUS a budú zastavovať na ceste.

Na zastávke Centrálna,smer Solinky,bude osadený nový zastavkovy prístrešok.Pre koho?Počet nastupujúcich na tejto zastávke ,je nula.Skor by som uvítal a nielen ja,pristresok ,na zastávke ŽU,pri Paľovej bùde.
Reply on: URBINO #22840:
V dlhodobom horizonte je predstava, že na Kamennej vznikne štvorprúdovka s chodníkmi a zastávkami. Toto riešenie je ale nákladné (výkup pozemkov atď.). Takže sa pristúpilo k takémuto "dočasnému" riešeniu. Dočasne aj na 10 rokov...
Reply on: Mongolec #22839:
Tá prvá trasa ,je vcelku ok,konečne Hájik aSolinky ,majú spojenie s Kamennou a vlastne aj Vlčince.Len ,to by trebalo potiahnuť linku ,až na sv.Cyrila a Metoda.Potom by som videl využitie,aj v nasadení dvoch parcialnych trolejbusov.V úseku od zastávky Smrekova-Kinekus-Kamenna-Banova-Horecka,išiel na baterky.

Škoda,že pri rekonštrukcii Kamennej ulice,DPMZ,netrval na vybudovaní zastavkoveho zálivu pri Idei.Takto ,znova zostalo zachadzanie k obchodnému centru.V čase obeda,aj tak niektorí vodiči zastavujú na ceste,nakoľko je tam množstvo nákladných áut.A to ani nehovorím ,aké je problematické,dostať sa späť ,na hlavnú cestu.
Reply on: DeniSs #22829:
Stretol som sa s dvomi návrhmi trasy.
Prvý viedol linku z Hájika na Hôreckú, ďalej do Bánovej na Nám. Sv. J. Bosca, spojkou na Kamennú k Domácim potrebám, po moste pri Váhostave na Smrekovú a ďalej cez Lesopark s ukončením na sídlisku Vlčince.

Druhý návrh, uvedený v Pláne dopravnej obslužnosti, je podobný, ale s tým, že trasa medzi zastávkami Hôrecká a Jedľová je vyznačená zachádzkou po uliciach Školská a Mládežnícka (predpokladám, že kvôli problémovému odbočovaniu v križovatke pri Fackárni). Ďalej nevedie vonkajším okruhom Soliniek, ale iba po Centrálnej a nekončí na Vlčinciach, ale od Fatranskej ide po Vysokoškolákov ku nemocnici a okolo stanice na Kysuckú.

Osobne mi tieto trasy prídu ako krkolomné a verím, že konečná podoba bude praktickejšia. Možno by bolo lepšie tlačiť na vybudovanie plánovaného mosta z Kamennej ponad Bytčickú a linku potom viesť jednoduchým spôsobom: Hájik - Hôrecká - Bánovská cesta - Kamenná - po moste nad Bytčickou na Solinky (Limbová) - Vlčince.
Inak, napadlo mi - Žilina má nejaký rozvoz vodičov, keď posledný spoj ide z Kvačalovej tak skoro? Predsalen, väčšina poradí asi končí neskôr, než o, dajme tomu, 22:05.
Reply on: S499.1023 #22835:
Sakra, malo to byť od Žiliny. 😆
Reply on: Sawuel #22830:
V príspevku #22795 si písal, že po 22. hodine neexistuje spojenie z Kvačalovej do centra, kde by bolo možné stihnúť prípoje do iných mestských častí, kde si menovite spomenul:
* linku 14 smer Vlčince, odchod z Hurbanovej o 22:23
* linku 24 smer Trnové, odchod z Hurbanovej o 22:28
* linku 31 smer Mojšová Lúčka, odchod z Hurbanovej o 22:24

Teraz DP zavádza nový spoj L1 s odchodom z Kvačalovej o 22:07 a príchodom na Hurbanovu o 22:18. Mne z toho vychádza, že všetky Tebou menované prípoje tak bude po novom možné stihnúť. Inými slovami, plné vyhovenie Tvojej požiadavke. Teraz však píšeš, že: "ten problém to moc nerieši". Ja síce v DP nepracujem a môže mi to byť fuk, ale NECHÁPEM. Asi by to chcelo vysvetliť.

P.S.: Jasné, že čítajú. Vždy čítali a neraz tu priamo diskutovali.
Reply on: Dispecer #22834:
Vzdialenosť od Košíc je pre posúdenie vzdialenosti od Žiliny dosť nevhodný parameter - 200 km od Košíc môže byť 50 km od Žiliny aj 450 km od Žiliny.
Reply on: Sawuel #22833:
Vzhľadom na to, že sa aktuálne dlhodobo zdržiavam o niečo vyše 200 km od Košíc ďaleko, tak to asi tak skoro nebude. 🙂
Reply on: Dispecer #22832:
Ozaj. Z budatína som nepozeral. To bolo tou pokrocilou hodinou. Kedy ideme na pivo ? 😃
Reply on: Sawuel #22831:
Sedí, pozri si odchody linky 29 zo zastávky Dolná cez víkend... 😉

Autor správy na stránke DPMŽ zjavne kopíroval riadok od zmeny pre linku 24, ale zabudol už aktualizovať to na: "posunutie času odchodu spoja v sobotu - nedeľu z Budatína na Železničnú stanicu zo 16:03 hod. na 16:13".
Reply on: Sawuel #22830:
Update:
- ten presun linky 29 z 16:03 na 16:13 v so-ne nesedí na linku 29 ani 24 zo žiadnej zastávky. Kto túto záhahadu rozlúšti skôr ako to opravia, má u mna pivo.
http://www.dpmz.sk/n540/

Prednedávnom som tu písal o Kvačalovej a odchodoch liniek večer. Zrazu sa pridáva spoj na l.č. 1 o 22:07. Ten problém to síce moc nerieši ale žeby si niekto z DPMŽ čítal aj fórum na imhd ? 🤔
Plus kuriozitka pri l.č. 29 po novom bude premávať zo Strážova do Trnového a to so-ne 16:13 😃 Otázka či je preklep v linke alebo cieli 🙂
A ak sa smiem spýtať, akú trasu by viedla nová linka 62? Ak už to ktosi vie😊
Reply on: Maykl #22826:
Podla rozvojovych planov,ma vzniknut nova linka 62,na Kamennu,s intervalom 30min. Mozno sa uzivia tam.
Reply on: Maykl #22826:
Parciálne sa robia aj kĺbáky, napríklad Škoda 27Tr. Čítal som súťažné podklady a malo by ísť o dvojnápravové 12 metrové trolejbusy. Osobne to tipujem opäť na Škodu 26Tr, prípadne ešte možno Škoda 32Tr v karosérii toho nového Soru NS12

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.