Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Mongolec #22539:
Opcne tbusy budu take iste ? Ci uz budu mat aj nejaky pomocny pohon / dieselagregat ci baterky.
Reply on: URBINO #22540:
To už nech trápi novú garnitúru...alebo populizmus po slovensky. Bezhlavo, bez plánu, hlavne rýchlo a aby voliči videli.
Reply on: Mongolec #22539:
Pekné,ale,ak Boh dá a dožijeme,som zvedavý,ako budúca garnitura mesta ,dokáže naraz vymeniť ,za cca.15 rokov (t bus+a bus) 59 vozidiel,keď fondy EU asi už nebudú.
Obnova vozidlového parku trolejbusov sa zavŕši dodaním opčných trolejbusov:
http://www.dpmz.sk/zmluvy/1509367036_197.pdf

Zverejnená bola aj kúpna zmluva na hybridy:
http://www.dpmz.sk/zmluvy/1509364186_150.pdf

Zdá sa, že vozidlový park bude úplne (alebo z veľkej časti) obnovený tesne pred komunálnymi voľbami. ?
Reply on: Sawuel #22535:
Ťažko sa narába s fotoaparátom za jazdy. ( počas jazdy).? Asi do tretiny zálivu je vysunutý pás zámkovej dlažby z akej vyrábajú ostrovčeky na vozovku (neviem ako to nazvať) a priestor odtiaľ až po pôvodný okraj chodníka je zabetónovaný.
Dnes to už pri Auparku bolo dokončené, zároveň už je dosť veľký priestor na zastávke a zároveň sa trolejbus dal obísť.
Reply on: Sawuel #22534:
Áno, vyzerá to tak, je tam oplotený priestor, zrejme ten súkromný pozemok a z pôvodného chodníka zostalo už málo, tak ho rozširujú na úkor zálivu.

Tiež si myslím, že už ten záliv mohli rovno zrušiť, lebo aj tak sa už v zastávke stojaci bus nebude dať obísť.
Reply on: Sawuel #22534:
Prípadne by bola zatavka bez prístrešku alebo bez z. zálivu. Kedže na iné možnosti isto nie sú peniaze.
Reply on: pavuk #22533:
Ťažko sa odpovedá keď tadiaľ nechodím. Mohol si odfotiť.
Čo viem však pozemok pod danou zastávkou nepatrí mestu ale istému developerovi. Tak ak idú premiestňovať prístrešok nachádzajúci sa na súkromnom pozemku, na plnohodnotný z. záliv tam už miesto nie je.
Čo sa robí na zastávke Veľká okružná, Aupark oproti Auparku? Mne to pripadá, akoby zužovali priestor zastávky pre autobusy, To vozidlo MHD zastaví na zastávke a bude polovicou trčať do cesty?
Reply on: Dispecer #22530:
Dovolím sa ťa poupraviť:

Matice slovenskej:
- pri pivárni Kasava, stánok na predaj lístkov na zastávke:
1 > Kvačalova, DPMŽ
4 > ŽST > Matice slovenskej
5 > Jaseňová
6 > Stodolova
14 > ŽU > Fatranská
20 > Bytčica
50 > Železničná stanica
67 > Stodolova

- pri Star pube:
4 > Matice slovenskej (konečná)
5 > Fatranská
6 > Matice slovenskej (konečná)
14 > Fatranská
20 > Zvolenská
50 > Stodolova
67 > Vodné dielo

Sv. Cyrila a Metoda:
- na strane veterinárnej kliniky,stánok na predaj lístkov na zastávke:
4 > Matice slovenskej
5 > Jaseňová
6 > Stodolova
7 > Sv. Cyrila a Metoda (konečná)
20 > Bytčica
50 > Železničná stanica

- pri potravinách Koruna:
1 > Kvačalova, DPMŽ
5 > Fatranská
6 > Matice slovenskej
7 > Stodolova
14 > Fatranská
20 > Zvolenská
50 > Stodolova
Reply on: URBINO #22520:
Vie niekto povedať, od koľkej do koľkej jazdí? A tiež, po akej trase zväčša jazdí?

Vyzerá to od cca 05:30 do cca 14:00 a cca okruh po trase 4/14 , ale to len tipujem...
Reply on: Valec #22529:
Ak si dobre pamätám:

Matica slovenskej:
- pri pivárni Kasava, či ako sa to volá:
1 > Kvačalova, DPMŽ
4 > ŽST > Matice slovenskej
5 > Jaseňová
6 > Stodolova
14 > ŽU > Fatranská
20 > Bytčica
50 > Železničná stanica
67 > Stodolova

- pri Star pube:
4 > Matice slovenskej
5 > Sv. Cyrila a Metoda
6 > Matice slovenskej
14 > Fatranská
20 > Zvolenská
50 > Stodolova
67 > Vodné dielo

Sv. Cyrila a Metoda:
- bližšie k veterinárnej klinike:
4 > Matice slovenskej
5 > Sv. Cyrila a Metoda
6 > Matice slovenskej
7 > Sv. Cyrila a Metoda
20 > Bytčica
50 > Železničná stanica

- pri potravinách Koruna:
1 > Kvačalova, DPMŽ
5 > Jaseňová
6 > Stodolova
7 > Stodolova
14 > Fatranská
20 > Zvolenská
50 > Stodolova
Vedel by mi nejaký dobrák napísať, na ako (na ktorej zastávke) zastavujú zachádzajúce linky na Matice slovenskej a Cyrila a Metoda? Už si to po tých 8 rokoch nepamätám.
Ď.
Reply on: Fanatik #22526:
Ešte minulý týždeň jazdila. ? Bez nej zostalo v prevádzke vrátane 266 iba 21 kĺbových trolejbusov (aj keď ani 229 som zatiaľ tento týždeň nestretol). Z týchto 21 vozidiel je v poobednej špičke potrebných 18 a v rannej 19. Práve tá ranná šestnástka je už druhý deň obsluhovaná krátkym trolejbusom. Vykonáva tiež spoj L7 s odchodom 8:15, ktorý na tejto linke patrí medzi tie vyťaženejšie. Pritom okolo 8. hodiny má zjazd z Hájika do depa kĺbový trolejbus z L7. Možno by stálo za úvahu, keby sa dočasne zaviedol režim, v ktorom by si vodiči okolo 8:00 tieto dva trolejbusy navzájom vymieňali - dlhý by pokračoval na L7 a na krátkom by odišiel do depa vodič z dlhého, ktorému sa skončila ranná služba.
Jeden kĺbový trolejbus by mohli ušetriť aj tak, keby autobusovým vodičom, ktorí jazdia na L5 vytvorili namiesto toho službu na L6 alebo L4 s dlhým autobusom. Takto by sa ušetril aj jeden krátky autobus. ?
Reply on: Fanatik #22526:
Má vôbec šancu prežiť nejaká 15TrM vyraďovanie? Jedine ak by 231 možno. A ako som písal s námestníkom DPMŽ, zhruba o rok až rok a pol by sa mali vyraďovať vozy 227 a 228. Z nich jedna bude podľa jeho slov zachovaná ako historická, osobne to vidím na 228 keďže je v lepšom stave. Dúfajme, že dovtedy vydrží.
232 stojí za dielňou. Čaká ju už zrejme ten istý osud ako 239,240,243
Reply on: Mongolec #22524:
To bude zaležať od ministersva ake budú schvalovacie podmienky,ale zrejme jedno alebo druhe
Reply on: MrVain #22523:
Bude najprv jazdiť len s narezanými koľajnicami na podlahe alebo aj s umelou záťažou na sedadlách ako mala 266 v BA?
Reply on: Miro #22521:
Bude musieť

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.