Tento týždeň som bol niekoľkokrát fotografovať autobusy na L26 a L28 na železničnom priecestí pri Váhostave. Bol som tam asi od 14 hodiny popoludní a dopravná situácia tam bola katastrofálna. Otrasne dlhé kolóny áut, nenormálna križovatka pri Váhostave a ešte priecestie na Kamennú ul. Autobus L2 z Hlinskej by sa vôbec nezaradil na hlavnú do Bytčice, keby dve autá nezablokovali z oboch smerov hlavnú cestu. Moje dve liny 26 a 28 akosi nechodili, ale potom som ich zbadal v nekonečnom rade kdesi na konci Kamennej. Hoci je Kamenná kolmá na priecestie a na Rajeckú cestu, hlavná je však ulica Bytčianska prichádzajúca sprava. Odtiaľ stále prichádzali autá, čiže naše dva autobusy tam nekonečne stáli. Juraj niekedy spomínal, že v budúcnosti po vybudovaní privádzača toto priecestie zanikne, a tým budú musieť byť aj uvedené linky presmerované. Spomínala sa paralelná trasa z Rondla cez Škultétyho ulicu, Bánovskú cestu a potom na Kamennú. V tomto roku bol položený na Bánovskej ceste nový koberec a cesta tam je veľmi pekná a dostatočne široká. Vzhľadom na to, že dopravná situácia je na križovatke pod Váhostavom veľmi nebezpečná, uvažoval som či by nebolo vhodné aspoň L28 presmerovať na novú bezpečnejšiu trasu. Zastávky "Saleziánska" a "Rajecká, Stavomontáže" takmer nikto nepoužíva, čiže uvedená linka by tam ani nechýbala. Okrem toho túto oblasť pomerne husto obsluhuje aj L22.
COLOR
?