Ale aj dispečeri radšej zadelia voz, ktorý poznajú a vedia že vydrží. O tých zlíňakoch nemá skoro nikto dobrú mienku, tak ich radšej každý necháva tam kde sú.
ked ma daky trolejbus poruchu a treba na linku zobrat nahradny,vodic si nevybera podla svojho zelania,ale ide jazdit s takym,ktory mu prideli dispecer.Takze ta tvoja fama,ze zlinaky nikto nechce je prinajmensom neopodstatnena
ale myslim ze ti Hajicani maju naozaj pravdu a hlavne v poobednajsich hodinach by sa im malo posilnit spojenie. ako jedna z moznosti mi napada doobedu a podvecer zaviest aj linku 16 v 30 min. intervale a na l. 6 znizit interval tiez na 30 min. a vzajomny preklad. ale zasa je problem kde ukoncit l. 6. moj nazor je na Vlcincoch. ale to uz by asi nespadalo do stanovenych vzkm. ale na druhej strane uz by nebol problem s nasadzovanim klbakov. alebo potom druha moznost ukoncit tieto spoje pri Carrefoure.
no a s tou zalohou, zachvilu bude zalozakov viac ako vozidiel v premavke:) naco sa potom tie zlinaky kupovali? je nutna taka velka zaloha?
Po zavedení GVTD sa to trošku zmenilo, voľné zostali aj niektoré naše kĺbaky. Takže keď má niektorý poruchu, šofér si radšej vezme náš voz a nie zlínsky. Tie nikto nechce. Ale, čo som videl, do stavu záložných vozidiel bude zadelený aj ďalší zlíňak a to 337 - ten červený. Minule som ho videl zdvihnutý v hale vedľa umyvárky. Predpokladám, že sa začali práce, aby sa mohol zaradiť do stavu vozidiel.
klbaky premavaju na
L3 : 5 vozov
L4/14 : 9 vozov
L7 : 3 vozy
L16 : 4 vozy
na L6 by bol problem nasadit klbaky kedze robia striedavo Carrefour/Matice slov. jedine klby na L6 su prejazdy z 16/1, 16/2 a tusim 7/2 ktore ku Carrefouru nezachadzaju
v depe su ako zaloha moementalne odstavene
203, 204, 206, 209, 227, 228
dnes som bol v Ziline, trochu omrknut GVTD a celkom sa mi pozdava...siel som najprv l. 3 (asi 50% miest na sedenie bolo volnych) zo stanice. co sa mi trochu nepacilo ze vodic mal az prilis vela casu podla grafikonu, vyckaval asi na 3 zastavkach a k tomu isiel este aj dost pomaly, myslim ze hlavne cez vikendy. napriklad jazdna doba 3 min. medzi ŽST a Hurbanovou sa mi zda dost aj na prac. den. u nas v TN sa nastupuje prednymi dverami, cize cesta trva dlhsie a mame mensie casove rozdiely medzi zastavkami ako vy;-) potom som siel l. 7 (nikto nestal ale miesta na sedenie boli obsadene skoro vsetky) na Hajik. taktiez som siel l. 6 a uz trochu chapem Hajicanov, aj ked je vikend isla slusne vytazena, mozno povedat ze na hranici kapacity vozidla. a to si ani netrufam tipovat aka vytazena moze chodit pocas prac. dni v dopoludnajsom sedle a vecernych hodinach ked je tam interval stejny ako cez vikend. no a na zaver som si dal okruh l. 4, myslim ze tato linka spolu s l. 14 maju naozaj dobru trasu, spajaju najvacsie sidliska a niektore dolezite body...vytazenost slusna. no moj nazor je taky ze v GVTD vidim viac pozitiv ako v NKTD. inak chcel som sa spytat na akej linke jazdieva zlinak #246?
Myslel som si....velmi zaujímave bol priebezne zastavovanie Tatry DPMZ na jednotlivých zastavkach na trase k DEPU. Aka tolerancia na vodicov za nim iducich.
Včera večer priblizne o 19:30 ťahala Tatra DPMŽ pokezený solo trolejbus po obvodovej ulici zo Soliniek. Presne som si nevsimol čislo trolejbusu, pretože som sedel v aute a som to v rychlosti nezaregistroval.
Ja som to myslel obrazne. Vzdy L7 meska tak ked isla v ten den o minutu skôr tak som nechapal co sa na Zavodskej, z dôvodu ktorej L7 vzdy meska, stalo. Auta davali prednost trolejbusom? ?
Ono ich 8 nebolo. Bolo ich 5 ak sa nemylim. Potom nasledne sa dokupovali dalsie. To bol velmi pekný datum. A ked ich nasi mechanici par dni pred uvedením do prevadzky testovali na žilinských komunikáciach kazdí s ocakavaním ( teda aspon ja ) sledoval kde budu tieto vozidlá zaradené. Vsetkých 5 na L3.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
tux
klbaky premavaju na
L3 : 5 vozov
L4/14 : 9 vozov
L7 : 3 vozy
L16 : 4 vozy
na L6 by bol problem nasadit klbaky kedze robia striedavo Carrefour/Matice slov. jedine klby na L6 su prejazdy z 16/1, 16/2 a tusim 7/2 ktore ku Carrefouru nezachadzaju
v depe su ako zaloha moementalne odstavene
203, 204, 206, 209, 227, 228