Reply on: VLK #10990:
Veď píšem, že som obyčajný cestujúci, a zatiaľ verím, že rozumný. Preto rozumné argumenty samozrejme beriem. Ak by malo ísť za sebou v krátkom časovom úseku viac takýchto zjazdov, tak samozrejme, že by nebolo rozumné, aby brali všetky. Ale aspoň prvý (alebo hoci posledný) by mohol. Dôležité pri tom je, čo budeme považovať za krátky časový úsek. 5 minút? 1/2 hodiny? 1 hodinu? Snáď by sa týmto štýlom linky-nelinky dalo zabezpečiť aspoň pár spojmi cestovanie z Kvačalovej do nemocnice (hlavne starší ľudia by o takej turistike s horúčkou vedeli rozprávať). A o tom "našponovaní" FPČ - argument musím zobrať, lebo o tom asi vieš viac.Ale L1 spred NKTD (prípadne s jej vylepšenou trasou okolo nemocnice a raz za hodinu na Kvačalovu) si z hlavy vytĺcť zatiaľ nedám, otázka je, či mi to pomôže.

Kvacalova23
Ešte pridám jeden postreh z cestovania. Spojenie Vlčince - Kvačalova využilo 8 ľudí, čím som bol milo prekvapený. Dlhodobejšie cestujem L.1 , páči sa mi že chodí o dosť prázdnejšia ako spoj 14 ktorý ide o 5 min neskôr. A to sa mi zdá dosť nelogické, vzhľadom na to že linka 14 ide v časoch 8,01 8,21 a linka 1 ide 8,16 z Vlčiniec sa mi zdá nepochopiteľné že L.1 ide prázdnejšia ako L.14 , pričom 85% ľudí, ktorí idú z Vlčiniec do centra L.14 vystupujú na zastávke Štúrovo námestie alebo polícia. Tým chcem poukázať na to že pokiaľ pri novej koncepcii, ktorá verím že príde nebude pravidelný interval pri niektorej linke, môže sa stať že bude dosť nevyužiteľná (vid súčastnosť L.1)