Reply on: PeterC #10989:
ja zasa nie som za to, aby úplne všetky vozidlá brali cestujúcich - ak idú tri vozidlá za sebou, majú všetky tri brať cestujúcich? V tomto prípade je to určite lepšie takto...AD L1: ako linka je to vedené preto, aby mohli byť urobené vývesky na zastávkach a aby sa dala preložiť s ostatnými linkami - ako napísal aj Kvačalova23, L1 je preložená medzi odchodmi ostatných liniek (spomínaná bola L14). Aj pre toto tiež nie som za, aby úplne všetky vozidlá do vozovne brali cestujúcich - ak je v tej časovej polohe spoj štandardnej linky idúcej po väčšej časti trasy L1, tak je určite lepšie nechať tam ten spoj. A zdržovať vodiča na konečnej, aby si jeho odchod do vozovne dal medzi dva spoje iných liniek sa často ani nedá (nakoľko je FPČ našponovaný maximálne možnou mierou)...
Maykl
sorry ze tak neskoro odpisujem, ale skor to mozne nebolo. Ohladom tej L1 az po Kvacalovu, chodim do tych oblasti dost casto, cez den aj po veceroch a skutocne okrem poobedia som tam moc ludi na zastavke stat nevidel. Chodi tadial predsa L27 a L31 mozno keby sa im zvysil pocet spojov. A povedzme si pravdu, zatial tam moc ludi nebyva, skor to je komercna zona, aj ked sa tam pripravuje vystavba nielen RD ale aj viacposchodovych bytoviek, avsak nie pri novom cintorine ale vyssie pri starom zavodskom cintorine smerom na hajik a aj odtial to je k L1 vcelku daleko...
ale na druhu stranu samozrejme ze vzdialenost medzi Rondlom a depom nieje tak velka aby to bolo nutne riesenie...
Skor bude (asi v dalekej) buducnosti treba vyriesit prepojenie MHD po starej ceste na hajik.