a čo si čakal od krízového menežéra... na "masy" možno všeobecné manžerske žvasty zapôsobia... ale podla mojich informácii je to asi tak všetko... z toho článku jasne vyplýva, že toho nemôžme veľa očakávať.. "Čas ukáže, dejiny dosvedčia"
podľa smerníc platných pre podobné "veci" by tieto mali mat za sebou minimalne pevnostnu (medzi inymi) skusku o ktorej musi byt vyhotoveny protokol... mohol byt vadny kus
moj postreh z minuleho tyzdna:kolega spomenul ze pocas jazdy sa cestujucemu utrhlo plastove drzadlo cestujuci mierne spadol no k zraneniu nedoslo.nebol to dôvod na staznost,su tie madla testovane?
"normálne zarábajúci človek nepotrebuje, aby jeho cesta do práce bola dotovaná mestom". Koľko potom bude pre takéhoto cestujúceho stáť lístok a nepôjde radšej autom?
Btw., v autobuse som videl napísané niečo v tom zmysle, že "cesta MHD Vás stojí 7,20 Sk" - to je akože najvýhodnejšia cena na čipovú kartu?
A palubné počítače sú "automaty"... asi si myslí, že tlačia cestovné lístky... ?
Najdôležitejšie je, že bude komunikovať s občanmi cez internet. Už sa máme na čo tešiť. ?
Možno si myslí, že ho vymenovali rovno aj za riaditeľa Em-Trestu ? . A nejakú poľskú firmu úplne prehliadol. Z toho rozhovoru som sklamaný. Príšerné všeobecné manažérske žvásty ale prehľad o podniku, ktorý má riadiť, aké ciele má dosahovať, aké funkcie má plniť, nulový.
Michal2