Jednoznačne súhlasím. Ak budú nové vozy, tak férovo rozdeliť medzi sídliská. Ak by šli na L2, znova by sme tu mali diskusnú "revolúciu" ako v prípade Kia, že nové vozy nejdú "do mesta", prípadne len na špičkové výkony.
Asi patríš k tým anketovým 14% z prvej strany čo očakávajú v tomto roku výrazný rozvoj s vymieňaním "výbehových typov trolejbusov". Ak by sa zakúpili nové trolejbusy Škoda 25Tr, tak určite nie s pomocným pohonom do Bytčice. Fantázii sa medze nekladú, ale v prvom rade sa budú riešiť trolejbusy na hlavných mestských linkách. V budúcnosti, ak sa vôbec dočkáme výstavby trolejbusovej trate do Bytčice, tam ešte poslúžia trolejbusy Škoda 14Tr, ktorých je dostatok.
Asi by bolo dobre opravit tu spravu o skibusoch v oscadnici, ze DPMZ ma svoje vozidla aj na skibuse do jasenskej doliny.
Skibus do snowlandu Valca zase zabezpecuje z Vrutok SAD Zilina -zavod martin, primestskymi vozidlami Karosa. Na linke plati tarifa vyhlasena dopravcom a moze spoj vyuzit kazdy.
CP do Valce je tu:
Juraj, ak sa v tomto roku (ako všetci veríme) budú kupovať 25Tr-ky, budú mať pomocný pohon? Ak áno, napadlo ma, že by sa mohli aspoň v záruke nasadiť na L2, kde by išli väčšinu trasy pod trolejom a len od Váhostavu do Bytčice na pomocný pohon. Takto by sa u nás dali získať praktické skúsenosti s takýmto režimom prevádzky a L2 by bola konečne trolejbusová ?
Juraj, prosim, mohol by si mi to tiez poslat? - rad by som si co-to tiez precital pocas dlhych "zimnych" vecerov na tuto temu. adresu mam pod linkom. Dakujem
Popoludní linka č. 2 nie je vyťažená, skôr prázdna. To tu potvrdil aj Michal2. Teraz sú síce aj prázdniny, ale najlepšie výsledky by boli neskoršie z palubného počítača.
No okolo 14:00-15:00 linka vyťažená nie je. Bol som sa na nej previezť a maximálne išlo okolo 20 až 25 cestujúcich. Linka býva skôr býva vyťažená ráno. Ale, s kĺbakmi som spokojný aj ja.
Pekné fotky nových citelisov ? pozerám, že aj Citelis Line je bohato vybavený tyčami a madlami pre stojacich cestujúcich. Na to nie sme u prímestských autobusov zvyknutí ?
Prepáč, ale Ty si evidentne v živote kĺbový trolejbus ani žiadne podobné vozidlo neviedol, keď tu vydávaš takéto odborné posudky. Kĺbový trolejbus sa totiž, na rozdiel od Felície, dá jednou rukou viesť úplne bezpečne, pohotovo a s istotou. Tým neobhajujem telefonovanie počas jazdy, ale zase hysterické výstupy robiť netreba.
Juraj: Inak...som rad, ze konecne na 2-ke chodia mnou dlho ocakavane klby...2-ka je plne vytazena linka a klby si zasluzi...tak prijmi uprimnu vdaku za splnenie sna ?
Vladimír