Na aký účel je v trolejbuse silový blok? V kolónke Verejné obchodné súťaže som našiel aj medzi potrebnými dielmi Predné sklo na trolejbus - to je ako náhradné na 209 (ak si pamätám je po DN)
Inač preštudovať si zoznam všetkých náhradných dielov tu je celkom náučné ? http://www.dpmz.sk/dokumenty/1382338467_2.xls
Neviem kto písal ten článok ale zasa je pravda že nemôžem v tej istej sekunde dať smerovku a zároveň vyjsť zo zastávky ale na tej halkovej tammusí vodič ísť cez dva pruhy lebo ked vyjde zo zastávky a nezaradi sa hneď do stredného jazd ného pruhu potom by sa nedostal do toho stredného. Prečo? Ľavý jazdný puh je odbocovaci smerom na aupark a ked bude v ľavom a bude svietiť červená tým pádom sa nedostane do toho stredného čo ide smerom na políciu a ked zasvieti zelená a bol by v právom jazdnom pruhu tak by musel počkať aby ho pustili do toho stredného no a ked b y čakal v pravom pruhu a svietila by zelená kľudne by ho mohol zastaviť policajt a dať mu pokutu za zdrzovanie cestnej premávky.
Už dávnejšie som sa stretol s problémom nehlásenia zastávok na 31Tr, myslím 254 (medzi zastávkami: L4 asi medzi Poľná a Matice Slovenskej - no niekedy to zahlásilo, na vnútorných displejoch všetko písalo ,nasledujúca..., taktiež pred pár minútami (L4) na voze 254 medzi zastávkami Pod Hájom a Matice slovenskej, vodič nemal na palubáku symbol reproduktoru (ak tam má vôbec byť), a skúsil prehodiť zastávku na palubáku medzi ŽU na Fatranskou - aj pretože nikto nevystupoval, ale možno chcel aj akosi "resetovať" to hlásenie, a nič, stále nehlásilo. Ani po príchode na konečnú.
Všimli ste si že 256 má nový Softvér na palubáku? Napríklad už nepíše Nasledujúca zastávka,
Kedysi bolo napr. 6 Hájik a teraz je tam 6 (šípka)Stodolova (HA-Hájik) a pod tým behá trasa so zastávkami, trebars, Obchodná (VL-Vlčince), Sv. Cyrila a Metoda (VL-Vlčince), text ktorý roluje už tak neseká...
Doplním, že pre export používala Schadeinsel veľké kabínky už skôr. Takto sa objavila veľká kabína prvýkrát v Bratislave na voze (tuším) 6226 - keď vedenie prevádzky ubíjalo požiadavky vodičov na veľkú kabínu obľúbeným ostrovným argumentom "nie je v ponuke", vodiči, ktorí s týmto vozom jazdili, sadli do auta, odcestovali do Ostrova a odtiaľ priviezli veľkú kabínu, získanú výmenným obchodom za borivičku a iné liehoviny, ktorú si aj ihneď sami namontovali (za veľkého revu zlomkového inžiniera, že to nie je schválené).
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.