Dnes nam prisla fa vymerat markizu a z auta vystupil vodic z 255 zeby menil povolanie to by dp prisiel asi o naj..vodica
O 255-ke rozpravat nechcel.Moc nadseny nebol iba ma odbil ze keby on mal tolko casu na hluposti ako ja tak zacne stavat chatu.
O 255-ke rozpravat nechcel.Moc nadseny nebol iba ma odbil ze keby on mal tolko casu na hluposti ako ja tak zacne stavat chatu.
keksino
Ja L3 moc nejazdím, ale z vlastnej skúsenosti môžem pár vecí povedať:
Počúvam viaceré ohlasy ohľadom toho že na L3 sa nasadzujú sólo vozy aj keď sú niekedy dosť plné, pozorujem že asi 2 alebo najviac 3 poradia L3 sú obsadené kĺbovým vozom, ide len o to že či sa kĺbový voz nasadzuje správne - tj. na tie poradia ktoré ho najviac potrebujú - podľa Vás ktorý cestujete L3 ktoré poradie si najviac vyžaduje klbák, sú podľa Vás správne rozdelené klbáky a sóla na jednotlivé poradia? Podľa mňa je to len vec pozorovania, len ja L3 moc nejazdím, tak sa pýtam Vás kde by ste osobne kĺbový voz preferovali?
Druhá vec, do Žiliny prišli nové 30Tr a jedna 31Tr. Počas pracovného dňa keď idem okolo vozovne tak tam vidím oddychovať jedno niekedy aj dve NP vozidlá, takže tie NP vozy sú aj celkom vyťažené (samozrejme kto má na ne oprávnenie), keď pripustíme že vo vozovni ostane cez prac. deň jedna 31Tr, tak ostatných 7 bude využitých (L4/14,L6,L7), no lenže ja som počul že tie nové 30Tr z minuloročnej dodávky pôjdu "hlavne" na L3, čo teraz teda budú robiť keby že DPMŽ posilní L3 kĺbovými 15Tr/15TrM (keď budú 31Tr využité inde), kde potom využijeme tie nové 30Tr?
Ešte ďalšia vec, L3 je podľa mňa dosť vyťažená cez hlavnú špičku, nakoľko je jediná linka, ktorá prechádza cez Bôrik smerom tam aj smerom naspäť, preto by sa tam klbák hodil, len je to všetko o tom správnom využití...