Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Dispecer #22043:
Ináč, je celkom zaujímavé, že prvé tri kusy prišli na nemeckých prevozných značkách... ?
Reply on: ZZAA #22044:
104, 101 asi pôjdu kvôli hrdzi, ale 89 ostane. Čo sa týka 93, 97, 99 záleží, či nie je niečo v ešte horšom stave.
Nevie niekto ako to bude s vyradovanim B 7** po prichode Solarisov ?? 🙂
Reply on: CX34 #22042:
To je mi jasné... ?

Skôr ma zaujíma aký motor, prevodovku, či klimatizáciu si DPMŽ vysúťažil. Tieto info by mali byť súčasťou prílohy zmluvy, len tá príloha akosi zverejnená nebola... ?
Reply on: Dispecer #22040:
Vybavenie by malo byť prispôsobené DP, keďže dvaja pracovníci Solarisu strávili s prekladateľom a vedením podniku celý deň. Doslovne. čo sa týka pohonu, normálny diesel.
dnes pred 8 hodinou rano dorazili do zilinskeho dopravneho podniku 2 nove solarisy...
Reply on: Valec #22037:
V Košiciach horelo viacero Solarisov Urbino 15 (zopár menej, zopár viac), či hromadne odchádzali motory na 18 III a aj napriek tomu, všetky boli prevádzkované bez iných väčších problémov až do zaradenia nových SORov NB 12 a NB 18, vďaka ktorým už niektoré boli odstavené z prevádzky alebo odpredané (18 III). Zvyšok stále jazdí, aj napriek tomu, že momentálne všetky prevádzkované Solarisy sú už buď na hranici životnosti alebo už za ňou. ?

A pravdupovediac, neviem o nikom, kto by na ne iba vyslovene nadával.

Je len veľká škoda, že sa akosi stále taja konkrétnejšie info o výbave a pohone tých žilinských...
Reply on: Valec #22037:
Jeden nemenovaný nemecký odborník BVG napísal, že Solarisi by v ich dopravnom podniku nikdy nevymenili za nič iné.
Reply on: Mongolec #22018:
Mňa v tých dokumentoch zaujala skutočnosť, že zatiaľ čo jeden uvažuje s bezplatnou MHD, druhý spomína zavádzanie internetového predaja PCL a nárast počtu automatov. ?
Reply on: MatusZA #22035:
Nemôžeš veriť všetkému, čo v médiách uvedú. Obzvlášť, keď vtedajšie vedenie podniku nebolo Solarisom naklonené. Inak, predmetný článok je z roku 2008 a dodnes až na jeden dva krát zhorený, sú všetky vozidlá prevádzkované.
Reply on: engineer #22034:
Často im horeli motory a bol raz aj článok, že Solarisy v Bratislave robia problémy a často sa odstavujú.
Reply on: MatusZA #22033:
A aké chyby alebo problémy majú Solarisy v iných dopravných podnikoch?
Reply on: Mongolec #22029:
Dúfam, že tie Solarisy budú "o 1000 rádov" lepšie ako tie bratislavské, košické, ostravské ... ? ? ? ? ? ? ? ?
Reply on: keksino #22030:
na vyradenie 101,104,56,69 pravdepodobne , 89 asi ostane a 99 asi tež pôjde preč
Ak dobre hľadám v tejto diskusii, tak som nenašiel info od voze 56. Asi týždeň po spustení linky 67 bol voz 56 odstavený, hlavným dôvodom je korózia (plechy ktoré držia strechu,"rozchádzanie" podlahy...) Je odstavená na košickej pred vozom 113. Ktoré vozy v súvislosti s príchodom 5 nových Solarisov tipujete na vyradenie?
Za mňa: 101,104,97,56,89?
Ktorý z vozov je na tom lepšie - 93 či 97?
Reply on: CX34 #22027:
Prepáčte nie Novembra ale Októbra.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.