Reply on: m@rtin #9876:
vdaka,myslim,ze sa dokazem orientovat aj bez tvojej pomoci,kedze som menovane letiska osobne navstivil a mal moznost vyuzit ich sluzby.napriek tomu trvam na tom,ze su to regionalne letiska - su vyznamne len z pohladu stredoeuropskeho regionu.netvrdim,ze som ich takto oznacil podla nejakeho niekym schvaleneho delenia.ako si sam napisal,su to 25. a 30. najvacsie letiska v EU(alebo Europe?)co sa tyka poctu odbavenych osob,z toho jasne vyplyva,ze nejaky mimoriadny celoeuropsky vyznam nemaju.nehovoriac o bratislave,kt. nema ani ten stredoeuropsky vyznam.myslim,ze pha a vie su porovnatelne s vacsou zeleznicnou stanicou,ak berieme pocty cestujucich,nie co sa tyka poskytovanych sluzieb samozrejme.ale toto je forum o mhd,takze asi by sme sa mali drzat skor tymto smerom.sluzia niekde lietadla ako prostriedky mhd?
Juraj
Treba napisat, preco by sa mala pritvrdit. Povodne sa uvazovalo so zvazanim z vacsich dialok specialnymi autobusmi, ako je to u VW. Vedenie firmy vsak pred kratkym casom rozhodlo, ze namiesto organizovania specialnej dopravy bude radsej preplacat pracovnikom cestovne. Ma to 2 dosledky:
1/ Cast pracovnikov sa nedovezie specialnymi autobusmi pred firmu, ale na aut.st. a zel.st ZA, ktori zvysili naroky na dopravu L 25 a 35.
2/ Aj tym mnohym pracovnikom, ktori sa planovali vozit osob.autami /a percentualne sa s touto skupinou planovalo pri vypoctoch dopravy/, sa dnes viac opati vozit MHD a tiez navysuju pocty na L 25 a 35.
Od marca-aprila sa zacne 2. zmena a ocakava sa, ze sa to trocha rozptyli.