Raz v lete som cakal na zast. Zavodska na prvy ranny spoj. Okolo prave prechadzali trolejbusy z depa smerujuce na niektoru konecnu a vodic jedneho z nich zastavil a opytal sa, ci niekto nepotrebuje zviezt na Solinky. Bol som teda riadne prekvapeny tymto pristupom. Napadlo ma preto, ci by sa to nedalo zaviest nejako oficialne - spoje z konecnej do depa by po ceste normalne brali cestujucich. Niekde som sa docital, ze napr. v BA to nechcu, o.i. aj preto, ze by cestujuci boli zbytocne zavadzani. Ale napr. v Prahe to funguje - posledne spoje po polnoci su oznacene - napr. "v - spoj jede po zastavku Vapenka" alebo "s - od zastavky Ohrada spoj jede do zastavky Vozovna Stresovice".
Navyse by sa tym dal ciastocne riesit aj sucasny stav, ked posledne spoje z mesta idu este skor ako o pol jedenastej vecer.
Navyse by sa tym dal ciastocne riesit aj sucasny stav, ked posledne spoje z mesta idu este skor ako o pol jedenastej vecer.
Jozef
Miro mám hlbokú pochybnosť, aby si francúzske energetické závody (francúzsky štát (!!!) totiž sprivatizoval SSE) uznali chybu na svojej strane. Po právnej stránke by mohli niesť zodpovednosť za výpadky a vzniknuté škody. Meracie zariadenie sa nachádza vo vnútri meniarne a nikto nespomínal, že by merače spotreby vyhoreli, lebo len tak si predstavujem výpadok 22 kV vedenia.