Mne sa najviac páčia tie bratislavské s BUSE displejmi. Sú síce drahšie tie displeje, ale sú vynikajúco čitateľné a esteticky krajšie. Len škoda, že ich v Bratislave nechcú naprogramovať tak, aby poskytovali väčšie množstvo informácii ako doteraz. Nakupujú drahé, ale nevyužívajú ich hodnotu. Tak je to v Bratislave s viacerými vecami.
15TrM bez displejov sa mi zvonku príliš nepáčia, to mám radšej klasické 15Tr.
Zilina nepotrebuje digitalne displeje. U nich sa nerealizuju prejazdy vozidiel medzi linkami, trolejbus sa kupi a cely svoj zivot odjazdi na jednej linke. Preto tam maju cedulovy system, ktory, co si budeme hovorit, podava cestujucemu viac informacii, ako ktorykolvek elektronicky.
Papyr: Veď práve preto som vysvetľoval Colorovi, že to nemôže byť Graz. Aj som rozmýšľal, či to neroluje vo viacerých jazykoch, ale je tam viac fotiek a na každej je to po francúzsky.
Juraj: No už to tu Papyr spomínal, znamená to "Vitajte v Garte".
Juraj: Aj ja Vám ďakujem za minuloročné prevedenie po podniku, a mám jednu otázku. Prečo na žilinských trolejbusoch s digitálnymi linkovými tabuľami sú na bočnej strane iba klasické tabuľky? Je to kvôli šetreniu peňazí? Lebo už boli medzi nami aj také dohady, že vraj tam tie digitálne nie sú, lebo by sa v prípade nehody mohli odtrhnúť a niekoho zraniť. Ale to samozrejme možné nie je.
Re #73 Juraj: Začal som prepisovať tie linky, aby to bolo oficiálnejšie na hlavnej stránke, ale zistil som, že z niektorých detailov som jeleň.
a) Linky 7/17 budú premávať cez Spanyolovu alebo cez Predmestskú. Z príspevku to totiž nie je jasné.
b) Linky 5/15 som pôvodne pochopil ukončené na Fatranskej. Až pohľad do mapy mesta ma informoval o tom, že pod označením Vlčince II sa skrýva časť sídliska, ktorá skôr prislúcha konečnej Matice Slovenskej. Teda 5/15 budú končiť na Matici? Celkom ma to aj poteší, pretože sa mi to zdá z hľadiska obsluhy lepšie ako keby to mala byť Fatranská.
c) Najviac mnou asi pohlo zistenie, čo sú Vlčince I. Podľa mapy by to potom znamenalo trasu cez Košickú, pretože zastávka Poštová by mala byť vlastne Vlčince IV. Teda správne tomu rozumiem, že L5/15 budú jazdiť po Predmestskej? Takto sa vlastne po prvý raz vo vedení pravidelnej linky využije odbočenie Predmestská - Veľká okružná smerom k Štúrovmu nám.
d) Ak je pravda to, na čo sa pýtam v bode c), potom s tým súvisia dve doplňujúce otázky:
- linky 7/17 budú jazdiť cez Vysokoškolákov a Spanyolovu, pravda? Zabezpečia tým spojenie Vlčincov s nemocnicou namiesto L5.
- bude L28 jazdiť naďalej po Predmestskej? Lebo ak Štúrovo nám. spojí s Predmestskou L5/15, nemusela by.
e) Budú L4, 6, 7, 17 zachádzať aj na Matice Slovenskej a L6 naďalej aj na Sv. Cyrila a Metoda?
Fiha Pocul som pozitivne zvesti o tom, ze sa riaditel stara o cestujucich aj na forach, ale nebol som si tym isty, najma ked jeho prejav je uplne hovorovy a nie je tu ziadna prebujena diplomacia
Juraj: Tymto sposobom dakujem aj za dalsich piatich kolegov za minulorocne uvitanie vo vasom podniku
Zaujímavá myšlienka. Takže vám už vôbec nestačí jedna trolejbusová trať ročne? To chcete každé leto a každú zimu jednu otvárať?
Ale skutočne je to zaujímavé a náklady by nemali byť ani príliš vysoké vzhľadom na dĺžku trate.
Re #87 tr3mp: Jedná sa vlastne trolejbusovú trať na Športovú ul. Keďže by sa na dnešnú sieť pripojila na križovatke ulíc P. O. Hviezdoslava a Kálov, tipujem, že Remeselnícky dom bude niekde tam na rohu. Lebo inak tiež neviem, kde sa nachádza.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Sarko