Reply on: duspik #6851:
To je zasadny omyl. Popluhar bol doteraz schopny iba zohnat dotacie a nic ine. Ale to nestaci. Dovolim si porovnat hospodarenie za rok 2005.DPMZ - dotacia 75mil + 28mil na nakup autobusov
DPMP - dotacia 72mil + 0Sk na nakup autobusov
DPMZ - z dotacie 28mil nakupil 5 solo karos 952.
DPMP - s dotaciou 0 Sk nakupil 2 ks solo NP autobusy, 3 ks klbove NP autobusy a este sa mu 10mil zvysilo na jeden NP trolejbus.
Rozdiel v hospodareni je asi 50-60mil Sk. A to pri priblizne rovnakych nakladoch a vynosoch oboch spolocnosti, tj okolo 250mil Sk.
Tak kde sa u vas, pan Popluhar, stracaju peniaze?
majte sa
PeterC
Trasa L1: Vlcince-Solinky-Hliny-Policia-Hajik-Centrum(stanica)-Nemocnica-Vlcince a tak stale dokola.
Trasa L11 presne naopak: Vlcince-Nemocnica-Centrum(stanica)-Hajik-Policia-Hliny-Solinky-Vlcince a tak stale dokola.
Interval podla poctu disponibilnych vozidiel, laicky odhad 4 minuty.
L8 - podla zmluvy s Carrefourom.
A to by bola cela trolejbusova doprava. Alebo je to prilis jednoduche? A to je chyba?