Reply on: PeterC #6050:
Pozor, nepredpokladam iba zrusenie linky 7 a 17 bez nahrady. O kolko spojov by sa ubralo Hajiku zrusenim 7/17, o tolko by sa im pridalo na linkach 6/16. Samozrejme, to by bolo vyhodne len vtedy, ak by sa v Ziline zaviedla normalna civilizovana prestupna tarifa, CASOVA. Aj tak uz je toto experimentovanie s pokutovanim cestujucich za prestup dalej neudrzatelne, kvalita MHD tym trpi viac ako cimkolvek inym.

Papyr
Pre stalych klientov stvorky, ktori doteraz nepotrebovali cestovat na Diel, sa vlastne nic nemeni, stvorka ostava na svojej konzervativnej trase. A tym, co na Diel potrebuju, sa otvara uzasna, taktova, pravidelna moznost cestovat z Dielu do celeho mesta, z oboch smerov stvorkou... Akurat pri zamyslanej ceste na Diel si budu musiet vsimnut v CP alebo este lepsie aj na vozidle, ci konkretne tato stvorka ide az na Diel alebo ci skonci uz na obratisku pod kopcom. No ale ked by sa na takuto stvorku nasadili iba displejovane vozy, tak ani netreba vymyslat precislovavanie za jazdy a rozne cisla pre rozne ciele, ako Presov s 2/5, ale skutocne staci jedinke cislo pre oba smery...
A linka 5/15 sa zmeni na povodnu 5, linky 7, 15, 17 zaniknu... a voila, hned mame o tri linky menej, a Carrefour i Kvacalova zostali bez zmeny...
No tak Vlado, musim ti povedat, ze byt studentom ZU, tak som nadseny. Stanica - budova A - intraky na Hlinach - Diel - intraky na Bastile, tieto vsetky ciele si spojil JEDINOU linkou v OBOCH smeroch!
Krasna myslienka!