Reply on: Juraj #6028:
Páčia sa mi hlavne prvé dva body (lebo osobám z toho tretieho bodu popravde je MHD ukradnutá).1/ Sucasni cestujuci, ktori sa /este?/ vozia. Tych si treba udrzat.
2/ Cestujuci, ktori sa kedysi vozili a teraz z roznych dovodov uz nie. Tych treba pritiahnut spat.
A všetkými desiatimi beriem druhé vety z obidvoch týchto bodov. "Udržať" a "Pritiahnuť späť" - to si napíšme na tabuľu. A teraz poďme robiť nové trasovanie a tarifu.
Juraj
A k navrhu, kde by sa mala "len" pridat prapovodna L5 bez ZU: Tym, ze to bude bez ZU, nezvysi sa tam interval. Rocne kilometricke a financne navysenie prevadzky este aj L5 by znamenalo prekrocenie sucasnych vykonov a nakladov a to nejde. Musime sa zmestit do dnesnych penazi a teda aj kilometrov.
A este drobnost ku ktorejsi poznamke 5973: Autobusov vobec nejazdi "tak malo", ze sa na prevadzke MHD "skoro nepodiela". Naopak. Denna vyprava vozidiel je predne rovnaka ako u trolejbusov a najazdia aj takmer 50 percent celkovych vykonov. A kedze nafta je drahsia ako elektrina, na prevadzkovych na kladoch sa podielaju tiez polovicu. Co je dost.