Vladimír: ani ja si už nie som istý, ale pokiaľ sa dobre pamätám, tak prestupné budú všetky lístky pre jazdy nad 5 zastávok, teda aj papierové... Komu sa chce, nech to dohľadá... ?

, ale po zavedeni prestupnych cipovych kariet (dufajme, ze aj jednorazovych listkov) bude predsa len najlepsia verzia len po Maticu Slovensku.
Vladimír
Nemyslím si, že by bolo šťastné ťahať ju až na Sv. Cyrila a Metoda. Boli by to zbytočné kilometre, lebo po príchode od Veľkého dielu by už z končiacej L7 cestujúci na Vlčincoch iba vystupovali. Osobne si myslím, že by medzi Maticou a Cyrilom-Metodom vozila minimum cestujúcich. Ak budeme mať prestupnú tarifu, dotknutým skupinám osôb nie je problém prestúpiť na tie dve zastávky na iný trolejbus.
Re #5416 Jozef: Je vždy na škodu, ak sa "veľkým" linkám v obsluhe daného územia pletú "malé" linky s riedkymi intervalmi. Zbytočne to komplikuje koordináciu medzi linkami.
Komu slúži L1? Ty hovoríš, že zamestnancom DPMŽ, lebo spája Košickú a Kvačalovu? Ja hovorím, že zamestnanci DPMŽ z celkového objemu cestujúcich tvoria mizivý zlomok percenta a nepotrebujú súkromnú linku. Hovoríš, že ju využívajú ľudia zo Závodia, či cestujúci k Novému cintorínu. Veď to je aj v poriadku, nech ju využívajú. Tých je ale tiež tak málo, že určite okrem oprávneného spojenia s centrom nemajú právo určovať ďalšie smerovanie linky.
Ja som dlho rozmýšľal nad spojením L1+8 do linky Kvačalova - žel. stanica - Carrefour, ale priznám sa, že mi bolo ľúto straty spojenia Carrefouru na Štúrovo nám. L8 je totiž naozaj taká zberná linka, ktorá obehne všetky prestupné uzly v centre (Spanyolova, Žel. stanica, Hurbanova, Polícia, Štúrovo nám.).
Takže od tohto návrhu upúšťam. Navrhujem L1 zaokruhovať do trasy Kvačalova - žel. stanica - Štúrovo nám. - Kvačalova. Uvažované dopravé funkcie:
- základná obsluha časti obytnej a priemyselnej oblasti Závodia s návozom cestujúcich na všetky prestupové uzly v centre mesta
- náhrada za v návrhu zrušenú L16 na malom mestskom okruhu, tzn. predovšetkým návoz cestujúcich zo Štúrovho nám. na Hálkovu a Závodskú, kde je možný prestup na Hájik na linky č. 6 a 7.
Jazdný čas novej L1 by bol krásnych 25 min., čo je úžasný základ pre pravidelný celodenný interval 30 min. po celý deň s nasadením jediného trolejbusu.