Reply on: Miro #5187:
Problém je v tom že osobná doprava sa môže sprivatizovať hoc aj dnes (máme voľný prístup na dopravnú cestu, vďaka EÚ, inak by sme sa asi nedočkali), ale koľajnice a s nimi aj zastávky budú patriť ŽSR.
Tesim sa na to, ako zase budem Zilinu viac obdivovat, nez jej vytykat
Juraj
Co mi to len dalo roboty, kym som pred 16-timi rokmi vybavil tie rampy pri Vahostave. Zelezniciarsky predpis hovoril, ze priecestie je chranene: bud svetelnou signalizaciou alebo zavorami, a ze to je rovnocenne. Tazko som az na najvyssich miestach na zeleznici vysvetloval, ze svetlami je priecestie len signalizovane, co vodic moze prehliadnut - ale ked sa mu uz rampa lame na prednom skle - dupne na brzdu a zachrani zivoty. Nebyt vtedy vtedajsieho aj terajsieho sefa Pozor, Zakruta, mojho kamarata este zo skoly, kde sme to poriadne rozmazali, by to mozno doteraz nebolo.
Obnovitel prevadzky rajeckej zeleznice uvazuje aj so zastavkou pri kupalisku v R.T.