Reply on: Juraj #4507:
4. DPMZ ma v autobusoch vahove cidla, ktore vedia tiez zistit, aj ked nie so 100% presnostou, kolko a kde sa nastupuje, ale kvoli pracnej udrzbe a spine na cidlach zazratej bude radsej buzerovat ludi vyberanim karty pri kazdom nastupe do vozidla. A preto vam cestuje stale menej ludi a preto obmedzujete dopravu.
Len tak naokraj. V Presove buzeracia nieje, trzby rastu a doprava sa ide posilnovat. Ale samozrejme, je to socialisticke...
Jozef
Na druhej strane mozem len zavidiet vysoku uroven zeleznicnej dopravy, autobusovej dopravy flamskej spolocnosti De Lijn, valonskej TEC a bruselskej MIVB a ich vzajomnu integraciu. Su rozne druhy cestovnych listkov, predplatnych a ich kombinacii. To je velka vyhoda pre cestujucich, ktori su podrobne informovani v informacnych kancelariach dopravnych spolocnosti, kde si ich vysoko vazia a ponukaju im co najvyhodnejsie druhy listkov. Samozrejme, ze sa neda porovnavat vysoka mobilita Belgicanov so Slovenskom. Myslim si vsak, ze u nas sme napr. v zel. doprave cestujucich za posledne roky z vlakov vyhnali.