Reply on: Jozef #2871:
Kaby bol zisk z lístka koruna alebo tesne pod, nikto by určite neprestával lístky predávať, keďže je to dobrá a žiadaná komodita. Údajne je však zisk z predaj CL v BA okolo 0,05 SKK. Možno by svetlo do veci mohol vniesť DPB, keby povedal na plnú hubu, aké sú obchodné podmienky pre predaj CL.
Miloš
Poradenská spoločnosť pre výstavbu diaľnic odporučila vláde znížiť náklady na výstavbu D1 Žilina-Ružomberok o 8-10 % použitím "jednoduchších a lacnejších" technických riešení. Tu asi niekde budú tie paškvily. Asi sa dočkáme namiesto diaľnice "štvorprúdoviek" cez mestá a návrhovou rýchlosťou 60 km/h, ostrými zákrutami bez odstavných pruhov a bez odpočívadiel. Projektanti (tí zaplatení) už niekoľko rokov pracujú na "skracovaní" tunelov Ovčiarsko, Žilina, Korbelka, takže nakoniec sa dočkáme toho, že tie tunely budú úplne vypustené. Nechcem byť xenofóbny, ale možno až sem siaha vplyv lobistických skupín (BB, mimovládne organizácie atď) a "bystrická" vízia diaľničnej siete. V poslednom čase sa začína okrem tunela cez Donovaly zase rozprávať o novom prepojení BB-Prievidza s tunelom pod Kremnické vrchy, či tuneli Malý Šturec. Niekomu sa zjavne páči myšlienka stredoslovenského hlavného mesta, keď ju celé roky oprašujeme. ?