Reply on: Martin #2557:
V tomto ti sud naozaj nepomoze, pretoze bud s tym suhlasis alebo nie a cestujes pesi. Ale mozno by stalo za to, aby sa na to pozrel Protimonopolny urad. DPMZ ma fakticky monopol na hromadnu prepravu osob po meste a tym, ze si vynucuje cestovanie vyhradne s cipovymi kartami, aj ked na to nie je ziaden opravneny dovod, zneuziva svoje postavenie.Chcel som mat aj nazor priamo DPMZ a rozhodol som sa im napisat, ale DPMZ ma taky ohromny vztak k zakaznikom, ze sa neobtazoval ani len zverejnit nejaku relevantnu e-mailovu adresu. Na ich stranke su le nejake zahadne funkcie "EON", "DPN", "tech. dok.", odkial by som sa zrejme odpovede nedockal a riaditelovi pisat vyznam nema, kedze namiesto toho, aby napravoval to, co uz "dopravni odbornici" pokazili, sa venuje radsej zbieraniu modelov trabantov... Ked som isiel do Bratislavy a potreboval som nieco ohladom tarify vysvetlit, rano som mal v schranke odpoved.
Jozef
Máš pravdu a určitý čas sa to rozmazávalo aj v médiach. Výklad bol vtedy taký, že môžu používať zľavnené cestovné len s čipovou kartou, čiže nie papierový lístok. Nevenoval som tomu pozornosť, ale sa to zmenilo, lebo to nebolo asi v poriadku. Pravdepodobne od vydania novej Tarify MHD 1.7.2004 s účinnosťou od 14.4.2003. Ak si si všimol aj Vladimír dal výklad tej slečne, že zľavu môže používať len s nabitou ČK. Čiže prebehlo to veľmi potichu. Jakub má tiež pravdu, lebo podľa toho jedného bodu čo tam spomína, nie je zmienka o inej forme používania zľavy. Ja som to našiel schované až v článku VI, rozumiem tomu, len neviem prečo je to len tam vysvetlené a nie aj v tom bodu čo spomína Jakub.