Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Petto #22407:
Stačí sa pozrieť na súťažné podmienky. ?
Reply on: Mongolec #22401:
Po fiasku s hybridmi SOR v Prahe to vidim na hybridy SOLARIS.
Reply on: Sawuel #22405:
Plus ja doplním, že chýbajúci odchod L26 cez víkendy bola samozrejme chyba a už je opravená.
Ospravedlňujem sa neviem hladať zdroje 😃 http://www.dpmz.sk/n398/
Reply on: Sawuel #22403:
Rovnako by som rád vedel ako bude pokračovať spoj zo zastávky Rosinky. Po otočení na novom kruhovom objazde bude pokračovať ako ?Mna napádajú 2 možnosti a to.
1. Buď pôjde priamo po Rosinskej ceste a bude sa otáčať v obratisku Fatranská ako spoje linky č. 26 resp. sa bude ticho tolerovať otáčanie v križovatke.
2. Alebo pôjde po uliciach Matice slovenskej a Vysokoškolákov.

Zároveň však v nadveznosti na poslednú otázku môjho predchádzajúceho postu napadá:
V 1. prípade budú zastávky Rosinská, plemenársky podnik a Zvolenská obsluhované obojsmerne, jednosmerne alebo vynechané.
V 2. prípade by mohli byť obslúžené aj zastávky Matice slovenskej a Fatranská alebo ?
Zdravím,

vysvetlí mi niekto, dôvod zavedenia zachádzania spoja linky č. 24 (odchod z Magočovskej -> 21:55) na Rosinskú,VÚVT ?
Rovnako je v cestovnom poriadku linky č. 24 zachádzanie označené aj cez víkend pričom v cestovnom poriadku linky č. 26 iba cez pracovné dni.
Ďalej prečo spoj zastavuje iba na Rosinskej,VÚVT a vynecháva zastávky Rosinská, plemenársky podnik a Zvolenská ?

Ďakujem
Reply on: Mongolec #22401:
Myslím, že si nechajú zálohu v podobe Citybusov a možno aj Karos radu 950,ktoré máte v porovnaní s inými mestami zachovalejšie. Tiež si myslím, že ostanú aj B 961E nakoľko robia posilové spoje na trolejbusových linkách a tiež robia zvoz zamestnancov Kie. Tiež si myslím že ostane v premávke ešte aj časť starých trolejbusov. Jednak ako záloha a jednak preto že sa údajne plánuje rozširovanie siete a nové trate, takže bude potrebné mať v stave viac vozidiel. Ale je ešte skoro dumať nad tým, čo bude vyradené a čo ostane. Osobne by som bol veľmi rád ak by si DPMŽ nechal konečne aj nejaké historické vozy. I keď to záleží od finančných možností, myslím že DPMŽ je úrovňou kvality jeden z najlepších DP na Slovensku a verím že majú na to, aby pre budúce generácie zachovali pamiatku v podobe historických vozov.
Pripravuje sa nákup dieslových, hybridných a elektrických autobusov. ?
http://www.dpmz.sk/verejne-sutaze-nadlimitne-zakazky-od-18042016/

Technické požiadavky sú spracované detailne a je dobré, že DPMŽ sa neuspokojí so základným vybavením vozidiel. Aj keď rád by som vedel, prečo je vonkajšie samoobslužné otváranie dverí požadované tlačidlami na karosérii a nie priamo na dverách. A tie plastové operadlá sedadiel tiež neznejú
atraktívne, ale to je vec názoru.

Z pozície cestujúcich je fajn, že pôjde o kompletnú obnovu vozidlového parku, no nárazový nákup tak vysokého počtu trolejbusov aj autobusov znamená ich spoločné starnutie, nevyrovnané vyťaženie jednotlivých vozidiel v podobe rozdielnych ročných kilometrických výkonov (podľa toho či má autobus pridelený jeden alebo dvaja vodiči), ako aj vyradenie vozidiel, z ktorých časť ešte mohla zopár rokov spoľahlivo slúžiť.
Nejaký ten histerický obrázok:
https://vtedy.tasr.sk/s/xoiryrC8fP
Reply on: Dispecer #22398:
Nič jej nebráni mať trvalý pobyt aj bez hypotéky - trvalý pobyt môže mať aj v podnájme.
Vedel by niekto odpovedať na otázky v komentároch k tomuto príspevku?
https://www.facebook.com/za.imhd.sk/posts/1202146626579697
Dnes som o 15:26 videl na Košickej auto, ktoré odťahovalo Citelis Line.
Reply on: Maykl #22389:
Pardon... Mea culpa.
Admini, prosím opäť pridať L67. Už jazdí.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.