Inač minule som tu písal o slabo svietiacich zadných transparentoch na 241 a 242. Keď niekedy stojí jeden z týchto busov v obratisku s iným 15Tr napr. 227 tak som pekne videl rozdiel v svietivosti transparentov. 242 už má tento problém vyriešený, no keď ide aj 241 ráno v pítmí tak nevidno na zadný transparent, a je to podľa mňa čoraz horšie.
Jedna vec mi akosi stale neda spavat a to ta ze sedadla v 251-260 su stale take ake su (bohuzial povodne) naozaj by ich treblo vymenit alebo ak je to technicky mozne spohodlnit lebo je to hroza A uz vobec to nie je novy rozmer cestovania ako pisali v demembri 2012 ale krok 100 rokav nazad (rozmislal som uz davnejsie ci by sa nedali vymenit za sedadla z vyradovanych t-busov ale to by asi neslo)
Informačný system bol demontovaný zo všetkých piatich, 224 ostava na ND,ostatne na predaj
Ten nebol tip, to bolo tak navrhnuté podla technického stavu trolejbusov a dalej sa do nich od minuleho roku nič nevražalo kedže boli navrhnuté na vyradenie
URBINO