Nakláňam sa na obidve možnosti, pretože ráno vidím striedanie vozov L6,L7 a L16 navzájom
Ale niekedy prichádzajúce šestky idú hneď robiť ďalšie
Podobný príklad L4/14 , keď dojde L4 na konečnú (matice sl.), vodič si už dá výhybku doľava a ide bez toho že by išiel do obratiska ide hneď robiť L14
Linka číslo 6 meškáva preto lebo on príde na Hájik o 7:30 a odchod má 7:31 zo Stodolovej, to je to isté ako linka 6 o 6:31 zo Stodolovej a na tej linke smerom na Hájik naberie tiež trošku meškanie a tým pádom mešká aj na druhej linke kedže má 1 minútu k dobru a týmito dvomi spojmi chodieva celkom dosť ľudí smerom na Hájik ale aj do mesta.
Rano (v utorok 1.10.) pri stanici udajne bola nejaka zrazka niecoho s trolejbusom. Kedze som sa nedockal trolejbusu linky 6 zo stanice o 7,48, predpokladam, ze to bol prave on. Nevie niekto nieco viac?
P.S.: vedel by mi niekto vysvetlit kvoli comu prave tento spoj (linka 6 smer Vlcince, 7,48 zo zel.stanice) kazdy jeden pracovny den meska od 2 do 10 minut? Cez letne prazdniny chodil nacas, max s meskanim 1 minuta a dnom ako zacal skolsky rok den co den meska.
V sobotu 21. 9. 2013 pri príležitosti 20. výročia znovuobnovenia DPMŽ sa konal v trolejbusovom depe DPMŽ Deň otvorených dverí. Pár fotografií z uvedenej akcie si môžete pozrieť na nasledovnom odkaze:
Pokračovať v jazde až na konečnú a tam si to už riešiť ďalej, ako uznajú za vhodné. Ak nechcú, aby im ušiel, púšťať len prednými dverami. Určite by to bolo rozumnejšie riešenie ako odstaviť vozidlo.
Jakub Sliviak