Reply on: engineer #21388:
Engineer - ja viem, že sa tak sa DPMŽ rozhodol a koniec. Rozumiem tiež, že v MHD sa stojí. Len nerozumiem, prečo klbáky - keď ich máme až až (pardon, že ani to nie je veličina, ale nechce sa mi to rátať) - stoja a je nasadený malý voz. Prepočítaj mi, prosím, ušetrené náklady takéhoto kroku. Nech si ja, prípadne aj ďalší smrteľníci, vieme predstaviť, aká je pohodlie (opäť nie je veličina) drahá záležitosť pre DPMŽ. A je výhodnejšie mať počas celého dňa klbák na L7? ? Ale inak vďaka za reakciu, je fajn, že niekto si za týmto rozhodnutím stojí.
Maykl
Takže otázka znie, kto usúdil, že na L3 nám stačia sólo vozy a klbáky necháme hniť v depe? Krátky bus v smere do centra bol úplne plný stojacich cestujúcich, stáli aj ľudia v smere na Solinky. To už ozaj chceme odlákať z verejnej dopravy aj tých posledných ľudí? O koľko je ekonomickejšie (elektrina + plat) nasadenie malého vozidla na úkor veľkého? Pretože tá situácia je úplne nelogická (najmä keď potom človek vidí poobede kĺbovú L16 s 3 ľuďmi na mestskom okruhu / ja viem, vozidlo z L6)....