Zrejme najvhodnejsia by bola trasa L7, resp L6. Popripade i variant s L30. Nakolko už SOR vyrobil TNB s dieselagragatom. Ako som už raz pisal súčasne obratisko Carrefou nebolo moc štastnym riešenim- namiesto toho sa L6 mohla točiť na kruhaku Kaufland. Isto by bola viac atraktivnejsia. Taktiež by ju využívali vyjazdy- dojazdy. Pri jednom úspora 400m.
Nemal by zaujem DP vypracovať nejaký projekt na rozšírovanie trolejbusovej siete? Skúsiť čerpať OPD? Napríklad úsek na Vysokoškolákov, resp. priamo spojiť Fatransku, polikliniku, nákupné centra. Dĺžka úseku je cca 1000 m. Taktiež by po tejto trati by mohli jazdiť dojazdy došlo ku skráteniu- km, cez Obchodnú to je cca 1400 m.
Máte asi chybne zaradené fotky pri vozidle č.259. Prvé štyri fotky 30Tr SOR v Plzni patria asi k vozidlu č.258. Na skle vozidla je výrobné číslo 039. Rovnaké číslo je aj na fotke vozidla 258 pri skúšobných jazdách v Žiline.
neviem či som to správne pochopil, ale značky pre skrátenú alebo predĺženú trasu môžu byť ako doteraz, ale toto je zbytočný chaoz. Jednoducho ak je vysvetlené, čo a ako, zbytočne sa to menilo.
Navrhujem prísť s týmto riešením na Združenie MHD a Zväz AD, tam to prediskutovať a prípadne iniciovať zmenu vyhlášky. Lebo tieto inverzné značky [10] a [11] keď už nič iné, tak zaberajú zbytočne veľa miesta. O to, že hľadať ich v mori značiek by som sa zasa až tak nebál, tak isto sme sa naučili v mori písmenkových značiek čo znamená c a w.
OBUS