Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Valec #21047:
Vozila, lebo Duben bol jedine NC v ZA´a s klbom sa tam nechodilo až na nejake vynimocne jazdy. ?
Reply on: OBUS #21044:
"Ako som už raz pisal súčasne obratisko Carrefou nebolo moc štastnym riešenim"

A preto L8 svojho času vozidla vždy ku a z Carrefouru balíky ľudí od rána až do večera.
Ešte dodám že km dvojstopej trate začína od 600 000€
http://www.trolejbusyvpraze.net/tb_navrh_trate.htm
Trolejbus spotrbuje asi 0,5kW energie na 400m, skus preratať navratnosť,usporu pri takejto investicii?
Zrejme najvhodnejsia by bola trasa L7, resp L6. Popripade i variant s L30. Nakolko už SOR vyrobil TNB s dieselagragatom. Ako som už raz pisal súčasne obratisko Carrefou nebolo moc štastnym riešenim- namiesto toho sa L6 mohla točiť na kruhaku Kaufland. Isto by bola viac atraktivnejsia. Taktiež by ju využívali vyjazdy- dojazdy. Pri jednom úspora 400m.
Reply on: OBUS #21042:
Fajn a čo by si na tú trať presmeroval?
Nemal by zaujem DP vypracovať nejaký projekt na rozšírovanie trolejbusovej siete? Skúsiť čerpať OPD? Napríklad úsek na Vysokoškolákov, resp. priamo spojiť Fatransku, polikliniku, nákupné centra. Dĺžka úseku je cca 1000 m. Taktiež by po tejto trati by mohli jazdiť dojazdy došlo ku skráteniu- km, cez Obchodnú to je cca 1400 m. ❓
Reply on: lubik2100 #21039:
Tak to vlož na uloz.to, imageshack.us alebo čokoľvek iné.
dnes havaria pri celulozke c.15 a na kopci za nou 58 v priekope
mam aj foto ale newiem to tu vlozit
Reply on: tux #21037:
Co mate vsteci s tym ze to niekoho prekvapuje? Nikoho to neprekvapuje. Ale je to svinstvo a prave preto to treba medializovat.
Reply on: OBUS #21036:
To este na SK niekoho prekvapuje? Nerobi sa to len v doprave
Reply on: Dispecer #21033:
Na námestí sa dalo platiť kartou za úhradu oveľa skôr.
Reply on: Jan Vartas #21032:
Ďakujem, opravené.
http://www.dpmz.sk/zmluvy/1355125008_247.pdf
Ak tomu dobre rozumiem, tak v predajniach DPMŽ bude k dispozícii POS terminál... ?
Máte asi chybne zaradené fotky pri vozidle č.259. Prvé štyri fotky 30Tr SOR v Plzni patria asi k vozidlu č.258. Na skle vozidla je výrobné číslo 039. Rovnaké číslo je aj na fotke vozidla 258 pri skúšobných jazdách v Žiline.

http://imhd.sk/za/galeria-media/Vyhladavanie.html?&ghg=&ghv=9514#94753-Oznacenie-druheho-trolejbusu-30-Tr-pre-Zilinu

http://imhd.sk/za/galeria-media/Vyhladavanie.html?&ghg=&ghv=9513#95601-Skoda-30-Tr-SOR-258-na-skusobnej-jazde
Reply on: Valec #21025:
neviem či som to správne pochopil, ale značky pre skrátenú alebo predĺženú trasu môžu byť ako doteraz, ale toto je zbytočný chaoz. Jednoducho ak je vysvetlené, čo a ako, zbytočne sa to menilo.
Reply on: Vladimír #21027:
Navrhujem prísť s týmto riešením na Združenie MHD a Zväz AD, tam to prediskutovať a prípadne iniciovať zmenu vyhlášky. Lebo tieto inverzné značky [10] a [11] keď už nič iné, tak zaberajú zbytočne veľa miesta. O to, že hľadať ich v mori značiek by som sa zasa až tak nebál, tak isto sme sa naučili v mori písmenkových značiek čo znamená c a w.
Reply on: Vladimír #21027:
100% suhlas...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.