Myslim, ze v pripade MirageBusu sa staci na chvilu zamysliet nad tym, kto ho prevadzkuje, na jeho prepojenia s mestom, s VÚC a aj v DP by sa nejake tie spriaznene duse nasli. A razom je vsetko ok a nikomu nic nevadi..
Lenže na konanie v ktorom sa schvaľuje CP a jeho zmeny sa správny poriadok nevzťahuje. Práve toto je problém v praxi nie len v tomto konaní. Mesto sa mohlo snažiť zabrániť zriadeniu linky aj ako píšeš ty, no vzhľadom na to, že v tomto konaní nie je správny orgán, ale vystupuje ako dožiadaný správny orgán, resp. eventuálne účastník a zároveň ide o konanie v samosprávnej pôsobnosti kraja, jeho šance nie sú veľmi veľké, resp. by sa na konečný verdikt mohlo čakať aj vyše roka.
Dôvod? Priepustnosť komunkácií (zápchy sú po celom meste, to by sa dalo odôvodniť, zastávky - pri Hurbanovej by to bol minimálny problém), ale súčasťou licenčného konania je predsa aj predloženie CP a tam by mesto mohlo hneď namietať voči vnútromestským spojom, že sú v celej trase v súbehu s existujúcimi linkami MHD.
Mohol by si mi prezradiť, ako môže mesto nepovoliť udelenie licencie pre oficiálne prímestskú linku Rosina - Žilina? Mne jediné napadá, žeby neudelila súhlas na zastavovanie na zastávkach, lenže na neudelenie musí existovať nejaký dôvod.
"stabilizovať trolejbusovú dopravu" ... "vozidlami s duálnym pohonom" ... "novovybudované radiály s využitím autobusov" a ďalšie zaujímavé čítanie na nasledujúcom odkaze:
ZSSK, a.s.
informuje o prerušení železničnej dopravy na trati Žilina – Dolný Hričov z dôvodu poškodeného trolejového vedenia. V úseku je nasadená náhradná autobusová doprava (21 autobusov), ktorú zabezpečujú Železnice SR. Predpoklad ukončenia opravy je cca o 11.00 h. O aktuálnej situácii budeme priebežne informovať.
1. 218 má nové predné čelo?
2. Po celom meste, vrátane viacerých zastávok, pribudli nové lavičky na sedenie.
3. Dnes bolo na Mostnej v smere na Solinky (možno ešte stále je) priamo uprostred zastávky odparkované osobné motorové vozidlo s bratislavskými značkami a s papučou od mestskej polície. Nešlo náhodou o aktivitu "Obyčajných ľudí"?
minimálne také, že byť primátorom tak intervenujem na takomto parazitovaní. A keď nepomôže, tak by som asi oslovil prokuratúru. lebo to jednoznačne nie je linka PAL okrem tuším jediného spoja, a preto licenciu nemal udelovať VÚC ? Dostávame sa na úroveň x-liniek v BB, kde tiež zadubenci protizákonne konali na BBSK a mesto ešte zadubenejšie nevedelo čo s tým (alebo evdieť nechcelo)
Ocividne mestu ani DPMZ MirageBus nevadi, ked si veselo jazdi...Alebo ma DPMZ taky naval cestujucich, ze im vlastne MirageBus pomaha ho zvladat. Kto vie ake prepojenia (ktore samozrejme nevidime) tam su.
Niektorí sú dokonca schopní ísť zo stanice s kuframi peši na Hurbanovu, aby si naň väčšiu či menšiu chvíľu počkali a zdarma sa odviezli domov či na internát.
no presne, keď Miragebus vidím na Hájiku, tak rozmýšľam, ako sa doňho toľko ľudí zmestilo. A dosť ľudí radšej nastúpi doňho a trolejbus za ním vezie akurát vzduch. A len si zoberme, že 1 bus odveze cca 90 osôb to je asi 50€ a keď urobí za deň možno 10 jázd tak DPMŽ prichádza o 500€ ?
Tomáš16