Nevedel by mi niekto povedať, že čo inšpirovalo DPMŽ k prázdninovému grafikonu L4/14 s minimálnou odchýlkou medzi špičkou a sedlom? Tak nejak by mal vyzerať CP aj na L3, a cez školský roky 10/15/12, alebo 10/12/12 aby nemuselo nič po RŠ zaťahovať do vozovne.
Včera okolo 10:45 došlo k dopravnej nehode medzi autobusom Karosa B 952 #02 a osobným autom na Košickej ulici. Vodič auta pravdepodobne nedal prednosť autobusu.
Som si tie SPPO teraz preštudoval podrobnejšie a oddnes nazývam Most českou Žilinou ? . To "cestujúci by zneužili" je tam jasne medzi riadkami čitateľné.
Aha! A ja som sa čudoval, keď mi tá "milá" pani v električke pri žst. Most tvrdila, že si nesmiem na dva hodinové lístky prejazdiť celú sieť DPMMaL, lebo lístok je síce hodinový, ale určený na jednu cestu ? .
tak to je chobotina smelo porovnateľná s prepravnými podmienkami DP Most a Litvínov, ktoré okrem iného zakazujú "využívat vozidla MHD k trávení volného času, zejména se bezdůvodně přepravovat na tzv. okružních linkách" ?
Len na základe toho, o čom ja viem, tak do minulého roku prevládali výpadky energie, no vyzerá, že v roku 2011 sa pomer vyrovnal, prípadne otočil v "prospech" trakčných porúch (ak aj nie počtom problémov, tak časovou dĺžkou vzniknutých prestojov). Aké máte skúsenosti ostatní?
Ďalší diel seriálu prestoje trolejbusov v Žiline sa odohral dnes medzi 8:30 a 9:00 na Hlinách (zrejme len v smere na Solinky), niektoré vozidlá tam uviazli, spoj linky 4 s odchodom o 8:52 od ŽST (207) išiel obchádzkou cez Bôrik (takmer bez zastavenia, veľmi pôsobivá jazda). Žilinské trolejbusy neboli asi nikdy vo svojej histórii tak nespoľahlivé ako tento rok.
Majo