A mimochodom geto1, nemal by si ist na protialkoolicke liecenie, ved podla toho co pises, tak si stale na pive, to je potom uroven tejto diskusie Na Zdravie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ?
No jasne geto1 a tux, na meste nemaju co robit ine, len polovat po ozranoch v MHD.... To je precizna praca dispecerov, ktori si dobre robia svoju robotu. Pre Vas asi nepochopitelna vec ze????
no tak informovanosť bude nižšia... Zato ak si neťukáte googemaps a presunete sa na Žilinu, máte v meste zaznačené zastávky a aj rozdelenie na trolejbusové linky a autobusové linky + link na dpmz.sk túto vymoženosť nemá ani Prešov ,ani mesto známe trolejbusmi Salzburg. Žeby Benefit sa opäť prejavil?
Zmluva je urobená, ale dodávateľ nevie zabezpečiť prenos dát. Preto pristúpili k prelepovaniu LED panelov linkovým vedením. Veľkým otáznikom zostáva či bude pokračovať ďalej výmenou všetkých označníkov, keď nedodržal zmluvné podmienky. Na reklamu im to síce vyhovuje, ale pre druhú zmluvnú stranu je to neprijateľné. Uvidíme ako to skončí.
Áno s tými veľkými označníkmi to je tak, sú len na Svinove, ale neviem čo je na nich zlé keď ukazujú odchody podľa CP ... veď MHD by mala plusminus jazdiť podľa CP... aspoň v Ostrave to platí aj na linke čo má pred spomínanou zastávkou 15 zastávok cez celé mesto (meškanie max 2min) takže by som túto informáciu privítal viac, ako tie žilinské veci, čo ukazujú nejaké odhadované info, prípadne tam 5min svieti že už len 2min, potom sa to odrazu celé o 2 riadky posunie bez toho aby niečo prišlo a autobusy to neukazuje vôbec..
Takže osádzanie nových označníkov: Je to nedotiahnuté do konca pokiaľ sa to neurobí aj s LED panelmi aj zbytočné.
A moj názor je že informovanosť cestujúcej verejnosti MHD je dosť vysoká aj bez týchto označníkov.
Podľa mojich (už ale 2 roky starých) informácií sa križovatky nemajú nijako prestaovať, maximálne rekonštrukcia súčasného stavu. Akurát CSS sa mala komplet vymeniť vzhľadom na svoj vek.
Re #19467 Jozef: Prenos dát? Nemá nemá DP vlastnú rádiosieť cez ktorú by sa prenos dal zabezpečiť? Ak aj nie, prečo by prenos zabezpečoval vlastník reklamného označníka, ten by tak maximálne tú infotabuľu mal zabezpečiť. Ostatné nech je na DP (aspoň vie ako mu tu funguje). Ale ak začali tú plochu prelepovať mapou tak to vyzerá, že už niekto niekoho podmastil a žiadne LED displeje nebudú.
Re #19468 Myscho: Akurát, že v Ostrave sú tie veľké panely akurát tak v prestupnom uzle Svinov a pokiaľ mi je známe, tak nezobrazujú aktuálny odchod, ale len odchod podľa CP (k info o vlakoch sa pridáva meškanie). Celú správu zabezpečuje koordinátor IDS ktorý všetky CP dostáva od dopravcov. Tu ide len o informačné panely na jednotlivých zastávkach, ktoré si bude zabezpečovať priamo DP.
Mimochodom, ľudia zo Soliniek nebudú bežne využívať aj miestny (to je aký?) vlak, pokiaľ naň bude potreba iných lístkov, či už papierových alebo elektronických.
Dakujem za link na materíál o označníkoch.
Včera som išiel domov vlakom z Bytčice. Kúsok odo mňa sedeli štyria asi 20 roční. Keď sme prišli na ŽZ Žilina-Solinky, jeden zrazu zhíkol: Oni to rozbili, to sú dementi.Mal na mysli prístrešok na zastávke. Ja som sa len usmieval .........
Nový označník je na Solinkách na Smrekovej ulici. Ano dá sa tam prestúpiť na vlak, na prímestskú dopravu. Lenže tie zastávky sú vzdialené od seba niekoľko metrov. Aby ukazoval nový označník aj odchody vlakov a prímestských busov musel by mať orevádzkovateľ presné údaje. A ako zobrazí infoprmáciu, že cestujúci musí ísť pár metrov ďalej? "Napíše tam zastávka 500 metrov naznačeným smerom?"
Z niektorých semafórov mám pocit, ako keby mali za úlohu zámerne spomaľovať chodcov aj cestnú premávku. A tá ich "preferencia" hromadnej dopravy, keď bežne pár desiatok metrov pred spojom prejde zelená na oranžovú. Nechcel náhodou Aupark riešiť aj problematiku semafórov? Často vznikajú zápchy za Štefánikovým námestím pred križovatkou s Veľkou okružnou a Predmestskou, kým v opačnom smere nezriedka svieti zelená aj keď už dávno nič nejde. Dnes popoludní nefungoval semafór na križovatke Spanyolovej s Veľkou okružnou a čuduj sa svete, pekne sa dalo prejsť aj z vedľajších ciest (dokonca ani od Auparku nestáli kolóny). Niekedy je menej viac. ?
Čo sa týka LED panelov, myslím si, že aj tie štvorriadkové môžu po požadovanom naprogramovaní zobrazovať viac ako tri-štyri najbližšie odchody, keď sa budú každých niekoľko sekúnd striedať (napr. s označením 1/2 a 2/2 alebo "najbližšie odchody" a "neskoršie odchody", prípadne rozdelenie na autobusové a trolejbusové linky).
Ja som povedal, len toľko, že v ostrave sú 10riadkové (myslím že aj viac.. tuším okolo 25 že by mohli niektoré mať) a tie zobrazujú aj prímestskú dopravu aj mestskú aj električky aj autobusy... a vlak na zastávke by nebol odveci napr. ak by ľudia zo soliniek mali začať využívať bežne aj miestny vlak... a prepojenie SAD by sa dalo spraviť jednoducho, že by sa zobrazovali časy podľa ich CP a nie podľa skutočnej polohy ako to ne/funguje teraz pri MHD.
Re #19463: ak následky vandalizmu znáša za výhody reklamy majiteľ, tak by som mu to s radosťou každý večer rozflákal, nech neni tak nenažraný....
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
tux