Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Pišta #12757:
čo sa týka vystavby kruhového objazdu pri Vahostave tak ano vznikaju tam komplikacie. Prvy a zasadny problem je chybná vystavba privadzača od Kamennej ulice ku domu nabytku GEKO. Most je postavený tak ako by nemal. Proste to nejaky pan ING. zle vypocítal. V oblasti blizsie ku obchodnemu domu GEKO bude problem privadzac dokoncit. Problem by nebol takym problemom keby dom z nabytkom GEKO nestal tam kde stal a priestor parkoviska pred nim by sa vyuzil na zle rozostavanu stavbu.
Prace vsak pokracuju vysokým tempom na celom úseku smerom k Solinkám kde uz je položený celý asfaltový koberec stvorprudovej cesty smerujucej poza hypermarket METRO.

A co vymyslia s chybou pri Vahostave pani inzinieri a ako sa natiahne datum vystavby je vo hviezdach.
Reply on: Valec #12756:
Tak sa dobre mestu darilo, že Mesto Žilina a Mestský úrad Žilina vydali Komunálne obligácie v celkovom objeme emisií 100 mil. Sk, v jednej nominálnej hodnote 5.000 Sk v počte kusov 20.000 na financovanie trolejbusovej dopravy v Žiline, ktoré muselo cez toto "tvoje" obdobie Prvej komunálnej banke splácať. A v tom čase to boli iné peniaze. Táto problematika tu už bola v minulosti vysvetlená a tvoje bratislavské spochybňovanie miliardovej hodnoty diela v Žiline nebudem, a predpokladám že ani Juraj, komentovať. Komunálnu obligáciu v hodnote 5.000 Sk, ktorú si kupovali občania Žiliny, aby mali trolejbusovú dopravu, si môžete pozrieť na stránke:
http://zilina-gallery.sk/picture.php?/1773/category/101
Reply on: Valec #12756:
Kde "tu"? Nechýba nejaký odkaz?
Viem, že to nie je na toto fórum, ale nevie niekto povedať nejaké bližčše info okolo tej prestavby pri Váhostave? Ak sa dobre pamätám, práce mali byť hotové do konca októbra.... Podľa toho, ako to tam vyzerá, zrejme nebudú... Alebo? Kruhovému objazdu sa zatiaľ ani nesníva a DPMŽ zavedením novej koncepcie tento úsek ešte viac zaťaží.... Tak aká bude realita? Navyše kolónam v Závodí malo odzvoniť, tento kritický úsek podľa mňa bude v prípade nedorobenia v zime úplne hrozný.... ďakujem za informáciu.
Reply on: Papyr #12755:
Tu si pozri, ako si "za vlastné" vybudovala Žilina trolejbusy. Najmä investičné dotácie v rokoch 1995 a 1997 (ktoré že to strany boli pri moci) sú zaujímavé.
Reply on: Jozef #12741:
"Zatiaľ čo v iných mestách sa budovala MHD za štátne peniaze, mesto Žilina za vlastné a okrem toho sa muselo budovať mesto, ale aj mestské časti."

Kde ste v 90. rokoch tolko penazi nabrali? Vsetky ine mesta mali vtedy s peniazmi problemy... Vies o tom nieco blizsie?
Reply on: Juraj #12752:
Ale bola by to linka SAD, pretoze by bola mimo Ziliny ?
Reply on: Juraj #12751:
Mozno ze sa mylim, ale mam pocit, ze som niekde videl nazov zastavky CE-Dolna ?
Reply on: Valec #12746:
To ano, trasa Pov.Chlmec - Budatin - Brodno je pekna dotykova linka.
Reply on: Miro #12749:
To si kde na to prisiel? Vsetko, co je za Vahom az po rest.Koliba - je Budatin. Inac, Budatin sa priclenil k Ziline v r. 1949, teda pred 58 rokmi!
Reply on: Valec #12748:
zaujimava by bola trasa Bytcica-Hálkova-Sturovo nám.-ŽST-Rázusova-Kvacalova-Bánová
zaroven by to nahradilo l. č. 1 ?
Reply on: Själavrak #12743:
L29 by asi zostala, pretoze Dolna nepatri k Budatinu, ale k mestu ?
Reply on: milan005 #12747:
Z Bytčice po stanicu ako L22 a od križovatky pri podjazde by išla ďalej ako L21. Len so zastávkou Hálkova by to bolo treba dáko domyslieť, aby tam jedna linka nechodila 2 rôznymi smermi.
Reply on: Valec #12746:
myslis ze by napr. l. 22 jazdila z Bytcice do Banovej? ? hlavne by ma zaujimalo ako by sa ta linka otacala v centre
Reply on: milan005 #12745:
Napríklad také linky 21 a 22 by sa mohli zlúčiť. Bola by to celkom zaujímavá trasa.
Reply on: Själavrak #12743:
asi tak...ale myslim ze to je neuskutocnitelne a pevne tomu verim. niektore linky by sa skratili ine uplne zrusili
Reply on: Själavrak #12743:
Prečítaj si príspevok #12719
Reply on: milan005 #12731:
Čiže Považský Chlmec, Vranie, Budatín, Brodno, Zádubnie a Zástranie? ? Znamenalo by to teda zrušenie linky č. 30, a skracovanie liniek 21, 22, 27 a 29?
Reply on: marek231 #12739:
V uvedenej oblasti na Obvodovej ulici je výstavba Obchodno-zábavného centra MAX Žilina. Výstavba začala 4/2007 a ukončenie je plánované 12/2007. Z Obvodovej ulice bude vjazd do obchodného centra a s tým súvisí aj rozšírenie vozovky o odbočovací pruh. V rámci tejto stavby bola vykonaná preložka trakčných stožiarov a úprava trolejbusového vedenia, aby mohli pokračovať práce na rozširovaní vozovky. Pri prácach na trolejbusovom vedení v dňoch 28. – 29. júla 2007 bola celodenná výluka počas ktorej premávala náhradná autobusová doprava na linkách č. 3 a 13. Fotografie zamestnancov spoločnosti ELZA pri montážnych prácach si môžete pozrieť na stránkach:
http://zilina-gallery.sk/picture.php?/5025/category/355
http://zilina-gallery.sk/picture.php?/5026/category/355
http://zilina-gallery.sk/picture.php?/5027/category/355
a v prípade záujmu aj postupnú výstavbu komplexu Obchodno-zábavného centra MAX Žilina:
http://zilina-gallery.sk/index.php?/category/355
Reply on: skarpo #12725:
Mohli by sme si položiť otázku, aká bola zanedbaná Žilina vrátane mestských častí do roku 1989 pod riadením bývalého krajského boľševistického centra. Čo malo držať bývalé obce pri Žiline, ktoré boli bez vody, kanalizácie, plynu, domov smútku? Mesto sa samo pozviechalo a dostalo sa tam, kam patrí. Je treťou najpriemyselnejšou aglomeráciou na Slovensku a prežíva veľký ekonomický rozvoj. Zober si len vývoj MHD, aká bola pod riadením z PR Banská Bystrica a kde je teraz. Zatiaľ čo v iných mestách sa budovala MHD za štátne peniaze, mesto Žilina za vlastné a okrem toho sa muselo budovať mesto, ale aj mestské časti. Nemôžem súhlasiť s tvojim tvrdením, že v minulom období sa v prímestských častiach „báli Slotu“, aby vyjadrili svoj názor. Veď pred pár rokmi požadovala aj Bánová odčlenenie od mesta, keď jej chceli zatvoriť školu. To je taká harmančovina, keď pred voľbami na verejných zhromaždeniach tiež rozprával ako sa bojí o svoju rodinu a svoje deti, keď kandiduje na primátora. Teraz už nemá strach? Na druhej strane by som nikoho neurážal či je dedinčan alebo mešťaň, lebo každý je občan Žiliny so svojimi právami a povinnosťami či býva vo vežiaku na Vlčincoch alebo vo Vraní. V mestských častiach, bývalých obciach žijú občania svojim životom a treba im poskytnúť základné a slušné podmienky na bývanie. Súhlasím, že pre Žilinu bola veľká strata obcí Tepličky nad Váhom, Rosiny a Lietavskej Lúčky (Višňové nie), ale v tom čase podľa platných zákonov ich nebolo možné udržať súčasťou mesta a na druhej strane s mestom v tom čase ani nič necítili. Boli zanedbaní tak, ako aj samotné mesto. Keby som ťa chytil za slovo, tak terajšie obce čo sa chcú oddeliť od mesta sú dedinčania a títo čo odišli boli mešťania? Táto problematika je pomerne zložitejšia, dala by sa prediskutovať osobne alebo na diskusnom fóre mesta Žiliny, ale bohužiaľ aj toto po voľbách Harman a jeho spolupracovník zakázal.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.