Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
stal som na zastavke Stur.nam a na modrom plote,ktory obkolesuje stavenisko auparku,som si vsimol oznam o velkosti cca 25krat35cm:stavba-aupark,prekladka trak.stlpov,povolenie vydal-zil.samos.kraj,uzivatel stavby-DP atd.Bud je ten oznam este z roku 2005,alebo predsa sa vystavba zacne?
Reply on: Michal2 #11037:
To je možné, chcel som len upozorniť, že zvonku sa dá ťažko rozoznať, čo je info, a čo dezinfo.
Reply on: petter #11032:
Mám informáciu z prostredia DPMŽ, že štrajková pohotovosť stále trvá.
po dlhsej dobe som videl solo trolejbus 213 oznaceny ako autoskola
Miliardová prestavba autobusovej stanice sa odkladá

Miliardová prestavba autobusovej stanice v Žiline sa odkladá. SAD Žilina, a. s., podľa jej predstaviteľa Georga Trabelssieho projekt dočasne pozastavila, pretože čakala na zriadenie Útvaru hlavného architekta v Žiline. Stavať sa pritom malo začať už na jar. "Tento projekt nestojí z dôvodu nečinnosti mesta. Nebránime sa tejto investícii, ale musí byť v súlade s územným plánom a musí rešpektovať podmienky, ktoré na danom mieste sú," konštatoval žilinský primátor Ivan Harman. K projektu sa musí vyjadriť Útvar hlavného architekta, ktorý vznikol na Mestskom úrade v Žiline k 1. marcu. "Predložený zámer je takého rozsahu, že to bude dlhodobejšia záležitosť," uviedol hlavný architekt Martin Pavelek. Mesto podľa neho potrebuje modernizovanú autobusovú stanicu, ale tá musí predovšetkým spĺňať svoj účel. "Všetko navyše sa bude musieť preveriť, či tam môže byť. Záleží to od toho, ako nám vyjde doprava, zeleň, hluk, všetky ukazovatele, ktoré s takou veľkou stavbou súvisia," doplnil Pavelek. V komplexe by mali byť kiná, športoviská, kaviareň, obchodná zóna, ubytovňa pre vodičov, priestory pre administratívu a parkovací dom pre 500 osobných áut. Nová autobusová stanica mala byť najmodernejšou na Slovensku, kde by sa nachádzal terminál ako na letisku, digitálne tabule či eskalátory. Autobusové centrum by tvorilo na prízemí 40 odjazdových a 21 parkovacích plôch pre autobusy, nástupištia a priestory pre občerstvenie.


http://www.zilina.sk/index.php?page=ukazspravu&id=4121
tak dnes na 6/1 uz premavala 217ka (ako nahrada za 221)
doterajsia schema 6/4, 6/3b, 6/2b, (analogicky s a) sa meni na 6/4, 6/3b, 6/2b, 6/1b
Reply on: Jozef #11028:
Z prostredia DP prenikajú nielen informácie, ale aj dezinformácie! Ja som to počul trochu inak, riaditeľ a odbory sa dohodli, nikto z Blavy sem nepríde, štr. pohotovosť bude na najbližšom výbore odborov zrušená.
A platy sú u nás celkovo veľmi nízke a to nie iba v DP.
Včera som bol fotiť MHD v Žiline a počas potuliek mestom som zažil jednu zaujímavú udalosť: Bol som v Bytčici na konečnej a fotil som tam otáčajúce sa autobusy. Lenže prišiel tam jeden bezohľadný kamión a odstavil príves rovno na plochu, ktorá slúži na otáčanie vozidiel MHD. Urobil tak aj napriek dosť viditeľnej značky "zákaz státia". Znemožnil tak otočenie kĺbových autobusov premávajúcich na linke č. 2. O 15 minút prišiel na konečnú autobus #118. Jeho vodič sa rozhodol, že zavolá Mestskú políciu. O 15 minút prišli a išli sa vodičom kamióna, aby príves premiestnil. Ten ale čosi vykladal a povedal, že to urobí potom. Napokon sme sa museli ísť otočiť až do Lietavskej Lúčky. Nabrali sme meškanie 25 minút. Cestou sme normálne brali cestujúcich a na konečnú Rosinská VÚVT sme prišli tri minúty pred začatím nasledujúceho spoja.
Reply on: Papyr #11027:
su v strajkovej pohotovosti
z Blavy ma prist nejaky vyjednavac
Reply on: Jozef #11028:
Fiha to ma prekvapilo, to štrajkuju kvôli nízkym platom alebo prečo? Ja sa im ale nečudujem na vodiča autobusu/trolejbusu si myslím že plat vodiča je veľmi nízky. 18 000-20 000 je naozaj veľmi málo
Reply on: Papyr #11027:
Áno, bola štrajková pohotovosť, ktorá začala v piatok ráno a pokračovala až do utorka, kedy napokon riaditeľ ustúpil a podpísal KZ. Ja by som tiež rád vedel nejaké bližšie informácie od niektorých diskutujúcich, ktorí všetko vedia z prostredia DPMŽ, ale takúto informáciu tu nedali. Aj na oficiálnej stránke mesta Žiliny je už hlboké informačné embargo, ktoré tam zaviedla istá skupinka ľudí.
Ze vraj sa vasi vodici chystaju ci chystali do strajku... neviete o tom niekto nieco?
Reply on: URBINO #11025:
kazdy kto sa v 210 v poslednom case viezol nemoze ani na okamih zapochybovat, ze GO skutocne potrebuje
Reply on: tux #11024:
pokial viem,klbak 210 bol jeden z prvych vozov na go,ak nie vobec prvy,ktory obdrzal sytejsi zltozeleny lak,nuz co,budeme generalkovat zgeneralkovane
NOVINKY:
-Na GO odisli trolejbusy 221 a 205
-216tka ma nove celo a biely lak (dostane CVR.. neviema ku)
-210, 216 a 220 sa zakratko objavia v uliciach po GO
-bolo obnovene hlasenie o kontrole
Reply on: Mongolec #11022:
na Kosickej su vzdy dvaja zalozaci... takze dve vozidla
Reply on: Pišta #11019:
Skús poslať mail do DPMŽ.

Re #11020 tux: Takže teraz bude na zálohu pripravené len jediné vozidlo súčasne pre trolejbusy aj autobusy?
Reply on: tux #11020:
presunuti... ospravedlnujem sa za chybu
tak od zajtra 1.3. dochadza ku zruseniu zalohy na trolejbusoch (autobusove zalohy na Kosickej zostavaju)... namiesto zaloh budu vodici presunuty na linku 6/1 , krorej doterajsie osadenstvo (delena tyzdnovka na 224) sa rozpada.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.