Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Dakedy mi ktosika spominal, ze do Rosiny zachadzala 26tka.. A viacero ludi sa stazuje, ze radsej ako SAD bz do Rosiny uvitali s5 MHD. Pritom tie cenz su neunosne..Listok z Plemenarskeho ku kostolu ma stoji 60c. To je tolko co vlakom dospeleho bez zlavy do Strecna ?
Reply on: OBUS #18825:
ja som sa do Terchovej stretol vždy s plným Busom
Reply on: toso0077 #18824:
Naco by bola dobra taka MHD do Terchovej, aby mohli nastupovat vsetkymi dverami? A castejsie spoje teda viac cisteho vydcuhu vozit do Ziliny ?
Reply on: VLK #18823:
akože fajn, je zas horšie pre ľudí ,ktorý nemajú auto... Nejazdím SAD. Na zaplatenie straty, je to rozpočet ŽSK a štát aby to zaplatil... ach čo sa ja rozčuľujem... škoda že napríklad do Terchovej alebo do Rosiny či Vyšňového nejazdí MHD, respektíve vďaka blbemu zákonu nejazdí, bolo by to asi lepšie pre ľudí ktorý tam cestujú, Mali by svoju linku na prehľadnej mape na zastávkach, a častejšie spoje. Ach tie naše chudobné obce
Som v Rimini (IT) a mam moznost vidiet ekolog. ciastocnu trolejbusovu dopravu, tj. trolejbus s dieselagregátom, kt. je tu využívaný čiže časť využíva to a časť el. prúd.

Otázka: je výhodný takýto spôsob prevádzky, alebo je lepšie zatrolejovať daný celý úsek a využiť klasické trolejbusy?
Reply on: Vladimír #18813:

Od 2.8.2004 sa CP menil vzhľadom na požiadavku cestujúcich, aby L5 začínala už na Fatranskej a L15 premávala až po Fatranskú. Tento CP platil myslím až do zavedenia NKTD 21. 1. 2006.

http://www.imhd.sk/za/index.php?w=3023ef2f302523ea&l=!005-20040802&x=104857651211
http://www.imhd.sk/za/index.php?w=3023ef2f302523ea&l=!015-20040802&x=104857651211
Reply on: Miro #18817:
NIKDY nebolo potrebné prestupovať preto, že to bola hranica kraja. Vždy to bolo buď kvoli lomu frekvencie alebo preto, že si to tou hranicou krajou ospravedlnili modrogumníci, ktorým sa to hodilo do obehov.
Reply on: toso0077 #18814:
Samozrejme, boli aj ďalšie veci. Či a kedy sa opraví to, čo trápi Teba, je otázka na DPMŽ, na ktorú ja neviem odpovedať.
Reply on: Valec #18816:
Tak som si spomenul, ako pred časom previedli v Čechách regionálne vlaky pod kraje a potom dochádzalo k takým extrémom, že bolo nutné na hraniciach krajov prestupovať ?
Reply on: Mike #18815:
Takých je ale v ŽSK dosť.
Reply on: Majo #18807:
Áno: osobné vlaky, ktoré majú začiatok aj koniec v danom kraji...
Reply on: Vladimír #18813:
fuha je toho naozaj vela, to som necakal. Myslis ,ze sa dozijeme upravy chyb ktore sme tu spominali?
Reply on: tux #18810:
Myslím, že tento platil aj v roku 2005:
L5
http://www.imhd.sk/za/index.php?w=212b2e292cef2f302523ea&l=!005-20040706

L15
http://www.imhd.sk/za/index.php?w=212b2e292cef2f302523ea&l=!015-20040706

Re #18803 toso0077: Nesledujem všetko, ale za všetko si spomínam aspoň na odstránenie gramatických chýb v dátume (doplnenie bodky za radovú číslovku) a taktiež nový "úzky" font, ktorý sa do tabúľ nahrával pre horný riadok s popisom trasy. Obom činnostiam predchádzala spolupráca DPMŽ a R&G.
dal by sa este najst cest.poriadok liniek 5 a 15 z roku 2005? vdaka
Reply on: Puki #18808:
Takže samosprávne kraje si nebudú ešte môcť vybrať dopravcu?
Reply on: Majo #18807:
Naďalej ju však bude financovať štát dotáciami pre samosprávne kraje. Rozdiel bude zatiaľ iba v tom, že VÚC budú zodpovedné za tvorbu výkonov vo verejnom záujme vlakov aj autobusov. Myslím, že na žlté vlaky alebo samofinancovanie regionálnej dopravy samosprávnymi krajmi sa ešte načakáš...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.