Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
V predaji je už piaty diel Encyklopedie československých autobusů a trolejbusů.

http://www.press.sk/knihy/encyklopedie-ceskoslovenskych-autobusu-a-trolejbusu-v/
Ešte doplním k tým trom vyradeným pribudli 201,208,210,215,218,222 a samozrejme 236
Reply on: tado.g #21144:
Raz niekedy určite. ?
Kedy príde du ZA ďalšia várka nových trolejbusov
a taktiež v Žiline končia 244,245,246
Reply on: URBINO #21141:
Prave preto ma prekvapilo ze prave 215.. taka 222 alebo 219 by som cakal ovela skor
Reply on: tux #21139:
pri dennej vyprave 9 solo tr mat 16 kratkych tr je prepych,preto neprezije ani 222.
Reply on: tux #21139:
nuz videna spolu s 218 bez displejov,oznacovacov
Reply on: URBINO #21138:
Coze? Mas to potvrdene? 215?
Reply on: URBINO #21137:
dalsi trolejbus,ktory v premavke neuvidime je 215,posadka bude jazdit s 211.
ako bolo zverejnene a ak budu peniaze,tento rok:3 klbovy sor,7 kratky sor.Nebolo by ale lepsie:3 klbovy sor,3 kratky sor,3 citelis 10,5m pre linky 29,31 a go pre klby 237,238,239 ?
Reply on: tux #21135:
L6 +1 (235)
Reply on: Mongolec #21134:
Nemusi to byt uplne aktualne

L3 - 5 (230,228,256)
L4 - 5 (251, 206, 255)
L5 - 5 (258, 259, 260, 217)
L6 - 6 (252, 257, 239)
L7 - 6 (241, 253, 254)
zalozni - 3
Reply on: tux #21129:
Nemyslím si, že garancia na aspoň piatich poradiach je úplne nemožná, len by to vyžadovalo zásah do systému turnusov. V súčasnosti je vypravovanie nových vozidiel veľmi nevyrovnané. Napr. L3 - stalo sa, že dva dni po sebe tam boli až dve 31Tr a na ďalší deň ani jedna. Alebo cez víkendy 30Tr - raz všetky tri na L6 a inokedy po jednej na L3, L5 a L6 a 31Tr vždy počte 1 - 4. Niekedy sa stáva, že doobedňajší vodič má 30/31Tr a poobedný nemá oprávnenie a ide so starou Škodou (alebo opačne). Takže hneď po jednom VYJ a ZJA navyše.
Pritom nové trolejbusy by mali jazdiť čo najčastejšie, lebo: sú v záruke, sú nízkopodlažné, majú nižšiu spotrebu energie.
Približne koľko vodičov, ktorí majú pridelené 14/15Tr alebo sú záložní, majú oprávnenie na 30/31Tr?
Reply on: tux #21129:
Anketa má za úlohu zistiť potreby cestujúcich, nie prevádzkové možnosti DPMŽ.
Reply on: Mongolec #21130:
Čo máte stále s rozpredávaním tých šrotov?! Plzeň vyraďuje vozidlá po GO s novou skriňou, vozidlá v takom stave ako sú vyradené žilinské nepotrebuje nikto na svete, už to pochopte! Upraviť 14 Tr / 15 Tr zo 750 V na 600 V sa dá, ale keby DP Bratislava mal rozmýšľajúce vedenie a chcel kúpiť niečo ojazdené, má kvantum možností kúpiť oveľa lepšie vozidlá ako zo Žiliny.
Reply on: Dispecer #21128:
Ani tam nie.
Reply on: Dispecer #21128:
V ČR sú napríklad firmy, ktoré vyradené trolejbusy a autobusy kupujú a následne ich opäť predávajú do zahraničia. "Autobusy Jihlava" či "4RAIL" dodali vlani ex-plzenské trolejbusy na Ukrajinu, druhá menovaná podľa diskusií na k-report chystá prevoz starých Karos až do Afriky.
Keď už nič iné, Bratislava má krízu zažehnanú? ?
Spomínalo sa tu žilinských 750 V - takéto vozidlá sa nemôžu prevádzkovať na 600 V? Ako to je opačne sme videli pri nákupe 244 - 246 zo Zlína, ale čo v tomto prípade?
K tej ankete.. dokym nebude mat aspon vacsina vodicov skolenie na 30/31 Tr je uplne bezpredmetna
Reply on: Majo #21127:
Nuž, potom už len KĽDR... ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.