Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Valec #9207:
Ze to pise prave ty... 40 minut na nocny cas ti je vela? To ma jazdit po 15 minut ako v dennej spicke?
Pozri sa napriklad na Bratislavu. Pokial sa v Ziline v noci dostanes na internaty ci na Vlcincoch alebo Hlinach 4x za noc, v Bratislave to vobec nie je inac. Ci smerom na Lafranconi, ci na Racu, k Botanickej zahrade alebo do Mlynskej doliny to ide za noc tiez len 3-4x, dokonca v Slavicom udoli je ta zastavka len na vystup! Spoje idu 23.50, 1.05, 3.20, na Horsky park o 0.03, 1.10, 3.15, teda "interval" je hodinu az dve.
Reply on: Juraj #9254:
Ja si to nepredstavujem, ja som len konštatoval, že v iných mestách už k takejto forme dopravy dospeli, čo je jednoducho fakt. V Košiciach to zavádzali ešte v roku 1983 tuším, to bolo dávno. Ale v Bratislave by hádam vedeli vysvetliť, aký prieskum predchádzal zriadeniu týchto spojov, zavádzali to pomerne nedávno.
Reply on: 4444 #9228:
Vcera remizovali? Oni vcera hrali? A doma? Odkial to mam vediet? A s kym hrali, ze tam bolo tolko ludi? Nikto nic neohlasil... Myslis si, ze kazdy v tomto state sleduje futbaly, hokeje, kto s kym kedy a kde hra?
Ked je napriklad letecky den, organizator to vzdy ohlasi. Aj kedy a kde to bude, kolko asi ocakavat a odviezt ludi, to sa potom inak organizuje doprava!

Alebo ze by predsa len zriadit sportovo-kulturno-skolske oddelenie v DP, ktore by nemalo ine na starosti len sustavne zhanat informacie kto s kym kedy hra, kedy budu XXXX-ove dni fo folklore, kedy ktora skola si urci prazdniny atd atd? Mne to pripada padnute na hlavu.

Spoliehat sa na to, ze 5 mil. Slovakov je fanusikmi futbalu a vsetci napato sleduju zapasy, skore a navstevnost je podla mna scestne. Organizatori by si to mali v prvom rade sledovat sami a pre svojich platiacich fanusikov zabezpecit slusnu dopravu.
Reply on: Juraj #9252:
Dobre!!! Síce by bolo lepšie to zlacniť naraz, ale aj toto prinesie svoj efekt, len to dlhšie potrvá. Ale keď sa už pomaly zhodneme aj v tarifných otázkach, budeme mať už len jeden sporný bod, aj to mimo dopravu ? .
Reply on: zilincan #9243:
Vobec som nemal urazenecky ton a vobec neocakavam nejake pracovne stretnutie. Uplne by postacilo, keby zeleznica v dostatocnom predstihu zamailovala vsetkym MHD po trase /nie je ich zas tak vela/ o chystanych posunoch a CP vlakov vratane moznych meskaniach z dovodu rekonstrukcii trati.

Ak sa ma mestska a primestska doprava v celom state prisposobovat rychlikom a ICckam zeleznice, mala by maj aj ona zaujem aspon o prvotnu informovanost tychto dopravcov.
Reply on: Vladimír #9242:
Ako si predstavujes to vozenie studentov a hlavne kedy? Cely rok? Alebo len cez semester - prednaskove obdobie alebo aj cez skusobne, kedy jazdi studentov malo? Naviac kazdej skole zacina skusobne inokedy, sam to vidim, ked sam chodim teraz do skoly. Uz mi to pripada ako pri tom futbale, nemali by skoly dopravcovi ohlasit, kedy im zacina semester alebo skusobne, aby to zbytocne nejazdilo naprazdno?
Reply on: zilincan #9243:
Asi si sa niekolkokrat pomylil. Asi nie o 19.34 ale 22.34, nie? Pravidelny interval mozes cakat cez spicku a vacsine sedla, ale nie pol hodiny pred ukoncenim dennej prevadzky MHD, kedy sa uz vozy vracaju do depa.
Reply on: Mongolec #9250:
No dobre, ale nechajte si to zatial pre seba, nevykecajte to hned ako hlasna truba...

Uz dlhsiu dobu tu rozoberate ceny 30 a 90-dnovych preplatnych listkov a S499.1023 sa raz dokonca asi pred pol rokom zadusoval, ze ked ceny poklesnu, URCITE sa zvysi pocet predplatitelov do cipovej karty.

Tak teda od 16.10 dojde k vyraznemu zlacneniu preplatenych jazd do cipovej karty az o 400 Sk.

Napriklad tu casto spominanych 40 jazd zlacnie zo 417 Sk na 336 Sk /zlava stupne z 13% na 30%/. Mesacny na neobmedzeny pocet jazd Extra zlacnie o 260 Sk /z 980 Sk na 720 Sk, teda z 19% na 40%/ a teda bude takmer este o 50Sk lacnejsi ako dnes na 80 jazd. Stvrtrocny Extra na neobmedzeny pocet jazd zlacnie o 400 Sk. Studentsky stvrtrocny Extra zlacnie o 220 Sk.

Tak som teda zvedavy, ci zivot ukaze, ci mal S499.1023 pravdu, inak pojde do skodovej komisie...
Tiez sa pridavam k tym zvedavcom..Preco nas takto trapite ? ! Inak ako vyzera 232 jka..hm?V com je iná ako napr. 230 alebo 231 ked ste ju tak vychvalili?
Reply on: VLK #9249:
Kedy sa to plánuje odtajniť? Tiež som celý nedočkavý. ?
Reply on: 4444 #9247:
nechaj s prekvapiť.... ?
dnes cca.o 7.00hod,som zbadal na Stef.nam karosu.Na transparente svietil napis Vyjazd na konecnu,ale podnim bola plastova tabulka č.25 ? .Neviete o tom nieco viac?
Reply on: Jozef #9221:
e #9221 Jozef a Juraj, nebuďte takí tajnostkári a šup sem so spomínaným prekvapením... máme radi príjemné veci... ?
Reply on: Pišta #9245:
ja len dodam,vsetky busy 93 - 98 maju uz namontovany tercikovy transparent
Reply on: URBINO #9244:
Je pekne spravený... Išiel som s ním na L13. 93 dostla terčíkový transparent.... ako ďalší v poradí....
dalsi roseracky trolejbus po go sa zaradil do premavky:č.232
Ked porovnam nadvaznost MDH na prichody vlakov: v BA ma na Hlavnej stanici caka autobus c. 131, ktoreho odchod je viazany na prichod vlaku a KTORY MA ODVEZIE PRIAMO NA INTERNAT; v ZA musim cakat niekolko minut na "pravidelny interval" a potom si musim vychutnat vyhliadkovu jazdu cez cele mesto.

Ale toto nie je moj hlavny problem, viac ma hneva nemoznost cestovania vlakom o 19:34 z dovodu nefunkcnosti MHD (na nocak cakat a platit odmietam).

Myslim, ze toto uz davnejsie zdovodnoval pan riaditel verejnej MHD urazeneckym tonom, tym, ze ho zeleznice nepozvali na pracovne stretnutie, takze FO.
Reply on: marek231 #9232:
Samozrejme, že áno. V Bratislave sú to linky 131 a 141, ktoré čakajú na študentov, ktorých dovezú rýchliky. V Košiciach zase dlhoročne fungovala takáto dokonca električková linka W, ktorá mala rovnakú funkciu. U tej síce (dnes jazdí pod číslom 5) čakanie na vlaky prednedávnom zrušili, ale kompenzovali to nasadením pravidelného 20 min. intervalu na ťahu k internátom, takže zmeškanie jedného spoja nie je tragédiou.
ku koncu roka 2006 bude v MT 11 NP vozidiel karosa citelis.
3 z roku 2005
8 z roku 2006
Niekto sa ma pytal na situaciu ohladom noveho prelinkovania tras MHD. nakolko mi dosla odpoved na moj mail zo SADky, len som ho tu skopiroval a su vnom celkom zaujimave vecicky.

Moj mail bol adresovany na SAD ZA, pracovisko MT a bola vnom otazka, preco nove NP vozidla prevazne nasadzuju na linky MHD do Zaturcia. tu je odpoved:

Dobry den,

Obnovu nizkopodlaznymi autobusmi navrhlo mesto Martin, ktore aj uhradi zvysene naklady spojene s obstaranim tychto vozidiel,
aj s ich prevadzkou (zvysena spotreba...). preto su tieto autobusy prednostne nasadzovane prevazne na spominane linky.

V oktobri by mali byt dodane dalsie 4 nizkopodlazne autobusy...

predbeznym cielom je aby linky po Vrutky, do Zaturcia a Kosut zabezpecovali NP vozidla,

Vybezky (Pamatnik KB a Strane...) su pre NP problematicke v zimnych mesiacoch.

V spolupráci so Zilinskou univerzitou sa pripravuje optimalizacia vedenia MHD, vysledky momentalne posudzuje odborna komisia
na meste Martin. Tato optimalizacia uvazuje s nasadenim nizkopodlaznych autobusov ako je hore uvedene.

s pozdravom

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.