Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: tux #12478:
Spravne, pochopili sme sa.
Reply on: kubik #12456:
Prave preto ze NIC NEUROBIL a VELA NASLUBOVAL tak JE CO KRITIZOVAT!!
Reply on: Miro #12470:
juj,.. ospravedlnujem sa... bol som asi prilis horlivy... pardon
Reply on: kubik #12456:
Bud si ma zle cital, alebo zle pochopil. Zatial JE CO KRITIZOVAT, prave preto, ze sa v plneni predvolebneho slubu zahustenia intervalu autobusov nic neurobilo. Kritizovat treba prave to, ze sa uz pol roka po nastupe slubujucich nic neurobilo. A az ked sa konecne namiesto neustale omielaneho auparku rozkyvu a slub splnia, potom az budeme moct kritizovat, ci to urobili dobre alebo nie.

A malo sa urobit najprv zahustenie autobusovej dopravy v sedlovom intervale najviac 30 minut a az potom GVTD. Lebo zahustenie autobusov slubene pred volbami bolo a GVTD nie.
Reply on: Kvacalova23 #12474:
Dalo by sa to vyriešiť napríklad určením zopár spojov linky 4 (14?), ktoré budú na konečnej na Vlčinciach v smere z centra stáť krátšiu dobu a cestujúcim bude umožnené ostať v týchto vozidlách a odviesť sa na Veľký diel za jedno cestovné.
Ešte tu pridám jeden prúd cestujúcich ktorý čipové karty neukážu, ale postrehol som ho ešte za AVTD a je jednosmerný, dosť hufovo som videl ľudí nastupovať na zastávke Obchodná a vystupovať na veľkom dieli. Študenti sú ochotní zaplatiť 7 SK aby sa nemuseli unaviť pri ceste hore kopcom. ?

Viem že takáto linka tu z najväčšou pravdepodobnosťou nevznikne, ale možno by bolo vhodné aj nad týmto trochu pouvažovať.
Reply on: kubik #12455:
Čítal som aj o príčinách horenia Solarisov v niektorých novinách. Ešte si neuviedol Ostravu, kde horel Solaris, ktorému sa po cúvaní upchal výfuk snehom. Motoru sa stane len taká chyba, a už horí. A ešte k tomu, keď vytiahnutie kľúča nezablokuje prívod plynu, plyn výdatne živí oheň. U troch Solarisov v BA dokonca zistili únik plynu.
A ešte novšie: v BA horel aj Ikarus 435. Mne osobne sa nepáčia tie autobusy - tiež majú nič moc motory. Najnormálnejšie autobusy sú tam SORy B9,5 a možno B741 zo Zlinera bez prestavby na pohon zemným plynom.
Dieselagregát v 24- a 25Tr-kách nie je moc dobre stavaný - asi iba tak, aby sa používal iba v núdzi a aj to iba v menšej.
Išiel slabo na Hájik preto, lebo má slabší motor - asi kvôli kĺbu ho tam dali. Mali radšej dať na strednú nápravu silnejší motor.
Reply on: marek231 #12459:
No ak by to malo byť hlásenie v cudzom jazyku bola by to naozaj hlúposť. Každý určite pochopí že to hlási dalšia zastávka atd. Pre 0,5% cestujúcich je to úplne zbytočné. Ale zmena hlasu to už by sa fakt patrilo, už ten hlas a tú istú znelku dlhé roky počúvať dookola ...
Reply on: Jozef #12450:
Nehovorím že GVTD bude úplne ideálna, ale určite môžem tvrdiť že nebude taká nespokojnosť aká bola za zavedenia NKTD a nebude ani taký veľký ústup cestujúcich. Neviem povedať o cestujúcich z fatranskej. Do centra by mali linky 1,14,5 možno aj 6. TO fakt este neviem posudiť. Všetci nebudú úplne spokojní ale drvivá väčšina určite áno.
Reply on: tux #12465:
kubik písal že ZLÍNSKE trolejbusynie sú v zlom stave a ty si nesprávne prečítal ŽILINSKÉ ?
Reply on: tux #12468:
Hehe, už vidím, ako vodič po poobednej prichádza o pol dvanástej domov a tam ho už vo dverách čaká s teplou večerou jeho žena a školopovinné deti spievajú od radosti, že sa tatko vrátil z práce domov. ?
Reply on: kubik #12462:
spoje o 23:00 ... myslim ze zjazdy do garaze plne pokryju potreby cestujucej verejnosti v danej hodine... a o 23:30 to uz by bol v Ziline luxus, ktory si nemozme dovolit... hlavne presto ze by sa vozil vzduch... a tiez nezabudajme na vodicov co maju doma rodiny, deti atd.. aj ked vozenie vzduchu je urcite dolezitejsie
Reply on: marek231 #12457:
skutocne mozem potvrdit ze vela tu prejednavanych navrhov bolo predmetom diskusii priamo v DMPZ 😉
Reply on: marek231 #12459:
myslim ze hlasenia v Ziline su pre zakladne informovanie cestujucich dostatocne.. a podla dostupnych informacii sa akakolvek zmena v hlaseniach neplanuje.. myslim ze je to jedna z poslednych veci ktoru treba v Ziline doriesit
Reply on: kubik #12456:
Žilinské trolejbusy nie su v zlom stave.... kde si k takejto informacii dosiel...
vdaka udrzbe, ktora je v Ziline priam ZIADNA (bohuzial) sa na uliciach stretavame so srotmi ako 201, 204, 205,206, 210, 214, 227, 230 a td...
vies ako casto maju tieto vozy poruchy ktore priamo suvisia s nie-najlepsou udrzbou...
ak prosim nehovor ze su nie v zlom stave... stav niektorych vozov je priam alarmujuci... to neide len o to ci dany voz huci-nehuci, ake ma napravy atd... odchadzajuce vyzbroje, poruchy na palub.pocitacoch, klby, hydro, kompresory atd atd.. netvrdim ze v inych mestach tomu tak nie je lenze Zillina je v tomto bohuzial priam prikladna
Reply on: kubik #12462:
Najnovšie by v BA mali po 23:30 chodiť už len nočáky a dojadzové spoje do vozovní. ?
Súhlasím s názormi, že L1 na trase Vlčince - Kvačalova je zbytočnosťou.
> Myslím si, že oblasť Kvačalovej je dostatočne obslúžená autobusovými linkami. Stačilo by, ak by do tejto oblasti bola vedená len jedna autobusová linka na trase (obec) - žel. stanica - Kragujevská - Kvačalova - Pod Hradiskom, so zachádzkou vybraných spojov k Novému cintorínu a nejakým pravidelným intervalom.
> Ak by L1 bola zavedená, asi by jej interval nebol veľmi hustý, predpokladám 30 min. špička, 60 min. sedlo. Ak by na L4/14 bol interval 10/20 min., obávam sa, že by to aj napriek obnove L5 pre Vlčince nestačilo. Aj preto je podľa mňa efektívnejšie miesto L1 zaviesť silnú L6 z Hájika až po Fatranskú, kam by smerovala väčšina jej spojov. V tomto momente by bola L16 nepotrebná. Keďže však Hájik potrebuje cca 70 – 80 spojov denne (prac. deň), okrem L6 na Vlčince by časť spojov mohla končiť pri Carrefoure, označená ako linka 6C alebo 8.
> Predpokladám, že čo sa týka Vlčiniec, L4 a L14 budú končiť aj začínať na zastávke Matice slovenskej. Zastávka Fatranská bude mať L2 a L5 smerom k nemocnici a Štúrovmu nám. a L1 alebo L6 k žel. stanici. Ak by sem mala premávať len L1 s riedkym intervalom, iste by to vyvolalo oprávnenú nespokojnosť ľudí, ak by im na kľúčové zastávky centra, kam cestuje väčšina cestujúcich, premával spoj 1x za 30 alebo 60 min. Preto som navrhoval silnú L6 potiahnúť až po Fatranskú. (Tu by sa stratilo priame spojenie akurát s Košickou a Predmestskou, avšak pre túto menšinu je podľa „kružidlovej metódy“ do 500m dostupná zastávka linky 26 Rosinská – plem. pod.).
> A tým sa dostávam k návrhu trasovania, na ktorom sme sa tu pred časom viacerí zhodli.
Reply on: Mongolec #12460:
Podla mna sa tam nebude jednat o nijaku stratu...naopak...bude to nosna linka mesta a bude na nu treba okolo 10 trolejbusov...ak nie viac...ta bude plna stale...aj o 5:00, aj o 22:30...inak...bol by som aj za spoje o 23:00...ako v BA...23 este nie je az taka neskora hodina nocna a v BA idu eliny a niektore busy aj o 23:30...
Reply on: petter #12458:
Pravda je...a este k tomu 600 m hore kopcom...pri takom prevyseni to moze narast aj na 1200, ked sa to navysi (!)
Reply on: Jozef #12450:
Ako si to myslel s tou stratou na 4/14? Veď ak pôjde L4 po trase Matice Slovenskej - Fatranská - Solinky - centrum - Vlčince s konečnou až na Fatranskej a L14 začne na Fatranskej, prejde cez centrum a Solinky na Vlčince a skončí až na Matici, tak si cestujúci na Fatranskej bude môcť vybrať či sa odvezie do centra cez Vlčince alebo Solinky (podľa toho, čo mu bude výhodnejšie). A ak k tomu ešte pridáme L5 na Štúrovo námestie a Solinky a prípadne aj L6 do centra a na Hájik, tak Fatranská nič nestratí (aj keď bude dosť záležať aj od intervalov).

Re #12459 marek231: Neviem či len ja mám na to také "šťastie", ale v poslednej dobe vždy vo vozidle, v ktorom cestujem sa zastávky nehlásia vôbec.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.