Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Mongolec #13358:
? ? ? Náhodička čo?
Reply on: 14tr #13357:
? Tesne... ?
DPMŽ sa chce v budúcnosti orientovať najmä na trolejbusy...
http://mynoviny.sk/c/3518854/Verejna-doprava-v-Ziline-ma-dobru-buducnost.html ?
Reply on: 4444 #13332:
Aj v tomto príspevku je príklad, ako je vyťažená L7, keď pokračovala z centra smerom na Hájik.
Reply on: Vladimír #13353:
Na Hájiku boli vždy najväčší nespokojenci, vrátane poslancov opozičných aj koaličných. Nikdy neboli s ničím spokojní. Aj pri NKTD, keď dostali nadštandard oproti ostatným sídliskám. Klamali v novinách, aj v televízii. Napr., že deti sa nemôžu dostať do školy na Vlčincoch a musia ísť zo zastávky Vysokoškolákov štyri km pešo. Stále im chýbala len L6 na Vlčince. Dokonca ani prieskumné vozidlo z Hájika na Vlčince nedokázali naplniť, hoci poslanci vyzývali aj s riaditeľkami škôl cestujúcich, aby ničím iným sa po dva týždne necestovalo, len týmto vozidlom. Trolejbusy premávali na sídlisko prázdne. Osobne som sa viezol ako jediný cestujúci sám zo sídliska po 15. hodine, prípadne traja cestujúci. Hoci mali nadštandard, tlačili sa aj do maršrutky, aby ušetrili dve koruny. Ja som sa vozieval do práce na L3 aj na poslednom schodíku a nikde som nevypisoval. Že sa nedostali cestujúci z Hlín do nemocnice po zrušení L5, to tiež nikoho nezaujímalo. Sídlisko Hájik je satelit na okraji mesta. Ráno treba masu cestujúcich zviesť do centra a popoludní dopraviť naspäť. V inom čase tam nemá kto a prečo zo Žilinčanov cestovať, na sídlisko bez škôl, obchodov a služieb. Tento problém zostane nevyriešený, lebo aj vyššia občianska vybavenosť sa sústreďuje všade, len nie na Hájik.
čaroveň = čarovať
Čítam diskusiu na DPMŽ.sk a názory Hájičanov sú ozaj tvrdé. To skutočne kapacita liniek na Hájik je taká poddimenzovaná? Vie niekto toto potvrdiť (všeobecne, nie jeden konkrétny spoj)?

Zdá sa však, že Hájik dostal tvrdú lekciu, že pre potrebu časti obyvateľstva, čo hulákalo za priame spojenie s Vlčincami majú teraz obmedzenú dopravu všetci. Holt, na ťahu je Mesto, lebo vozokilometrov je zjavne pridelených málo. So súčasnými akokoľvek sa bude čaroveň, stále nebude dobre.
Reply on: Valec #13351:
Tak Ti teda prajem, nech neprší ?
Vladimír: Z Hájika na Vlčince to L7 o veľa pohodlnejšie nebude, minimálne tou o 7.19 určite nie. Pre zaujímavosť v utorok meškala až 13 minút a dav študentov z Hlinskej sa ledva do dvoch kĺbov (L7 a L4) zmestil.

matko-klingac: Mne je jasné že konkrétne vozidlo bude zajtra na inej službe ako dnes (a možno aj s iným vodičom), ja potrebujem vedieť v akom poradí nasledujú ním vykonávané spoje. Veľmi dobrá vec to je napr. ak chceš spraviť fotku nejakého vozidla ktoré ti práve ušlo, potom vieš kde a kedy ho hľadať. A tiež sa to hodí ako študijná pomôcka, aspoň mám možnosť vidieť ako sa to robí v praxi, nie len tie školské pokusy.
Reply on: matko-klingac #13348:
O tom to prosímťa píšeš? Z cestovného poriadku sa nedajú odsledovať obehy vozidiel na linkách. Alebo Ty disponuješ služobným cestovným poriadkom, o ktorý sa chceš podeliť? Lebo my sa o cestovnom poriadku pre cestujúcich nebavíme.
Reply on: 4444 #13343:
osobne som tvrdym zastancom NKTD (ale len z ciste subjektivnych dovodov)
Reply on: Vladimír #13347:
hmmm,to sa s kludom kukni potom do cestovneho poriadku a usetris si statie ,cely den na krizovatke.Teda prepac,nie ty,ale Valec.
Reply on: matko-klingac #13346:
Vozidlá tam budú iné, ale pôjdu v rovnakom slede ako dnes. Laicky si tak odsleduješ organizáciu turnusov (ktorý turnus robí ktoré spoje a ako "obiehajú" trolejbusy na linkách).
Reply on: Valec #13339:
Neviem naco to statie na krizovatke bude dobre.ved na druhy den uz na linke mozu byt vozidla,ktore pojdu v inom slede,ako napriklad isli dnes.No a dokonca sa moze stat,ze tam budu aj ine vozidla,oproti dnesku ?
Reply on: 4444 #13343:
Bez ohľadu na to, kto s akou koncepciou sympatizuje viac, objetívne bude možné hodnotiť až po určitom čase, keď sa cestujúci "utrasú". Po troch dňoch nemôže objektívne hodnotiť ani dopravca a dovolím si tvrdiť, že ešte to nevedia (iba že oni nevedia, že nevedia) posúdiť ani cestujúci.

Poviem príklad - každý, kto chce ísť z Hájika na Vlčince sa rve do 6-tky a nadáva, že je plná a možno časom príde na to, že 7-čkou to ide porovnateľne rýchlo a pohodlnejšie a prúdy sa prerozdelia. A možno nie a k zmene bude musieť pristúpiť DP. Všetko chce čas.
Samozrejme ze aj ja sledujem ako sa v reale novej koncepcii dari. Okrem iných, uz aj tu spomínaných nedostatkov je meskanie L7 v ranných hodinách. Z dôvodu rannej situacie v Zavodi smer Rondel tam linka 7 nabera meskanie. Odzrkadluje sa to napr. pri prichode na zastavku Jasenova v meskaní cca 4-5 minut. Je to tak od pondelka bezozmeny.

Inak L5 dokaze chodit tiez pekne ludoprazdna.
Začínam sa stretávať s názormi, že predchádzajúca koncepcia ( Jurajova) bola lepšia a kvalitnejšia ako je súčasná - Hájik, Vlčince. Prekvapený som z názoru, kde Solinkári sa sťažujú (www.dpmz.sk - diskusia). Máte niekto nejaké iné postrehy? Ak niekto povie pozitívny názor, tak hneď je spojený s pripomienkou - nočné spoje atď. Z toho, čo sledujem, tak L6 sa javí ako veˇmi kľúčová a v súčasnej podobe ako poddimenzovaná.....
Reply on: milan005 #13336:
obehy je najjednoduhsie si prefotit

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.