Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Author #4420:
Nepoklesne, maximálna výprava je na úrovni zmien z decembra 2024. Momentálna max. výprava je 30 autobusov, čo je nárast o 5 autobusov pred optimalizáciou
Reply on: ddd04 #4427:
Príchodom elektrobusov sa mali pôvodne všetky CNG vyradiť, v zmluve sa dopravca zaviazal dodaním 17 nových busov do roku 2026. Tým, že sa optimalizáciou zvýšila výprava vozidiel, tak niektoré Citelisy sa ponechajú do maximálnej životnosti ako náhrada za prenajaté autobusy, ktorým skončí prenájom
Reply on: klobasa #4437:
Podľa mňa ani len tak nemože, keďže ho nevlastní arriva.
Klbak už zmenil lak či ešte pôvodná schéma
Reply on: zakaznik #4435:
Toto mohol navrhnúť len blb a ešte väčší ho schválil!
Šialenstvo tento výtvor
https://www.facebook.com/share/v/19XPKjpXij/

V tvare arašidu by ten kruháč mohol byť ok.
Reply on: zakaznik #4433:
Zdá sa, že chránená dielňa vybavila policajný dohľad 😃
https://www.facebook.com/share/r/19MfmWH1kC/
Reply on: zakaznik #4430:
Okružné námestie, tam po zrušení vjazdu ku obchodu a vytvorení asfaltového hrbu vzniklo tiež parádne kupko po ďaždi 😂
Trnava tiež exceluje, čo sa týka dopravného fušerstva. 😃
Reply on: irizar #4428:
Kazdy citelis je iny...jeden bucha malo,druhy viac...kazdy brzdi inak...
Podla mna BN-ky vramci zivotnosti boli na tom lepsie...
Reply on: ddd04 #4427:
1. To posilnenie MHD su kilometre navyse, ktore si najprv niekto (mesto) musi objednat a zaplatit.
2. Strnastrocny voz je stale strnastrocny voz, zo zodpovedajucimi prevadzkovymi nakladmi a poziadavkami na udrzbu a servis. A zrovna Citelisy nikdy neboli vzorom spolahlivosti a kvality.
Prečo budú vyradené CNG busy, keď max. vek vozidiel je 16 rokov a väčšina z nich tento vek nedosiahla? Mohli by ich ešte nechať jazdiť a tým aj posilniť MHD.
Reply on: sajmino #4424:
tie tu ani netestovali či ?
Tak aktuálne zmeny z môjho pohľadu:

1. Mnohý vodiči ich sabotujú.

2. Linka 8 je také Trnavské Ufo, všade krúži nikto nevie kam ide a odkiaľ prišla, no dostanete sa ňou v podstate všade, len musíte trafiť smer. 😄

Možno by pomohlo, keby linka 8 nenachádza na Žel. Stanicu. Rýchlejšie spojenie Nemocnice s Družbou je určite na mieste.

Inak vedel by mi niekto vysvetliť, prečo je mesto neschopné vybudovať pripájací pruch z obrátiska na Žel. Stanici na Hospodársku smer Dohnányiho.
Veľmi by pomohol zrýchliť MHD.


Reply on: JRO65 #4423:
SOR NSe 12
Reply on: TomoSK #4421:
Keďže ja podnikám, nemám skúsenosť z prvej ruky. Poznám ale veľa prípadov, kedy si dotyční musia nadrábať obedovú prestávku, a pracovná doba je potom jedna z možností: 05:30—14:00 / 05:45—14:15 / 06:00—14:30.
Ja ale dáta a štatistiky nemám, preto ma tá vyťaženosť (resp. nevyťaženosť) spojov prekvapila. Nebudem, samozrejme, mudrovať do toto, o čom nemám fakty, o ktoré by som sa mohol oprieť 🙂
Som zvedavý, aká bude reakcia cestujúcich, dopyt, a následné „čísla” na konci roka.
Reply on: josh #4419:
Popravde, ešte som sa nestretol s tým, že by niekto s pevnou pracovnou dobou (nie flexi) končil na x:15. Najštandardnejší čas ukončenia v práci je na x:00, a aj vtedy to bola bieda. S výnimkou jednotlivcov v "tradičných" časoch 14 (najväčší dopyt), 15, 16 a 18 to častokrát nebol nikto.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.