Reply on: pvpeter #2846:
Kdeže, on chvalabohu nemá s SAD Trnava nič spoločné...Aj od nich úpravy cestovných poriadkov boli lepšie ako od tuto pána inžiniera, (firma DIC) ktorý si podľa svojho správania inžiniersky diplom kúpil a žije vo svojom virtuálnom svete, kde rolu hrajú iba jeho číselká a kombinácie 5+5+5... nejak mi to pripomína tie decká s virtualbusom, to by bolo pre teba Duško, tam by ti nikto nefrfotal a každý by uznával inžinierske kroky ?
ludi
pevne dufam, ze tou exotkou ste nemysleli mna. Uz som nemala chut pripajat sa do diskusie, ale tento Vas utok ma donutil. Takze Vam napisem za tu exotku par teplych slov. Citam Vase prispevky uz od zaciatku spustenia tej Vasej " optimalizacie" a mam pocit, ze ste ju robili pre seba a nie pre tych co maju MHD cestovat ( dedukujem z Vasich utocnych komentatorov na pripomienky) . Ano neda sa dosiahnut to , aby boli vsetci spokojni ale zjavne to, co ste vytvorili je uplne na dve veci. Bohuzial len vy si myslite, ze ste zjedli vsetku mudrost sveta. Argumenty typu ze neviete odhadnut, kedy komu konci pracovna doba ci vyucovanie su trapne. Ak nepocitam pruznu pracovnu dobu alebo nadcas ( ale clovek ktory ma pruznu pracovnu dobu alebo nadcas sa vie prisposobit) tak je velmi jednoduche odhadnut kedy asi koncia ludia v praci ked ca zacina od 6:00 od 7:00 ci od 8:00 alebo 9:00. Ak sa jedna o prevádzky s dvoj ci troj zmennou prevadzkou tiez je len par moznosti a tiez sa tykaju len urcitej lokality. Takisto zaciatok a prestavky vo vyucovani na strednych a zakladnych skolach su rovnake a da sa odhadnut, kedy asi skolaci pojdu zo skoly. Co sa tyka vysokych skol, je to horsie ale miesto urazania vsetkych by asi bolo vhodne si na vasom mieste pozistovat na dekanate alebo rekrorate ako to tam funguje ( ved Trnava nema 20 vysokych skol preboha). Co sa tyka napriklad vlakov rano okolo pol osmej chodia vlaky z troch smerov z ga, leo a ba. A MHD ide zo stanice aspon na Druzbu tak, ze sa z tych troch vlakov neda stihnut..Ano tych kombinacii je vela, ale da sa najst riesenie, take aby vyhovovalo aspon tolko ludom, ako predchadzajuca MHD, ved ste na to mali dva roky podla toho, co ste napisali. Je vidiet, ze cela optimalizacia je robena od stola a ma z realitou malo spolocne. Miesto odcitavania z palubneho PC ste mohli zdvihnut zadok alebo telefon a zistovat si fakty priamo v terene. Takze prestante tu urazat a utocit a zacnite konecne makat v terene, aby ste za tie dva mesiace dali dokopy to, co ste zomrvili. Ak ste chceli menej staznosti mali ste to nazvat pravym menom , pretoze optimalizacia znamena zlepsenie, co aj ludia cakali , takze argumenty typu, rano autobusy nechodili , lebo bolo malo ludi a teraz chodia si strcte niekam. Mal ste to nazvat co ja viem, pokus pana Udiaka nasrat co najviac ludi, alebo chceme znizit naklady, tak navrheneme MHD tak, aby na nich islo co namenej ludi a mali sme argument na ich zrusenie. Potom by ste tu nemuseli skakat po plafon, pretoze sa tu stazujeme ci ohanat sa nakladmi na analyzu v terene. Pretoze predpokladam, ze ked sa nieco optimalizuje, tak sa to spravi poriadne alebo vobec, ked uz hovorime o nakladoch mesta Trnavy. Ak na to Trnava nemala, aby sa to spravilo poriadne, malo sa nechat vsetko po starom a neminat peniaze Trnavcanov na zbytocnost, ktora im nema sluzit.. A my co potrebujeme vyuzivat MHD by sme nemali vysoky tlak, pretoze by sme si naivne nemysleli, ze ta optimalizacia je robena pre nas cestujucich a vedeli by sme na com sme...Zjavne vy ste ten, co riesi integraly malou nasobilkou. Prajem pekny vecer.